Cutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef broun. het volgende:
outfit of the day
[ afbeelding ]
close up
[ afbeelding ]
dat hoor ik voor het eerstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cute![]()
Je lijkt op een jongere versie van Touriya Haoud
jaquote:
Je hemd is te grootquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:13 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
"This Is How You Spell. “HAHAHA, We Destroyed the Hopes and Dreams of a Generation of Faux-Romantics"
Vast al gezegd, maar Amélie Poulainquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Van een paar dagen geleden. Foto's van polaroids hebben de neiging een beetje... smütlich te worden...![]()
Shirt & vest H&M; broek Zara; riem en bril Zipper; lipstick Dior, nagellak Herôme
Correctie: Jean Seberg @ 'A bout de souffle' was de inspiratiebron vandaag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vast al gezegd, maar Amélie Poulain
Dankje. Maar wat is het toch de hele tijd met alle verrassing omtrent mijn hoofd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's een grote stropdas!![]()
Marouska, jij hebt echt een leuk hoofd trouwens!</off topicheid>
Geen verrassing, ik had niet echt een beeld bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dankje. Maar wat is het toch de hele tijd met alle verrassing omtrent mijn hoofd?
Thnx! You too.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef broun. het volgende:
ziet er goed uit don-diablo!
vandaag
[ afbeelding ]
Zoveel leuke koppies zie je gewoon niet zo vaak op Fok!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dankje. Maar wat is het toch de hele tijd met alle verrassing omtrent mijn hoofd?
Nice, ook qua telefoon vooruit gegaan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef broun. het volgende:
ziet er goed uit don-diablo!
vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Broek, shirt en haarband H&M; jasje Mango; ketting fashionology.nl; schoenen Marktplaats (heel erg blij mee!!); kick ass portemonnee etalagestuk Man @ Work + zwarte stoffen plunjetas van Dille & Kamille.
En ik dacht dat je donkerblond lang haar had en gewoon een ander gezicht. Maar waarom ik dat dacht weet ik eigenlijk niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel leuke koppies zie je gewoon niet zo vaak op Fok!
haha zijn mijn telefoons nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nice, ook qua telefoon vooruit gegaan!![]()
Het is wel erg donker zo. Daarnaast heb je tot aan je schoenen dezelfde kleurtint (kan ook aan je camera liggen). Te overheersend voor de print van je t-shirt om nog goed te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal zeker over het colbertje.
En ik moet echt eens een fatsoenlijke camera kopen.
Maar even serieus: hoe dat zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Zo zit ik het liefst! Moet je ook eens proberen
Nudie?quote:
Zeker een Nudie. Regular Ralf dry selvage als ik het goed heb.quote:
Dat heb je goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker een Nudie. Regular Ralf dry selvage als ik het goed heb.
ty!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |