quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Same old, same old.
[ afbeelding ]
Accessoires v.d. dag:
[ afbeelding ]
New Era cap + Wesc headphones.
@Vault_tec: Harbours.
Weet ik, kon kiezen uit blauw, roze of bruin toen ik em kocht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
toffe outfit alleen je koptelefoon vloekt met je kleding
Vette schoenen ja. Heb ze ook, één keer door een stortbui mee geweest (niet gepland), compleet naar de klote, gezien uitlopende indigoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Same old, same old.
[ afbeelding ]
Accessoires v.d. dag:
[ afbeelding ]
goeie headphonesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Same old, same old.
[ afbeelding ]
Accessoires v.d. dag:
[ afbeelding ]
wtf is de deal met de kleuren/het ontbreken ervan...?quote:
Dat is kunstzinnigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
wtf is de deal met de kleuren/het ontbreken ervan...?
Los Campesinos! En netjes gekleed hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:13 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
"This Is How You Spell. “HAHAHA, We Destroyed the Hopes and Dreams of a Generation of Faux-Romantics"
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
strak in pak haha, maar staat je goed hoor.
anyways, today:
[ afbeelding ]
Vandaag vind ik je kleding wat minder, maar je haren maken het helemaal goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
anyways, today:
[ afbeelding ]
Oké, wat is er aan de hand met dat hartje en bijhorende sleutel? Werkelijk _iedereen_ hier (20-25) draagt ineens zo'n kettinkje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Debsterr het volgende:
Van verschillende dagen:
[ afbeelding ]
Het hing bij de Six, ik vond het leuk, ik kocht het en hing het om mijn nek. Zo iets heet een trend, geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oké, wat is er aan de hand met dat hartje en bijhorende sleutel? Werkelijk _iedereen_ hier (20-25) draagt ineens zo'n kettinkje.
CUTEquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
anyways, today:
[ afbeelding ]
HELLO SUITquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:13 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
"This Is How You Spell. “HAHAHA, We Destroyed the Hopes and Dreams of a Generation of Faux-Romantics"
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef broun. het volgende:
anyways, today:
[ afbeelding ]
Oh, oké.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het hing bij de Six, ik vond het leuk, ik kocht het en hing het om mijn nek. Zo iets heet een trend, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |