geregeldquote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef newyorknewyork het volgende:
Hij kan al weer dicht
Post hier je meest indrukwekkende 911 foto
Het was te proberen, voor 4 minuten.
Dit maakt anders ook weinig indrukquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
TT's met meest indrukwekkende moeten sowieso dicht.
Het is indrukwekkendste..
Post hier je meest indrukwekkende Biogarde fotoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Oeps, en TT's kun je niet sluiten, T's wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Die TT's zijn onbegonnen werk, er hoort bijvoorbeeld ook geen spatie voor 'foto'.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Post hier je meest indrukwekkende Biogarde foto
Post hier je meest indrukwekkende 911 foto
Post hier je meest indrukwekkende Tweede Wereld oorlog foto
pak ze Dago!
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.quote:
Bedankt, daar ging het mij om.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.
Nouja, gezien zijn ban is het niet echt altijd zijn rechtquote:Op donderdag 9 september 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.
Maar verder staat het hem natuurlijk vrij of hij wel of niet reageert op welke posts. Dat kan rete irritant zijn, dat weet ik, maar hey, dat is wel zijn goed recht. Blijkbaar (ik heb geen andere topics teruggelezen, mea culpa) is hij een voorstander van dat chipgedoe en de meesten van jullie tegenstanders. Dat zal altijd wringen in dit soort discussies. Hou de eer aan jezelf en negeer zo'n iemand dan.
edit: ik snap de grap nu pas, na uitleg zelfsquote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, gezien zijn ban is het niet echt altijd zijn recht.
Oeh, een openbaar meningsverschil tussen modjes. Kan ik de popcorn al uit de kast pakken?quote:
helaas, HW en ik zijn te grote biermaatjes daarvoorquote:Op donderdag 9 september 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oeh, een openbaar meningsverschil tussen modjes. Kan ik de popcorn al uit de kast pakken?.
Ook biermaatjes hebben wel eens ruzie. Ik tenminste wel. Vooral als Ajax of Feyenoord weer eens verloren heeft van PSVquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas, HW en ik zijn te grote biermaatjes daarvoor
HW en ik zijn allebei Ajacieden, dus dat zit er niet inquote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook biermaatjes hebben wel eens ruzie. Ik tenminste wel. Vooral als Ajax of Feyenoord weer eens verloren heeft van PSV
WTF.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW en ik zijn allebei Ajacieden, dus dat zit er niet inEn we houden van dezelfde biersoorten.
Wel houden we elkaar gezond scherp, en dat moet ook, daarmee houden we GC modwise scherp
jah, ik ben een vieze gore importproduct hierquote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF.
Hopelijk kom je deze kerel dan nooit tegen.
Die komt uit Rotterdam.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF.
Hopelijk kom je deze kerel dan nooit tegen.
ah gossiequote:Op zondag 12 september 2010 15:05 schreef Dagonet het volgende:
Hidaho, zo'n grote bek voor iemand die vandaag geregistreerd is?
Gevalletje kliko lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |