Bah viessssssssssssssssssquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
WIE NIET WEG IS, IS GEZIEN! IK KOM!
Hihhiihihi komen.![]()
Godver... het is de probeer versie van 1 uur, ja eerste keer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben zo trots op je.wordt dit je eerste keer?
jadawistikheulniequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier is het niet nieuw dat Pat iedereen Poes noemt
Heb je de volle niet gedownload.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Godver... het is de probeer versie van 1 uur, ja eerste keer!
Hoeft niet poes, een kusje kan geen kwaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
also, I'm a boy, and getting slightly scared
Patrick loves boysquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
also, I'm a boy, and getting slightly scared
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als je een uil zijn nek omdraait... gaatie dan ook deaut?Deaudt
Nee hij peopt dan op je schoenen en flirt met je broertje maar verder niks.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als je een uil zijn nek omdraait... gaatie dan ook deaut?
Ik ga. Jullie hebben morgen geen last van me, ik zit in en om Amsterdam, dus voordat ik thuis benquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
WIE NIET WEG IS, IS GEZIEN! IK KOM!
Hihhiihihi komen.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef Avey het volgende:
Bellaaaaaaaaaaa... ik ga nu Inglourious Basterds kijken
je moet alleen twee keer draaienquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als je een uil zijn nek omdraait... gaatie dan ook deaut?
Slaaplekker boefje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga. Jullie hebben morgen geen last van me, ik zit in en om Amsterdam, dus voordat ik thuis ben
Oepsquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het zelfs voor je verbeterd.
![]()
![]()
Have fun.
was Cee er danquote:
Ik zit ook in Amsterdam!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga. Jullie hebben morgen geen last van me, ik zit in en om Amsterdam, dus voordat ik thuis ben
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef crv het volgende:
Er lopen een stel dwergen heel blij door het bos te huppelen en ze zingen in koor: "We hebben toverkracht, we hebben toverkracht". Een jager kijkt het zo aan met een glimlach op zijn gezicht - altijd leuk, blije dwergen, tot hij de laatste dwerg ziet die met een gezicht van hier tot Heel Ver Hiervandaan achter de rest aansjokt.
"Waarom ben jij niet blij?" vraagt de jager bezorgd.
De dwerg kijkt hem treurig aan. "Ik ben To."
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En we hebben weer een meetquote:
Je belt me maar.quote:
linksom of rechtsom ?quote:
Sterkte? Ik hoop alleen maar dat ik zo'n ding niet molquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Ik doe als ik een park gehaald heb altijd alle mensen naar één punt,vervolgens doe ik daar het water omhoog, zodat alle 1500 in één keer verdrinken
wat voor ding ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterkte? Ik hoop alleen maar dat ik zo'n ding niet mol
PM bug icm met ipad of android... Heel irritant, ik kan niets versturen .quote:
j e moe adam nou mar es respecren anders ik en me mattoies nar jou huis tor koemn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
wat voor ding ?
Maar ik bedoelde meer met adam
post je het hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
PM bug icm met ipad of android... Heel irritant, ik kan niets versturen .
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
PM bug icm met ipad of android... Heel irritant, ik kan niets versturen .
kom maar opquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
j e moe adam nou mar es respecren anders ik en me mattoies nar jou huis tor koemn.![]()
Als dat zo is, dan weet je wel dat het een prutproduct isquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterkte? Ik hoop alleen maar dat ik zo'n ding niet mol
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Ik heb allemaal wc's, maar die kosten 10 euroquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen kunnen mijn donutshop verdomme niet in.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klikte ook nog
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ligt er aan, houd je ze bij de voetjes vast?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik loop sowieso de hele dag met een tweeling van 2 te slepen, daar word je vast niet blij van
Have fun!
Vetquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Ik doe als ik een park gehaald heb altijd alle mensen naar één punt,vervolgens doe ik daar het water omhoog, zodat alle 1500 in één keer verdrinken
ik doe helemaal niet uit de hoogtequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje toekijken vanaf hoogte, lekker makkelijk.
Wij hebben een nieuwe donutshop op de bahnhoff in Basel zag ik vanmorgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen kunnen mijn donutshop verdomme niet in.
wtf.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb allemaal wc's, maar die kosten 10 euro
Moet ik het dan een ebookreader met internetmogelijkheid noemen? Vier letters vind ik toch korter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Voor iemand die zegt geen applefanboy te zijn zeg je wel erg vaak dat je een ipad hebt.
Dat wordt kotsen dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb allemaal wc's, maar die kosten 10 euro
het is een tabletquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik het dan een ebookreader met internetmogelijkheid noemen? Vier letters vind ik toch korter.
ik geloof er geen reet van dat ie een iPad heeft, zal wel een iPet zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Voor iemand die zegt geen applefanboy te zijn zeg je wel erg vaak dat je een ipad hebt.
6 letters.quote:
Deze heb ik wel, ooit gekregen bij een bestelling. Handig als maatbekertje, omdat ik de maatbeker van de rijstkoker kwijt benquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van dat ie een iPad heeft, zal wel een iPet zijn
[ afbeelding ]
Geef het oscarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heb ik wel, ooit gekregen bij een bestelling. Handig als maatbekertje, omdat ik de maatbeker van de rijstkoker kwijt benEcht, die troep,wat moet je er allemaal mee
[ afbeelding ]
Geen idee meer joh, tis te lang geleden. Worden ze niet misselijker als ze hun behoefte niet kunnen doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kotsen doen ze niet op de wc meneer de gamesmedewerker
nee denk dat je de gok wel kunt nemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ben benieuwder naar die HTC update, dat schijnt alles een stuk sneller te maken, wat nooit weg is. Benny, moet ik dan wel eerst backuppen of zo?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ben benieuwder naar die HTC update, dat schijnt alles een stuk sneller te maken, wat nooit weg is. Benny, moet ik dan wel eerst backuppen of zo?
Ik weet niet hoe je je contacten hebt gesynct, maar dat kan heel makkelijk met ex- en importeren of met googlequote:De telefoon maakt een back-up van:
SMS- en MMS-berichten
Instellingen voor berichttoepassingen
Favorieten in de webbrowser (de internettoepassing)
Toetsenbordwoordenboek
Instellingen
• Draadloos en netwerken
• Geluiden en weergave
• Datum en Tijd
• Taal en toetsenbord - alleen landinstellingen
Jawel... marketing toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je in RCT2 geen reclame meer voor je park maken?
Alleen niet als je ongelimiteerd geld hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Onder welk knopje dan?quote:
Jawel. op je geld klikken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Alsof ze gaan kotsen in de prullenbakkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staan genoeg prullenbakken... en volgens mij heb ik meer schoonmakers dan mensen in het park
Okéquote:
Dan hebben we de schoonmakersquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof ze gaan kotsen in de prullenbakken.
Geen idee, ik heb nog helemaal niets gesynched denk ik, waar kan datquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe je je contacten hebt gesynct, maar dat kan heel makkelijk met ex- en importeren of met google
quote:
Nee je hoort er niet bij, ga maar bij de gothics staan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb alleen RCT 1 gespeeld, ben ik nu hard-core?
Poesminoes.quote:
Staan de gegevens die van je contacten hierzo: http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog helemaal niets gesynched denk ik, waar kan dat
Veel augurken eten, dat helpt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Ik moet morgen om 7:30 bloedprikken (nuchter)
Zou het een probleem zijn dat ik een biertje, een irish coffee en een Big Hertog Jan Grand Prestige (10%) op heb
Wanneer heb je de laatste slok genomen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Zou het een probleem zijn dat ik een biertje, een irish coffee en een Big (0.75l) Hertog Jan Grand Prestige (10%) op heb
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Zou het een probleem zijn dat ik een biertje, een irish coffee en een Big (0.75l) Hertog Jan Grand Prestige (10%) op heb
wanneer ben je begonnen met drinken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Nee, ik denk dat degene bij wie je bloed moet prikken vooral nuchter moet zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
wat ging er mis dan ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh dat quoten ging niet helemaal goed![]()
Maar een paar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staan de gegevens die van je contacten hierzo: http://www.google.com/contacts
Oh gelukkigquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat degene bij wie je bloed moet prikken vooral nuchter moet zijn
maar ik zit niet in de half open of open gevangenisquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de half open en open gevangenis als je weekend verlof hebt gehad mag je een dag van te voren al niet meer drinken.
toen ik thuiskwamquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wanneer ben je begonnen met drinken?
Hoaxquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RCT he
Maar lieve schatties van me.... IK GA NAAR BED
c_aquote:
Dus jij dan ook niet als jij morgen nuchter wilt zijn, het was een voorbeeld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
maar ik zit niet in de half open of open gevangenis
netquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer heb je de laatste slok genomen?
owquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus jij dan ook niet als jij morgen nuchter wilt zijn, het was een voorbeeld.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RCT he
Maar lieve schatties van me.... IK GA NAAR BED
quote:
quote:
quote:
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes met de uitslag, die waarschijnlijk geen correct beeld geeft
gaat om cholesterol dus who knowsquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hee maar ik ben niet dronken hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat laatste waarschijnlijkquote:
Was je er dan.quote:
dag Kal welterustenquote:
Sweet dreams Tomboquote:
quote:
Nou dat viel best mee tochquote:
Ik heb net wat zout in mijn oog gedaan, moet morgen naar de oogarts... zou het het onderzoek beinvloeden?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inmiddels branden mijn vingers als een duivel in wijwater omdat ik lief deed
of beidequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, ben ik dom, of lukt het gewoon niet?
No problemquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inmiddels branden mijn vingers als een duivel in wijwater omdat ik lief deed
kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net wat zout in mijn oog gedaan, moet morgen naar de oogarts... zou het het onderzoek beinvloeden?
dat idee
quote:
Ten tweede:quote:
Ik PM ff.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, ben ik dom, of lukt het gewoon niet?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH, WIJWATER! DAT BRANDT OOK AL!
Yeahhquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ten eerste
[..]
![]()
[..]
Ten tweede:![]()
![]()
![]()
[..]
Ik PM ff.
Lekker slapen poesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-gaat slapen
slaap lekker lieffies![]()
Ik zou nog ff wat liters water drinkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef crv het volgende:
[..]
kut![]()
Maar ik kan er goed tegen, ben getraind en zo
slaap ze poesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-gaat slapen
slaap lekker lieffies![]()
Maar voor mijn operatie zeiden ze dat ik tot 12 uur gewoon kon doen wat ik altijd deedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wat liters water drinken
Dank jequote:
*glug* *glug* *glug*quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik gebruik geen wijwater. Ik gebruik alleen alcohol
dan heb je nog een half uur om wodka te gaan shottenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Maar voor mijn operatie zeiden ze dat ik tot 12 uur gewoon kon doen wat ik altijd deed
Dit is geen 12 uur toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Maar voor mijn operatie zeiden ze dat ik tot 12 uur gewoon kon doen wat ik altijd deed
Ik haat voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de FOK!Voetbalmanager ? Kunnen we weer een subleague starten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Geen idee wat de bedoeling is, maar ik doe wel mee hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de FOK!Voetbalmanager ? Kunnen we weer een subleague starten!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik haat voetbalinderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
nee nog een half uurtjequote:
Wodka is niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je nog een half uur om wodka te gaan shotten
je bent pas een uurtje lid of zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
*niet wist dat fok een sportgedeelte had*
quote:
quote:
Waaromquote:
Sport is ook een forumquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik kijk daar nooit
frontpage nauwelijks, forum alleen eigenlijk
Ik heb heel lang bijna elke dag mijn suikerspiegel moeten meten en dat is maar een prikje en dan een stripje langs het druppeltje en dat vond ik de eerste keren al een hel.. Maar als ze echt bloed eruit gaan zuigen flip ik em.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef crv het volgende:
[..]
*altijd een helmpje opdoet bij kruisbestuivingen buiten de deur [ afbeelding ]
Je moet hem niet om je hoofd doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef crv het volgende:
[..]
*altijd een helmpje opdoet bij kruisbestuivingen buiten de deur [ afbeelding ]
OK, nou ik ben vanaf mijn tiende zoveel lekgeprikt wegens allergieen dat het me niets meer doet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heel lang bijna elke dag mijn suikerspiegel moeten meten en dat is maar een prikje en dan een stripje langs het druppeltje en dat vond ik de eerste keren al een hel.. Maar als ze echt bloed eruit gaan zuigen flip ik em.
quote:
quote:
¨Hee koentjequote:
Truste Mirandaquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even kusje aan koen geven
Weltrusten allemaal
Tja met 2 is het of entreegeld of attractiesquote:
Zie je wel dat je niet ging slapen, geloof het nog steeds niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even kusje aan koen geven
Weltrusten allemaal
Dat vind ik nog minder kut dan geen geld voor je attracties kunnen vragen.quote:
RCT1 FTWquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja met 2 is het of entreegeld of attracties. Je kunt dan wel mooi de attracties een euro of 13 maken.
Jullie kennen mij te goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet ging slapen, geloof het nog steeds niet.
ot straks![]()
Je bent te vroeg terugquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Truste Miranda
Ik ben weer terug in NL
Dan maak je je park 10 euro, ga je reclame maken (behalve de gratis entree en halve entree), wacht je tot er een heuleboel mensen je scherm binnenlopen, en dan maak je de entreeprijs snel 50 euroquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik nog minder kut dan geen geld voor je attracties kunnen vragen.Dat is echt zwaar klote, want dan krijg je veel minder geld.
alles na html weghalenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent te vroeg terug
[url=http://www.telegraaf.nl/buitenland/7274402/__150_km_u_in_Itali__.html?sn=binnenland,buitenland]150 km per uur in Italie[/url]
Ik ging te hoog, zo veel geld hadden ze niet bij en toen draaide ze weer om.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan maak je je park 10 euro, ga je reclame maken (behalve de gratis entree en halve entree), wacht je tot er een heuleboel mensen je scherm binnenlopen, en dan maak je de entreeprijs snel 50 euro
Zijn we nu allemaal aan het RCT-enquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan maak je je park 10 euro, ga je reclame maken (behalve de gratis entree en halve entree), wacht je tot er een heuleboel mensen je scherm binnenlopen, en dan maak je de entreeprijs snel 50 euro
Ah, dat zijn pas snelhedenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent te vroeg terug
[url=http://www.telegraaf.nl/buitenland/7274402/__150_km_u_in_Itali__.html?sn=binnenland,buitenland]150 km per uur in Italie[/url]
ja heb hem nu ook doorquote:
Hmmm.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn we nu allemaal aan het RCT-en
ik vind het wel goed dat ze dat doenquote:
Hey Benny! Herkende je ff niet met je nieuwe chickiequote:
RollerCoasterTycoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm.....
Nu ben ik toch benieuwd aan het worden waar dit over gaat
zal ik ook meedoen dan.quote:
Hey Koen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Benny! Herkende je ff niet met je nieuwe chickie
Rollercoaster tycoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm.....
Nu ben ik toch benieuwd aan het worden waar dit over gaat
Ik en f3 zijn er hier mee begonnen biatchquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn we nu allemaal aan het RCT-en
meestal hebben ze wel 50 toch? Of ging je over de 50 heenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging te hoog, zo veel geld hadden ze niet bij en toen draaide ze weer om.
12 jaar geleden???quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik en f3 zijn er hier mee begonnen biatch
We zijn teams aan het maken voor de meet, wie bij wie gaat zitten enzoquote:
Gewoon 45 doen en in het park pinautomaat plaatsen voor eten en drinkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
meestal hebben ze wel 50 toch? Of ging je over de 50 heen?
Mja dan zijn wij er allemaal wel weer klaar mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Over een minuutje of 11 heb ik RTC ook..
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/312quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We zijn teams aan het maken voor de meet, wie bij wie gaat zitten enzo.
Echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, een paar maanden, in de sc hier uitvoerig over gehad toen
Dat zei je vrouw vannacht zeker ook toen je je broek omlaag deedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is toch al oud of is er een nieuwe versie
Sjeuzes, wat heb je gegeten vandaagquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw vannacht zeker ook toen je je broek omlaag deed?
Aha nee daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011
Retro is vet hip manquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is toch al oud of is er een nieuwe versie
ik moest lachenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb heul geen nare opmerkingen gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nare opmerkingen
maar toch hou ik van je![]()
ik lijk verdacht veel op m'n avatarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee hip! maar, je moet wel een foto posten!
1 en 2. 3 is stomquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
welke RTC versie spelen jullie (zit ff te googlen op dat spel)
ik 1, de rest allemaal 2quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb heul geen nare opmerkingen gemaakt!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik en f3 zijn er hier mee begonnen biatch
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Rct 2quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
ja, dat ben ik! Wist je dat Niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf patje ben jij dat met Bridget Maasland, je hebt gewoon meegedaan? Hoe vet.![]()
zonder fanboy-erig te zijn, ik denk dat het het beste spel ooit gemaakt isquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
hmmm heb het nooit gespeeld, ziet er wel lache uit. Zal t eens opzoeken ook
Je hebt geen nek, geen handen, een geel hoofd, groen haar, enz.?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik lijk verdacht veel op m'n avatar
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat ben ik! Wist je dat Niet?
Ok, kusje dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik lijk verdacht veel op m'n avatar
Ok kusje op je voorhoofdquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die tweede was een fopje, en biatch is lief bedoeld.
bijnaquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt geen nek, geen handen, een geel hoofd, groen haar, enz.?
Je denkt dat Stekelenburg nog weggaat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt geen nek, geen handen, een geel hoofd, groen haar, enz.?
Heb jij Hyvesquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
Ah dan had ik toch je goede Hyves te pakken!
Is that really joe?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna
[ afbeelding ]
en ik ben kleurenblind, vandaar mijn groene haar in m'n avatar (ik dacht dat het bruin was)
Ik had geld te kortquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je denkt dat Stekelenburg nog weggaat?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna
[ afbeelding ]
en ik ben kleurenblind, vandaar mijn groene haar in m'n avatar (ik dacht dat het bruin was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |