mooie bankquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze bank![]()
Lief stashje toen SQ!
Ik ga slapen tot morgen
Ik vind het nog best lijken op wat ik zag toen ik bij jou was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, wat kan je woonkamer vernaderen in 1 jaar, ik herken het al bijna niet meer
How cute!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ook mijn eerste stashfoto tegen, van december
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten... ik dacht dat ik een rode had, maar dat is alleen de basis, de flakies zijn volgens mij groenig (nr 59)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou van mijn nfu oh flakies over zwart heenik wil eigenlijk rode flakies over zwart heen, moet ik dan nu oh 44/45 of 46 hebben?
http://www.nfuoh-nederlan(...)gellak%20/%20enamels
glitters ftwquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Okay, ik ga volgende week mee als begeleiding op een kinder musical kamp, en ik wil dus lakjes meenemen, aangezien het allemaal meiden zijn geloof ik die meegaan so far. Ik zat dus te denken aan roze en paars, en nog 2 andere kleurtjes. Iemand ideeën?
Oeh goeiequote:
En ik denk dat ze ook wel heel dol zullen zijn op flakies als het zonnetje schijnt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh goeie![]()
Hmm ik pak m'n spreadsheet er maar ff bij
rood en lichtblauw!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Okay, ik ga volgende week mee als begeleiding op een kinder musical kamp, en ik wil dus lakjes meenemen, aangezien het allemaal meiden zijn geloof ik die meegaan so far. Ik zat dus te denken aan roze en paars, en nog 2 andere kleurtjes. Iemand ideeën?
Misschien een holo? Dan kun je ze stil krijgen door ze naar hun eigen nagels te laten staren! Werkt bij mij ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.quote:
Doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.
Kinky doen in Helsinki isquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb altijd wel eens kinky in helsinki willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |