Ja ik ook, maar als ik daar mn eigen dingetjes in plaats (wapentuig, veeuuuul boeken, wandkleed etc) is het vaak niet zo strak meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het strakke van die catalogus inrichtingen vaak mooi
Mijn helemaal eigen huisje word later zwart wit, en heel strak, zonder gekke dingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als ik daar mn eigen dingetjes in plaats (wapentuig, veeuuuul boeken, wandkleed etc) is het vaak niet zo strak meeren ik moet die dingen wel hebben in mijn plekkie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Geeft niks Joysa, jij moet je smaak nog ontwikkelen
Gekke dingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn helemaal eigen huisje word later zwart wit, en heel strak, zonder gekke dingen
Picsssquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gekke dingen![]()
Ik heb hier geen kaal stukje muur over.. maar dit is wel nog een awkward-kinder-naar volwassene-kamer
Het zou bij mij ook best snel kunnen veranderen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond tien jaar geleden ook heul andere dingen mooi
hmmquote:
Bij mij wisselt dat om t jaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook best snel kunnen veranderen hoor
Haha dat wil ik je niet aan doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
hmmdan moet ik mn bed opmaken.. naaldhakken in dozen opruimen, stofzuigen en stapels boeken wegleggen ...meh
Je partner heeft ook veel invloed heb ik al gemerkt. Vroegah kon ik niet tegen "kaal" ik had alles vol met foto's en kaarsjes en prullies. Nu mag het niet meer zo veel en merk ik dat ik er zelf ook beter bij vaar. Veel rustiger en je hoeft minder af te stoffen. Nu kopen we gewoon enorm grote blikvangersquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook best snel kunnen veranderen hoor
Dat geloof ik gelijk ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je partner heeft ook veel invloed heb ik al gemerkt. Vroegah kon ik niet tegen "kaal" ik had alles vol met foto's en kaarsjes en prullies. Nu mag het niet meer zo veel en merk ik dat ik er zelf ook beter bij vaar. Veel rustiger en je hoeft minder af te stoffen. Nu kopen we gewoon enorm grote blikvangers
Hier ligt nu nagellak op 1 bank, de salontafel, eettafel en bureau.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
kiet staan nog wel ramvol nagellak en lego, dat dan weer wel
Ja okee, maar jij bent aan het dozenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier ligt nu nagellak op 1 bank, de salontafel, eettafel en bureau.
De 4 bakken met nagellak staan naast eettafel op de grond.
En in het badkamerkastje staan ook nog wat potjes, en in mijn tas zit er 1
Ik was mijn mandje aan het vullen (zaten al iets van 18 dingen inquote:
Uiensoepquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was mijn mandje aan het vullen (zaten al iets van 18 dingen in) en toen gingen we eten (zelfgemaakte uiensoep, dan in de oven met een bammetje er op met kaas
![]()
) en zette ik de laptop aan de kant, en nu is mijn winkelmandje weer leeg... kan ik opnieuw beginnen
![]()
Maar ik heb weer wat te doen, zullen we maar zeggen
quote:
Hahahah mja degene naast je heeft het ook gegeten toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel wie er vannacht in bed lekker gaat knetteren!
Pumpssssquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Loqi het volgende:
Een kleine sfeerimpressie![]()
Zo moet het in ons huisje dadelijk dus nietIk ben helemaal geen sloddervos eigenlijk.. maar het is gewoon te klein nu
![]()
[ afbeelding ]
Haha, ja!! Wordt een feest vannacht!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahahah mja degene naast je heeft het ook gegeten toch?
Schoenen!! Lakjes!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Loqi het volgende:
Een kleine sfeerimpressie![]()
Zo moet het in ons huisje dadelijk dus nietIk ben helemaal geen sloddervos eigenlijk.. maar het is gewoon te klein nu
![]()
[ afbeelding ]
Een wilde wc-rolquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schoenen!! Lakjes!!
En wat voor beest zit er in het kooitje?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Heb ook een (recurve) boog en een volledige set oefen pantserwapens zijn tof
euhm, hou je vastquote:
da's nog best bescheiden! Wel lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, hou je vast
voorag broodjes met geitenkaas en honing voor mij, salade met eendenborst voor hem, en toen in 2 rondes:
calamares, huisgemaakte patatjes, gefrituurde manchego-kaas met honing, lamsrack en gevulde paprika (voor hem, bah)
en chorizo worstjes, pollo piri piri en gambastaartjes
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, hou je vast
voorag broodjes met geitenkaas en honing voor mij, salade met eendenborst voor hem, en toen in 2 rondes:
calamares, huisgemaakte patatjes, gefrituurde manchego-kaas met honing, lamsrack en gevulde paprika (voor hem, bah)
en chorizo worstjes, pollo piri piri en gambastaartjes
Jammerrr.. ik mis het wel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik wapen zelf niet, ik vind alleen wapenchicks wel stoer!
Gaafquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Heb ook een (recurve) boog en een volledige set oefen pantserwapens zijn tof
bescheiden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's nog best bescheiden! Wel lekker
misschien serveert jouw tapasbar grotere porties?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bescheiden?
een rib uit m'n lijf
en kreeg echt niet alles op, haske veul
Mijn smaak verandert nog elk jaar geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond tien jaar geleden ook heul andere dingen mooi
baasquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn smaak verandert nog elk jaar geloof ik
Ik woon nu 3,5 jaar in dit huis en ben aan bankstel nummer 4 bezig
quote:
Wat voor bank heb je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind het eerder genant!
Moet wel zeggen dat er ook 2 bankstellen van marktplaats kwamen hoor. Maar geloof dat ik op deze bank wel een hele tijd kan levenEigenlijk wilde ik altijd al zo'n bank, maar had er toen geen geld voor
Een hele grote grijze hoekbank. Echt een lounge hoekbank zeg maar. Echt heel blij mee!! Ik leef echt op die bank, hahaha.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Een hele grote grijze hoekbank. Echt een lounge hoekbank zeg maar. Echt heel blij mee!! Ik leef echt op die bank, hahaha.
Is dat die nubar - purple beach dupe?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
Oh, en toen ik die Koh voor die swap ging halen net, zag ik Koh glamorous purple (heet ie zo, weet het even niet en wil niet opstaan). I'm a sucker for duochrome... gelukkig had ik nog een bon van de Douglas.
Oh nee, ga je me vertellen dat het een dupe is??? Ik wist dat ik eerst swatches had moeten zoekenquote:
Hoekbanken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Een hele grote grijze hoekbank. Echt een lounge hoekbank zeg maar. Echt heel blij mee!! Ik leef echt op die bank, hahaha.
Ik weet niet of het een exacte dupe is, maar hij lijkt heel veelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, ga je me vertellen dat het een dupe is??? Ik wist dat ik eerst swatches had moeten zoeken
nou en? De meeste mensen beginnen met ikea of leenbakker hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoekbanken.Ik ben echt zo bang dat als je bij mij straks ikea roept alles gaat rinkelen.
Ja, die bekeek ik net, maar daar zit wat onder. Maak vandeweek wel even een vergelijking en dan ook meteen zoya ki en purple heart. 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een exacte dupe is, maar hij lijkt heel veel
Swatch van snkr
Mis mn
Ja weet ik, ik hoef ook helemaal geen dure meubels. Want al die witte zooi van de ikea vind ik heerlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou en? De meeste mensen beginnen met ikea of leenbakker hoor
De klippan, mijn eerste liefde, hahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
Wij hebben die cheap ass bank van de ikeadie van 160 euro ofzo, en ik vind 'm voor nu prima!
4quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
De klippan, mijn eerste liefde, hahaHeb er 4 gehad in totaal. Lang verhaal, haha
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:01 schreef Loqi het volgende:
Bij ons dadelijk ook, ikea is tof
Samen met zelfgemaakte meubels door mijn opa![]()
Ik ben dan ook al 30quote:
gewoon goederen zeggen? en de prijs niet te hoog erop zetten anders krijgt degene waar het aankomt nog ee rekening er bovenop ;pquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
Oh, uh, dames, nog even een vraagje.
Ik stuur voor het eerst een grote doos richting de VS. Wat moet ik zeggen dat erin zit als ik morgen op het postkantoor ben?? Nagellak mag niet toch? Of er zit een extra heffing op ofzo. Doos is trouwens net boven de 2kg, hoop dat ze me matsen op het postkantoor...
En ik heb voor beide swappakketjes mini stroopwafeltjes en salmiak knotsen erbij gedaan
Haha, de vader van mijn vriend moet ook altijd stroopwafels mee hebben richting Amerika.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
Oh, uh, dames, nog even een vraagje.
Ik stuur voor het eerst een grote doos richting de VS. Wat moet ik zeggen dat erin zit als ik morgen op het postkantoor ben?? Nagellak mag niet toch? Of er zit een extra heffing op ofzo. Doos is trouwens net boven de 2kg, hoop dat ze me matsen op het postkantoor...
En ik heb voor beide swappakketjes mini stroopwafeltjes en salmiak knotsen erbij gedaan
quote:
Thanks!! Is het anders handig als ik aangeef dat het een verjaardagscadeau is voor een vriendin die in Amerika woont met tijdschriften en stroopwafels?? Of mag eten ook niet??quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon goederen zeggen? en de prijs niet te hoog erop zetten anders krijgt degene waar het aankomt nog ee rekening er bovenop ;p
Tof!! Geef m maar een aaitje van mequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
langhaartje, atm druk bezig zijn dikke billen te trainen in zijn loopwiel, afgewisseld met het slopen van de handdoek die nu over de kooi ligt tegen de tocht
(raam staat open)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net nog eens de stashfoto's van miss--moana zitten bekijken, die is ook goed bezig, die heeft inmiddels ook al meer nagellak dan ik
Waar staan die?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net nog eens de stashfoto's van miss--moana zitten bekijken, die is ook goed bezig, die heeft inmiddels ook al meer nagellak dan ik
Ik zat ook al te tellen ja.. ze gaat over de 200 heen he??quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Trusten Loqi!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Loqi het volgende:
Hehehe, hoekbanken in de google-ads
Ik ga pitten, ben kapot en morgen is mn moeder jarigdus druk druk
245quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat ook al te tellen ja.. ze gaat over de 200 heen he??
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Loqi het volgende:
Hehehe, hoekbanken in de google-ads
Ik ga pitten, ben kapot en morgen is mn moeder jarigdus druk druk
Ik betrapte mezelf er gisteren ook op....quote:
Ik ben benieuwd! Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook bedtijd! Morgen krijgen jullie een pic van mijn ganzgeile Limonyte mani!
Welterusten!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook bedtijd! Morgen krijgen jullie een pic van mijn ganzgeile Limonyte mani!
Ik vind klippans ook niksquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Klippans zitten echt voor geen meterIk hoop stiekem dat ik eidn van het jaar genoeg gespaard heb om een goede bank te kopen. We hebben nu twee overgenomen driezitsbanken, maar eigenlijk is daar geen plek voor ind e kamer waardoor onze woonkamer dus héél erg gevuld is. Maar ik ben gek op de ene bank, en mijn man wild e andere niet missen. Kortom, er zal dus een heel nieuwe bank moeten komen die we sámen lekker vinden zitten
maar geld is er alleen totaal niet voor nu. Dus dat blijft nog even dromen....
mooie bankquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze bank![]()
Lief stashje toen SQ!
Ik ga slapen tot morgen
Ik vind het nog best lijken op wat ik zag toen ik bij jou was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, wat kan je woonkamer vernaderen in 1 jaar, ik herken het al bijna niet meer
How cute!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ook mijn eerste stashfoto tegen, van december
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten... ik dacht dat ik een rode had, maar dat is alleen de basis, de flakies zijn volgens mij groenig (nr 59)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou van mijn nfu oh flakies over zwart heenik wil eigenlijk rode flakies over zwart heen, moet ik dan nu oh 44/45 of 46 hebben?
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
glitters ftwquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Okay, ik ga volgende week mee als begeleiding op een kinder musical kamp, en ik wil dus lakjes meenemen, aangezien het allemaal meiden zijn geloof ik die meegaan so far. Ik zat dus te denken aan roze en paars, en nog 2 andere kleurtjes. Iemand ideeën?
Oeh goeiequote:
En ik denk dat ze ook wel heel dol zullen zijn op flakies als het zonnetje schijnt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh goeie![]()
Hmm ik pak m'n spreadsheet er maar ff bij
rood en lichtblauw!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Okay, ik ga volgende week mee als begeleiding op een kinder musical kamp, en ik wil dus lakjes meenemen, aangezien het allemaal meiden zijn geloof ik die meegaan so far. Ik zat dus te denken aan roze en paars, en nog 2 andere kleurtjes. Iemand ideeën?
Misschien een holo? Dan kun je ze stil krijgen door ze naar hun eigen nagels te laten staren! Werkt bij mij ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.quote:
Doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.
Kinky doen in Helsinki isquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.
Jawel, maar de woonkamer is nu groter, er ligt een andere vloer in, en er staat een ensuite wand tussen. Toch best dramatische veranderingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het nog best lijken op wat ik zag toen ik bij jou was!
Alleen de tafel staat een stuk verder weg
[..]
How cute!!
Daar heb jij weer een punt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar de woonkamer is nu groter, er ligt een andere vloer in, en er staat een ensuite wand tussen. Toch best dramatische veranderingen
Ook met lang haar kun je om de maand naar de kapper heur toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Naar de kapper leuk! Dat mis ik van kort haar naar de kapper gaan vaker als 1/2 x in het jaar
Tnx!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:26 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
SQ, heb je klustopic ook nog een tijdje gelurkt, wat heb je toch een heerlijk huisje, je woonkamer ziet er lekker gezellig en uitnodigend uitNeerplofbaar
Zeker maar ik ben het nog aan het laten groeien en 2x in het jaar hebben ze een actie bij mijn kapper dan is het ook niet zo duurquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook met lang haar kun je om de maand naar de kapper heur toch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker maar ik ben het nog aan het laten groeien en 2x in het jaar hebben ze een actie bij mijn kapper dan is het ook niet zo duur
het springt en pluistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wild, lang haar
Als het niet pluist tenminste.
Kapper moet ik ook weer eens heen. Zou ik vorig jaar al doen geloof ik
auchquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel spieren in mijn lichaam heb, en dat ik ze zo veelvuldig gebruik.
45!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou van mijn nfu oh flakies over zwart heenik wil eigenlijk rode flakies over zwart heen, moet ik dan nu oh 44/45 of 46 hebben?
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
Haha, ja leuk hequote:
H&M my favorite jeans ..?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef tanteklara het volgende:
Ha lakkers,
Ik ben op zoek naar een kleur die op jeans-kleur lijkt. En dan donkere jeans.
Iemand een idee?
OPI Russian Navy Suede of OPI INK suedequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef tanteklara het volgende:
Ha lakkers,
Ik ben op zoek naar een kleur die op jeans-kleur lijkt. En dan donkere jeans.
Iemand een idee?
Klinkt als heel cutequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
Kitten is net een klein vampiertje, leeft op mijn energie![]()
En grote boze katten hebben hele leuke zwiepstaarten om aan te vallen, dat gegrom betekent toch niksDe welverdiende meppen boeien d'r ook niet, ze heeft echt akelig veel lef haha.
nope!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh, heeft iemand toevallig het pakketjes van zester.nl al binnen gehad?
Dat komt mij akelig bekend voor met onze vorige kittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
Kitten is net een klein vampiertje, leeft op mijn energie![]()
En grote boze katten hebben hele leuke zwiepstaarten om aan te vallen, dat gegrom betekent toch niksDe welverdiende meppen boeien d'r ook niet, ze heeft echt akelig veel lef haha.
Hahaha dat is ook heel bekend, ze is nu alleen rustig omdat ze bij mij boven in mn kamer zit, net werden mijn voeten (en het papiertje ernaast) aangevallen en ze is vanaf 8 tot 11 de hele tijd buiten geweest, dan is ze altijd wat rustiger haha. Normaal gesproken kan ze ook geen minuut stil zitten.. Leuk he kittensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Holyme het volgende:
Nailoholic haha ja, deze is een kleine druktemakert, slaapt alleen als ik d'r in d'r kamertje zet. En zodra ik binnenkom begint ze weer
Oh, cutequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:43 schreef Holyme het volgende:
Yay Nfu.Oh voor review kwam net binnen, en de olie is met roosjes, ik ben niet zo romantisch maar dit is erg schattigen het kleurtje is ook helemaal tof
![]()
Lindytje, dat is ze ookKleine dondersteen, ze lijkt al zo groot maar soms is ze moe en dan gaat ze op m'n mouw sabbelen en dan is ze ineens heel klein
En mijn katten waren normaal, nu lijken het reuzen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Holyme het volgende:
SQ, hoe schattigDeze probeert af en toe ook te verdwijnen, maar de grote muppets verraden d'r altijd meteen
![]()
Nailoholic, ja geweldigHeb er veel gezien toen ik in het asiel werkte, en ze hebben allemaal hun eigen speciale dingetjes. Deze is erg actief en dapper, eigenwijs, goed in koprollen en d'r miauw lijkt op 'n half dooie vogel ofzo. En volgens mij gaat ze hele mooie groene ogen krijgen
Lindy, ik kan dat ook nietWil graag met de Doos meedoen, maar kan niks wegdoen, wie weet, ooit heb ik het nodig!
Je hebt tegenwoordig hele luxe, die je bijna niet ruiktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een poezelen m'n moeder vind ze ook leuk enzo, maar ze vind die kattenbak niks
Ja en dan net als ik kletsnat in je badjas de trap af rennen en zo hard slippen met je natte voeten dat je tiet 2 weken paars is en er drie weken later nog een deuk in je ass zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik durf niet te douchen straks mis ik mijn pakketjes
Ja daar ben ik dus bang voor na die verhalen van jouquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en dan net als ik kletsnat in je badjas de trap af rennen en zo hard slippen met je natte voeten dat je tiet 2 weken paars is en er drie weken later nog een deuk in je ass zit
Gewoon een kitten mee naar huis nemen, is ie zo omquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Loqi het volgende:
ik wil dadelijk ook een poez (hebben er hier 2, en ben er mee opgegroeid) maarwil niet
Agree! Ik betaal wel 11 euro voor mijn zak met kattengrit maar je ruikt bijna niets! Soms als er heel veel ingegooid wordt ruik je het in het begin even maar binnen paar minuten zijn alle geurtjes weg! Gewoon de kattenbak ook niet in de huiskamer zettenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig hele luxe, die je bijna niet ruikt
En jij bent toch over twee jaar het huis uit en dan neem je gewoon een poezz
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus bang voor na die verhalen van jou![]()
ik blijf nog wel even stinkend op de bank!!!
bij ons stond ie in de hal, maar nadat mijn familie had geklaagd over de geur als je het huis binnenkwam hebben we 'm boven op de overloop gezet. Zo hebben wij er zelf als enige last van en kunnen we ons bezoek in een frisse hal ontvangen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree! Ik betaal wel 11 euro voor mijn zak met kattengrit maar je ruikt bijna niets! Soms als er heel veel ingegooid wordt ruik je het in het begin even maar binnen paar minuten zijn alle geurtjes weg! Gewoon de kattenbak ook niet in de huiskamer zetten
dan krijgen we dikke ruzie denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon een kitten mee naar huis nemen, is ie zo om![]()
QFTquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon een kitten mee naar huis nemen, is ie zo om![]()
Gok zo'n 2 weken.... of zal ik ondertussen al op de 3 zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, hoeveel dagen heb je niet gedoucht?
Oh dan ruik je het al niet meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gok zo'n 2 weken.... of zal ik ondertussen al op de 3 zitten?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gok zo'n 2 weken.... of zal ik ondertussen al op de 3 zitten?
Ja joh!!quote:
En daarom was ik me zo vaakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon lekker deo blijven spuitenWassen is voor homo's
Ohh dat is ook leuk jaquote:
Tell me about it...quote:
Die hangt er nog precies hetzelfde bijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
Lindy wat heb je nou eigenlijk nog met die struik/plant/boom (??) in je tuin gedaan die was gevallen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die hangt er nog precies hetzelfde bij
Ook leuk!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohh dat is ook leuk ja
Of midden op de dam uit gaan pakken..
Oh, die! Ik dacht dat je die van spijkerstof bedoelde...quote:
Niet te hard aub, dan hoor ik m'n werk niet meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Oke ... ik ga HEEL snel douchen en als pakketjesman in de tussentijd komt ga ik schreeuwen hoor
Hahahah!!!! Faalhaas!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te hard aub, dan hoor ik m'n werk niet meer.
En we waren verdwaald in de Ikea.Fail.
mwehehehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te hard aub, dan hoor ik m'n werk niet meer.
En we waren verdwaald in de Ikea.Fail.
beidequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wilt maar 1 keer per maand sex of je krijgt maar 1 keer per maand sex?
Ahaaaa, beetje stoere verhalen hier op gaan lopen hangen!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdwaald is trouwens een groot woord, we liepen opeens weer terug.Mooi rondje gemaakt.
(Kwam wel goed uit, moesten toch nog een karretje ergens vandaan plukken)
sollyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef AmyGrace het volgende:
Jullie gingen gisteravond opeens allemaal naar bed...Net toen ik bedacht even hier te komen kijken...
Dat is anders wel een heel eind voor zo'n kleine gup..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef RenRen- het volgende:
meneer wou niet meer dan 50 meter lopenGo hond
Hij kan best een tijdje lopen, doet hij ook altijd met mijn moederquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat is anders wel een heel eind voor zo'n kleine gup..
Dan heeft ie gewoon een luie dagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij kan best een tijdje lopen, doet hij ook altijd met mijn moeder
het weegt ook pas 50 gram, als ie meer dan 20 kcal verbrandt gaat ie doodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef RenRen- het volgende:
meneer wou niet meer dan 50 meter lopenGo hond
1130 alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het weegt ook pas 50 gram, als ie meer dan 20 kcal verbrandt gaat ie dood
Nah als ik kan kiezen tussen seks en slapen kies ik toch liever voor seksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Seks is best leuk, maar winkelen ook. Slapen. Sushi eten. Etc
Tja, knuffelen met jou is leuker dan lopen dan gok ik..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij kan best een tijdje lopen, doet hij ook altijd met mijn moeder
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom vegeet je lakken trouwensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef AmyGrace het volgende:
*heeft zichzelf een schop gegeven
Ik ga schoonmaken!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
hehe, eindelijk mijn pakketje
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
en speciale aandacht voor reggae to riches:![]()
[ afbeelding ]
QFT! Al eet ik liever iets anders dan sushi...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whie!! Tof pakketje!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hendig sjiek spul he??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Best slordig, in 1min ofzo gedaanmaar daaaaaaamn wat is die stift fijn
Ik hooooooop dat mijn kruidvat ze heel snel krijgt, anders ga ik ze morgen hier in het dorp inslaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whie!! Tof pakketje!!
[..]
Hendig sjiek spul he??
Ik heb ze een aantal maanden geleden al gehaald, in DLD toen... was meteen fan idd!! Maar ik nailart te weinig..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hooooooop dat mijn kruidvat ze heel snel krijgt, anders ga ik ze morgen hier in het dorp inslaan
COOOLquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
DS sapphire, illuminate, reflection, orly retro red, reggae to riches, foxy, going my way?, ingrid, gussied up green
[ afbeelding ]
die pennen liggen hier al vet lang!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hooooooop dat mijn kruidvat ze heel snel krijgt, anders ga ik ze morgen hier in het dorp inslaan
Herkenbaar, maar misschien ga ik meer nailarten nu deze stiften het zo makkelijk makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ze een aantal maanden geleden al gehaald, in DLD toen... was meteen fan idd!! Maar ik nailart te weinig..
Mijn KV zit middenin een verbouwing, en we lopen veeeeeeeer achter qua alles, we hebben de nieuwe catrice lakjes nog niet eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die pennen liggen hier al vet lang!
Echt niet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nah als ik kan kiezen tussen seks en slapen kies ik toch liever voor seks
Eej leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Olielakje?quote:
Da's best faal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef RenRen- het volgende:
Onze KV zet altijd de showcases voor nieuwe dingen neer. (Paradiseshit van Essence) en vullen ze dan op met die twins, of Show your feet's.
haha, ik bedoel movin' outquote:
OH, da's zeker een bummer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
die ds topcoat is ook een bummer trouwens, ik dacht een holo topcoat maar t is gewoo doorzichtig
Vier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha, ik bedoel movin' out![]()
ik heb besteld: vorige week woendag 1, vorige week donderdag 1 en daarna ergens nog 1, en 2 dagen terug nog een. Ik hoop dat morgen de volgende binnen komt![]()
Nfu oh is ook weer binnen trouwens, hij belde aan paste niet door de brievenbus ;p
Dat had ik je ook wel kunnen zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
die ds topcoat is ook een bummer trouwens, ik dacht een holo topcoat maar t is gewoo doorzichtig
waarom deed je dat dan niet!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vier?
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen zeggen
Jij bent wel echt de master-faalhaas he!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom deed je dat dan niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar zal ik nog een nagellakrek erbij bestellen? kost wel weer 50 eumaar hij zit vol en mijn lakjes staan er nu naast!
Doe es gekquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom deed je dat dan niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar zal ik nog een nagellakrek erbij bestellen? kost wel weer 50 eumaar hij zit vol en mijn lakjes staan er nu naast!
Smoesjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar meiden, ik moest wel! Ik moest toch ook de CH vintage vixxen en de OPI swiss nog hebben, dat zijn ook al een hoop pakketjes hoor
En wat kennen we die smoesjes goed.quote:
best!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal ik eens in jouw helmer kijken?
Layeren!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
waardeloos lakje trouwens, sheer als de pestdat worden 10 lagen!
ja ughquote:
Waar is een actie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ughmaar het potje is wel tof, dus naja....
zo nog ff nfu oh bestellen trowuens, nu is de actie er nog.
Ik heb trouwens nu mijn opi - china glze en nfu oh in het rekje staan en dan zit hij vol, de rst staat er nog buiten
Leuk pakketje!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
DS sapphire, illuminate, reflection, orly retro red, reggae to riches, foxy, going my way?, ingrid, gussied up green
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je verstandiger af om eerst je was op te hangenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
nou gaat de wasmachine zingne dat hij klaar is, ik ga mooi eerst lakken!!!!
Nog een mooi pakketje!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |