mooie bankquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze bank![]()
Lief stashje toen SQ!
Ik ga slapen tot morgen
Ik vind het nog best lijken op wat ik zag toen ik bij jou was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, wat kan je woonkamer vernaderen in 1 jaar, ik herken het al bijna niet meer
How cute!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ook mijn eerste stashfoto tegen, van december
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten... ik dacht dat ik een rode had, maar dat is alleen de basis, de flakies zijn volgens mij groenig (nr 59)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou van mijn nfu oh flakies over zwart heenik wil eigenlijk rode flakies over zwart heen, moet ik dan nu oh 44/45 of 46 hebben?
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
glitters ftwquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Okay, ik ga volgende week mee als begeleiding op een kinder musical kamp, en ik wil dus lakjes meenemen, aangezien het allemaal meiden zijn geloof ik die meegaan so far. Ik zat dus te denken aan roze en paars, en nog 2 andere kleurtjes. Iemand ideeën?
Oeh goeiequote:
En ik denk dat ze ook wel heel dol zullen zijn op flakies als het zonnetje schijnt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh goeie![]()
Hmm ik pak m'n spreadsheet er maar ff bij
rood en lichtblauw!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Okay, ik ga volgende week mee als begeleiding op een kinder musical kamp, en ik wil dus lakjes meenemen, aangezien het allemaal meiden zijn geloof ik die meegaan so far. Ik zat dus te denken aan roze en paars, en nog 2 andere kleurtjes. Iemand ideeën?
Misschien een holo? Dan kun je ze stil krijgen door ze naar hun eigen nagels te laten staren! Werkt bij mij ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.quote:
Doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.
Kinky doen in Helsinki isquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.
Jawel, maar de woonkamer is nu groter, er ligt een andere vloer in, en er staat een ensuite wand tussen. Toch best dramatische veranderingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het nog best lijken op wat ik zag toen ik bij jou was!
Alleen de tafel staat een stuk verder weg
[..]
How cute!!
Daar heb jij weer een punt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar de woonkamer is nu groter, er ligt een andere vloer in, en er staat een ensuite wand tussen. Toch best dramatische veranderingen
Ook met lang haar kun je om de maand naar de kapper heur toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Naar de kapper leuk! Dat mis ik van kort haar naar de kapper gaan vaker als 1/2 x in het jaar
Tnx!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:26 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
SQ, heb je klustopic ook nog een tijdje gelurkt, wat heb je toch een heerlijk huisje, je woonkamer ziet er lekker gezellig en uitnodigend uitNeerplofbaar
Zeker maar ik ben het nog aan het laten groeien en 2x in het jaar hebben ze een actie bij mijn kapper dan is het ook niet zo duurquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook met lang haar kun je om de maand naar de kapper heur toch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker maar ik ben het nog aan het laten groeien en 2x in het jaar hebben ze een actie bij mijn kapper dan is het ook niet zo duur
het springt en pluistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wild, lang haar
Als het niet pluist tenminste.
Kapper moet ik ook weer eens heen. Zou ik vorig jaar al doen geloof ik
auchquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wist niet dat ik zoveel spieren in mijn lichaam heb, en dat ik ze zo veelvuldig gebruik.
45!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou van mijn nfu oh flakies over zwart heenik wil eigenlijk rode flakies over zwart heen, moet ik dan nu oh 44/45 of 46 hebben?
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
Haha, ja leuk hequote:
H&M my favorite jeans ..?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef tanteklara het volgende:
Ha lakkers,
Ik ben op zoek naar een kleur die op jeans-kleur lijkt. En dan donkere jeans.
Iemand een idee?
OPI Russian Navy Suede of OPI INK suedequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef tanteklara het volgende:
Ha lakkers,
Ik ben op zoek naar een kleur die op jeans-kleur lijkt. En dan donkere jeans.
Iemand een idee?
Klinkt als heel cutequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
Kitten is net een klein vampiertje, leeft op mijn energie![]()
En grote boze katten hebben hele leuke zwiepstaarten om aan te vallen, dat gegrom betekent toch niksDe welverdiende meppen boeien d'r ook niet, ze heeft echt akelig veel lef haha.
nope!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh, heeft iemand toevallig het pakketjes van zester.nl al binnen gehad?
Dat komt mij akelig bekend voor met onze vorige kittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
Kitten is net een klein vampiertje, leeft op mijn energie![]()
En grote boze katten hebben hele leuke zwiepstaarten om aan te vallen, dat gegrom betekent toch niksDe welverdiende meppen boeien d'r ook niet, ze heeft echt akelig veel lef haha.
Hahaha dat is ook heel bekend, ze is nu alleen rustig omdat ze bij mij boven in mn kamer zit, net werden mijn voeten (en het papiertje ernaast) aangevallen en ze is vanaf 8 tot 11 de hele tijd buiten geweest, dan is ze altijd wat rustiger haha. Normaal gesproken kan ze ook geen minuut stil zitten.. Leuk he kittensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Holyme het volgende:
Nailoholic haha ja, deze is een kleine druktemakert, slaapt alleen als ik d'r in d'r kamertje zet. En zodra ik binnenkom begint ze weer
Oh, cutequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:43 schreef Holyme het volgende:
Yay Nfu.Oh voor review kwam net binnen, en de olie is met roosjes, ik ben niet zo romantisch maar dit is erg schattigen het kleurtje is ook helemaal tof
![]()
Lindytje, dat is ze ookKleine dondersteen, ze lijkt al zo groot maar soms is ze moe en dan gaat ze op m'n mouw sabbelen en dan is ze ineens heel klein
En mijn katten waren normaal, nu lijken het reuzen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Holyme het volgende:
SQ, hoe schattigDeze probeert af en toe ook te verdwijnen, maar de grote muppets verraden d'r altijd meteen
![]()
Nailoholic, ja geweldigHeb er veel gezien toen ik in het asiel werkte, en ze hebben allemaal hun eigen speciale dingetjes. Deze is erg actief en dapper, eigenwijs, goed in koprollen en d'r miauw lijkt op 'n half dooie vogel ofzo. En volgens mij gaat ze hele mooie groene ogen krijgen
Lindy, ik kan dat ook nietWil graag met de Doos meedoen, maar kan niks wegdoen, wie weet, ooit heb ik het nodig!
Je hebt tegenwoordig hele luxe, die je bijna niet ruiktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een poezelen m'n moeder vind ze ook leuk enzo, maar ze vind die kattenbak niks
Ja en dan net als ik kletsnat in je badjas de trap af rennen en zo hard slippen met je natte voeten dat je tiet 2 weken paars is en er drie weken later nog een deuk in je ass zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik durf niet te douchen straks mis ik mijn pakketjes
Ja daar ben ik dus bang voor na die verhalen van jouquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en dan net als ik kletsnat in je badjas de trap af rennen en zo hard slippen met je natte voeten dat je tiet 2 weken paars is en er drie weken later nog een deuk in je ass zit
Gewoon een kitten mee naar huis nemen, is ie zo omquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Loqi het volgende:
ik wil dadelijk ook een poez (hebben er hier 2, en ben er mee opgegroeid) maarwil niet
Agree! Ik betaal wel 11 euro voor mijn zak met kattengrit maar je ruikt bijna niets! Soms als er heel veel ingegooid wordt ruik je het in het begin even maar binnen paar minuten zijn alle geurtjes weg! Gewoon de kattenbak ook niet in de huiskamer zettenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig hele luxe, die je bijna niet ruikt
En jij bent toch over twee jaar het huis uit en dan neem je gewoon een poezz
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus bang voor na die verhalen van jou![]()
ik blijf nog wel even stinkend op de bank!!!
bij ons stond ie in de hal, maar nadat mijn familie had geklaagd over de geur als je het huis binnenkwam hebben we 'm boven op de overloop gezet. Zo hebben wij er zelf als enige last van en kunnen we ons bezoek in een frisse hal ontvangen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree! Ik betaal wel 11 euro voor mijn zak met kattengrit maar je ruikt bijna niets! Soms als er heel veel ingegooid wordt ruik je het in het begin even maar binnen paar minuten zijn alle geurtjes weg! Gewoon de kattenbak ook niet in de huiskamer zetten
dan krijgen we dikke ruzie denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon een kitten mee naar huis nemen, is ie zo om![]()
QFTquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon een kitten mee naar huis nemen, is ie zo om![]()
Gok zo'n 2 weken.... of zal ik ondertussen al op de 3 zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, hoeveel dagen heb je niet gedoucht?
Oh dan ruik je het al niet meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gok zo'n 2 weken.... of zal ik ondertussen al op de 3 zitten?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gok zo'n 2 weken.... of zal ik ondertussen al op de 3 zitten?
Ja joh!!quote:
En daarom was ik me zo vaakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon lekker deo blijven spuitenWassen is voor homo's
Ohh dat is ook leuk jaquote:
Tell me about it...quote:
Die hangt er nog precies hetzelfde bijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
Lindy wat heb je nou eigenlijk nog met die struik/plant/boom (??) in je tuin gedaan die was gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |