Ik gebruik Google Chrome. En ik krijg dan een rood scherm met "Malware gedetecteerd!"quote:
quote:De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.akademifantasia.org die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.akademifantasia.org.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.

quote:CheckOp donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef Ayca het volgende:
Haii kan iemand #556 in de TT van het Turkentopic zetten?En gelijk ook even centraal als het niet te veel moeite is.

quote:Zeg, ga eens even lekker lopen zeiken in feedbacktopics van fora waar je in post en ook daadwerkelijk slotjes worden gezet op topics waarin je post?Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef idiot---boy het volgende:
wie mij een linkje geeft naar een feedback reactie waarin gesmeekt wordt om een gesloten topic weer te openen en waarin een moderator zegt ja, je hebt gelijk, krijgt een euro
Niet vindbaar?? Dan: feedback is zinloos(behalve dan voor klacten over kuttopics, daar willen de modjes hun handen best aan vuil maken
)

quote:ik vroeg om een linkjeOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg, ga eens even lekker lopen zeiken in feedbacktopics van fora waar je in post en ook daadwerkelijk slotjes worden gezet op topics waarin je post?

quote:In combinatie met je ava vind ik dat toch wel heel ranzig klinkenOp donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef Maanvis het volgende:
hey remlof, had ik al gezegd dat ik je een geile opwindende kerel vind?

quote:die ben ik ook kwijtOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef donroyco het volgende:
Waar kan ik het centrale TNT-vraagtopic vinden?

quote:ja, zoiets, als je zoekt op TNT zie je pas hoe hulpeloos sommige mensen zouden zijn zonder FOK!Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef BrandX het volgende:
Ik weet de TT ook niet meer
Iets met 'eerst hier kijken' ofzo. Klonk heeft het toen gemaakt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |