Mijn KV zit middenin een verbouwing, en we lopen veeeeeeeer achter qua alles, we hebben de nieuwe catrice lakjes nog niet eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die pennen liggen hier al vet lang!
Echt niet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nah als ik kan kiezen tussen seks en slapen kies ik toch liever voor seks
Eej leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Best slordig, in 1min ofzo gedaanmaar daaaaaaamn wat is die stift fijn
Olielakje?quote:
Da's best faal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef RenRen- het volgende:
Onze KV zet altijd de showcases voor nieuwe dingen neer. (Paradiseshit van Essence) en vullen ze dan op met die twins, of Show your feet's.
haha, ik bedoel movin' outquote:
OH, da's zeker een bummer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
die ds topcoat is ook een bummer trouwens, ik dacht een holo topcoat maar t is gewoo doorzichtig
Vier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha, ik bedoel movin' out![]()
ik heb besteld: vorige week woendag 1, vorige week donderdag 1 en daarna ergens nog 1, en 2 dagen terug nog een. Ik hoop dat morgen de volgende binnen komt![]()
Nfu oh is ook weer binnen trouwens, hij belde aan paste niet door de brievenbus ;p
Dat had ik je ook wel kunnen zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
die ds topcoat is ook een bummer trouwens, ik dacht een holo topcoat maar t is gewoo doorzichtig
waarom deed je dat dan niet!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vier?
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen zeggen
Jij bent wel echt de master-faalhaas he!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom deed je dat dan niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar zal ik nog een nagellakrek erbij bestellen? kost wel weer 50 eumaar hij zit vol en mijn lakjes staan er nu naast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |