quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Same old, same old.
[ afbeelding ]
Accessoires v.d. dag:
[ afbeelding ]
New Era cap + Wesc headphones.
@Vault_tec: Harbours.
Weet ik, kon kiezen uit blauw, roze of bruin toen ik em kocht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
toffe outfit alleen je koptelefoon vloekt met je kleding
Vette schoenen ja. Heb ze ook, één keer door een stortbui mee geweest (niet gepland), compleet naar de klote, gezien uitlopende indigoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Same old, same old.
[ afbeelding ]
Accessoires v.d. dag:
[ afbeelding ]
goeie headphonesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Same old, same old.
[ afbeelding ]
Accessoires v.d. dag:
[ afbeelding ]
wtf is de deal met de kleuren/het ontbreken ervan...?quote:
Dat is kunstzinnigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
wtf is de deal met de kleuren/het ontbreken ervan...?
Los Campesinos! En netjes gekleed hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:13 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
"This Is How You Spell. “HAHAHA, We Destroyed the Hopes and Dreams of a Generation of Faux-Romantics"
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
strak in pak haha, maar staat je goed hoor.
anyways, today:
[ afbeelding ]
Vandaag vind ik je kleding wat minder, maar je haren maken het helemaal goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
anyways, today:
[ afbeelding ]
Oké, wat is er aan de hand met dat hartje en bijhorende sleutel? Werkelijk _iedereen_ hier (20-25) draagt ineens zo'n kettinkje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Debsterr het volgende:
Van verschillende dagen:
[ afbeelding ]
Het hing bij de Six, ik vond het leuk, ik kocht het en hing het om mijn nek. Zo iets heet een trend, geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oké, wat is er aan de hand met dat hartje en bijhorende sleutel? Werkelijk _iedereen_ hier (20-25) draagt ineens zo'n kettinkje.
CUTEquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
anyways, today:
[ afbeelding ]
HELLO SUITquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:13 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
"This Is How You Spell. “HAHAHA, We Destroyed the Hopes and Dreams of a Generation of Faux-Romantics"
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
anyways, today:
[ afbeelding ]
Oh, oké.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het hing bij de Six, ik vond het leuk, ik kocht het en hing het om mijn nek. Zo iets heet een trend, geloof ik.
Mooie broek, waar heb je hem vandaan?quote:
Sacha! Ook in zwart.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:35 schreef Maisnon het volgende:
Debsterr waar heb je die schoenen vandaan van die 3e outfit
Ik hou niet zo van dit type bontkraag. Ik hou wel heel erg van parka's op meisjes.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef P.F. het volgende:
O het lijkt wel een titty shot. Ging om de knoopjes.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze hangt al als poster op m'n deur, muur en ramen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef Siral het volgende:
Naja iniedergeval handig voor haar om te weten dat jullie haar als fapmateriaal gebruiken, toch.
bontkraag ziet er groter uit dan dat ie is, tis subtieler! & dankje + nee vond het wel meevallen hoe warmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dit type bontkraag. Ik hou wel heel erg van parka's op meisjes.Was 't vandaag hier niet te warm voor btw? Ik had t loeiheet in mn zomer/herfst-achtige jas.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef P.F. het volgende:
O het lijkt wel een titty shot. Ging om de knoopjes.
cute alleen lijkt me zo warm met die sjaal/wathetookis.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef broun. het volgende:
outfit of the day
[ afbeelding ]
close up
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef broun. het volgende:
outfit of the day
[ afbeelding ]
close up
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Marouskaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Van een paar dagen geleden. Foto's van polaroids hebben de neiging een beetje... smütlich te worden...![]()
Shirt & vest H&M; broek Zara; riem en bril Zipper; lipstick Dior, nagellak Herôme
Cutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef broun. het volgende:
outfit of the day
[ afbeelding ]
close up
[ afbeelding ]
dat hoor ik voor het eerstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cute![]()
Je lijkt op een jongere versie van Touriya Haoud
jaquote:
Je hemd is te grootquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:13 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
Vast al gezegd, maar Amélie Poulainquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Van een paar dagen geleden. Foto's van polaroids hebben de neiging een beetje... smütlich te worden...![]()
Shirt & vest H&M; broek Zara; riem en bril Zipper; lipstick Dior, nagellak Herôme
Correctie: Jean Seberg @ 'A bout de souffle' was de inspiratiebron vandaag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vast al gezegd, maar Amélie Poulain
Dankje. Maar wat is het toch de hele tijd met alle verrassing omtrent mijn hoofd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's een grote stropdas!![]()
Marouska, jij hebt echt een leuk hoofd trouwens!</off topicheid>
Geen verrassing, ik had niet echt een beeld bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dankje. Maar wat is het toch de hele tijd met alle verrassing omtrent mijn hoofd?
Thnx! You too.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef broun. het volgende:
ziet er goed uit don-diablo!
vandaag
[ afbeelding ]
Zoveel leuke koppies zie je gewoon niet zo vaak op Fok!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dankje. Maar wat is het toch de hele tijd met alle verrassing omtrent mijn hoofd?
Nice, ook qua telefoon vooruit gegaan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef broun. het volgende:
ziet er goed uit don-diablo!
vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Broek, shirt en haarband H&M; jasje Mango; ketting fashionology.nl; schoenen Marktplaats (heel erg blij mee!!); kick ass portemonnee etalagestuk Man @ Work + zwarte stoffen plunjetas van Dille & Kamille.
En ik dacht dat je donkerblond lang haar had en gewoon een ander gezicht. Maar waarom ik dat dacht weet ik eigenlijk niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel leuke koppies zie je gewoon niet zo vaak op Fok!
haha zijn mijn telefoons nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nice, ook qua telefoon vooruit gegaan!![]()
Het is wel erg donker zo. Daarnaast heb je tot aan je schoenen dezelfde kleurtint (kan ook aan je camera liggen). Te overheersend voor de print van je t-shirt om nog goed te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal zeker over het colbertje.
En ik moet echt eens een fatsoenlijke camera kopen.
Maar even serieus: hoe dat zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Zo zit ik het liefst! Moet je ook eens proberen
Nudie?quote:
Zeker een Nudie. Regular Ralf dry selvage als ik het goed heb.quote:
Dat heb je goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker een Nudie. Regular Ralf dry selvage als ik het goed heb.
ty!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |