Sorryquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mich, ik dacht dat je dat niet zou doorvertellen.
Door ze bier in de melkfles te doen terwijl hij ( mits het een hij is) de andere babychicks versiert met zijn leren luier.quote:
linux is een baas!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Laptop met linux erop?
Dan worden ze de baas van de klas.
Het is niet te hopen dat hij de versieraanleg van jou erft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door ze bier in de melkfles te doen terwijl hij ( mits het een hij is) de andere babychicks versiert met zijn leren luier.
Daarom condooms.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door ze bier in de melkfles te doen terwijl hij ( mits het een hij is) de andere babychicks versiert met zijn leren luier.
Nee manquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
linux is een baas!
kheb het laatst op mijn ps3 gezet, werkt fucking goed
Alleen al die root commands.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
linux is een baas!
kheb het laatst op mijn ps3 gezet, werkt fucking goed
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is weer teveel van het goede.
Ik versier idd nooitquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat hij de versieraanleg van jou erft.
Als je er een aantal kent, is het reuze makkelijkquote:
Door?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik versier idd nooitik word versierd.
oh dat weet ik niet, heb de mijne al 1 maand niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee mandat werkt voor geen kut, veel te traag. en daarbij gaat dat nu niet meer met die update van dat XMB
Wij krijgen niet eens cijfers, competenties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je er een aantal kent, is het reuze makkelijkik had als enige van ICT dit jaar een 10
.
baasquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik versier idd nooitik word versierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |