het weegt ook pas 50 gram, als ie meer dan 20 kcal verbrandt gaat ie doodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef RenRen- het volgende:
meneer wou niet meer dan 50 meter lopenGo hond
1130 alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het weegt ook pas 50 gram, als ie meer dan 20 kcal verbrandt gaat ie dood
Nah als ik kan kiezen tussen seks en slapen kies ik toch liever voor seksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Seks is best leuk, maar winkelen ook. Slapen. Sushi eten. Etc
Tja, knuffelen met jou is leuker dan lopen dan gok ik..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij kan best een tijdje lopen, doet hij ook altijd met mijn moeder
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom vegeet je lakken trouwensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef AmyGrace het volgende:
*heeft zichzelf een schop gegeven
Ik ga schoonmaken!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
hehe, eindelijk mijn pakketje
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
en speciale aandacht voor reggae to riches:![]()
[ afbeelding ]
QFT! Al eet ik liever iets anders dan sushi...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whie!! Tof pakketje!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hendig sjiek spul he??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Best slordig, in 1min ofzo gedaanmaar daaaaaaamn wat is die stift fijn
Ik hooooooop dat mijn kruidvat ze heel snel krijgt, anders ga ik ze morgen hier in het dorp inslaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whie!! Tof pakketje!!
[..]
Hendig sjiek spul he??
Ik heb ze een aantal maanden geleden al gehaald, in DLD toen... was meteen fan idd!! Maar ik nailart te weinig..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hooooooop dat mijn kruidvat ze heel snel krijgt, anders ga ik ze morgen hier in het dorp inslaan
COOOLquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Mirjam het volgende:
nu wachten op de tweede
[ afbeelding ]
DS sapphire, illuminate, reflection, orly retro red, reggae to riches, foxy, going my way?, ingrid, gussied up green
[ afbeelding ]
die pennen liggen hier al vet lang!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hooooooop dat mijn kruidvat ze heel snel krijgt, anders ga ik ze morgen hier in het dorp inslaan
Herkenbaar, maar misschien ga ik meer nailarten nu deze stiften het zo makkelijk makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ze een aantal maanden geleden al gehaald, in DLD toen... was meteen fan idd!! Maar ik nailart te weinig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |