Jawel, maar de woonkamer is nu groter, er ligt een andere vloer in, en er staat een ensuite wand tussen. Toch best dramatische veranderingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het nog best lijken op wat ik zag toen ik bij jou was!
Alleen de tafel staat een stuk verder weg
[..]
How cute!!
Daar heb jij weer een punt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar de woonkamer is nu groter, er ligt een andere vloer in, en er staat een ensuite wand tussen. Toch best dramatische veranderingen
Ook met lang haar kun je om de maand naar de kapper heur toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Naar de kapper leuk! Dat mis ik van kort haar naar de kapper gaan vaker als 1/2 x in het jaar
Tnx!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:26 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
SQ, heb je klustopic ook nog een tijdje gelurkt, wat heb je toch een heerlijk huisje, je woonkamer ziet er lekker gezellig en uitnodigend uitNeerplofbaar
Zeker maar ik ben het nog aan het laten groeien en 2x in het jaar hebben ze een actie bij mijn kapper dan is het ook niet zo duurquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook met lang haar kun je om de maand naar de kapper heur toch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker maar ik ben het nog aan het laten groeien en 2x in het jaar hebben ze een actie bij mijn kapper dan is het ook niet zo duur
het springt en pluistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wild, lang haar
Als het niet pluist tenminste.
Kapper moet ik ook weer eens heen. Zou ik vorig jaar al doen geloof ik
auchquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel spieren in mijn lichaam heb, en dat ik ze zo veelvuldig gebruik.
45!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou van mijn nfu oh flakies over zwart heenik wil eigenlijk rode flakies over zwart heen, moet ik dan nu oh 44/45 of 46 hebben?
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
Haha, ja leuk hequote:
H&M my favorite jeans ..?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef tanteklara het volgende:
Ha lakkers,
Ik ben op zoek naar een kleur die op jeans-kleur lijkt. En dan donkere jeans.
Iemand een idee?
OPI Russian Navy Suede of OPI INK suedequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef tanteklara het volgende:
Ha lakkers,
Ik ben op zoek naar een kleur die op jeans-kleur lijkt. En dan donkere jeans.
Iemand een idee?
Klinkt als heel cutequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
Kitten is net een klein vampiertje, leeft op mijn energie![]()
En grote boze katten hebben hele leuke zwiepstaarten om aan te vallen, dat gegrom betekent toch niksDe welverdiende meppen boeien d'r ook niet, ze heeft echt akelig veel lef haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |