Ll voelt zich aangevallenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is die Zwabber eigenlijk, dat komt hier zo maar binnen, beetje iedereen beledigen en de SC trashen
Eindelijk, een medestanderquote:
Niet de aandacht op iemand anders richtenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is die Zwabber eigenlijk, dat komt hier zo maar binnen, beetje iedereen beledigen en de SC trashen
alsof ik ooit iets anders gedaan hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Sosha het volgende:
Jullie lijken me erg lief, maar ik haak af, ik hou het niet bij
Ik zie het je in die ene SC niet doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof ik ooit iets anders gedaan heb
Okéquote:
Mijn gevoel voor humorquote:
Paling, net zoals Miauw.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haring? Of ruikt meer naar zure mossel?
welke van de drie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het je in die ene SC niet doen
Als je het doet, doe het dan op het toilet ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die reactie van dat mens.. ik vind 'm nog steeds geniaal
nee hoor, die kan dat prima hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die met die cougar die je dan meteen aan je haren het topique uitsleept als je zo doet daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die met die cougar die je dan meteen aan je haren het topique uitsleept als je zo doet daar
Dat dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan op het toilet ofzo.
HAHAHAHAHAHA, ik luister echt niet naar jou hoor Bennyquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
Fuck this, mijn internet is te traag.
Ik zie jullie op 16 oktober.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik zie jullie op 16 oktober.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, ik luister echt niet naar jou hoor Benny
Ik zie jullie op 16 oktober.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dus ik blijf Ll lekker pestenquote:
* in de war is *quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dat
Haha, je luisterde niet naar me...
op tha internetzquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Woar ken ik Rollercoaster Tycoon downloaten?
+ 1 note, warez requestquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Een baai ergens op het internet, bevolkt door allerlei snode mannen ook wel piraten genoemd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Lekker slapen.quote:
het is nog rustigquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Sosha het volgende:
Jullie lijken me erg lief, maar ik haak af, ik hou het niet bij
Slaap lekkerquote:
CEE!quote:
Soep eet je met een ...quote:
trustenquote:
bij mij was het altijd omdat mijn achtbanen veels te extreem warenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Niemand wil in mijn attracties, ze zijn echt niet duur, waarom![]()
![]()
![]()
![]()
niet met stokjesquote:
Ze willen zelfs niet in dat gay twist ding.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij mij was het altijd omdat mijn achtbanen veels te extreem waren
Je kan de gedachten bij een attractie zien he? Wat denken ze?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze willen zelfs niet in dat gay twist ding.
das knap, echt knapquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet vroeger, helpt dat een beetjequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik moet morgen ochtend naar de dokter. Ik haat vroeg opstaan.
ik ook weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik moet morgen ochtend naar de dokter. Ik haat vroeg opstaan.
Dan heb je gewoon een kutparkquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens nieuwe paadjes bouwen, liet de gasten er naar toe lopen, deed vervolgens de ingang van het paadje weer dicht en maakte er een cirkel van, konden ze er niet meer uit, overbevolking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en. ik vond het nog meevallenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kutpark
Ik heb nu een rij met alleen maar glijbanen... als ze uitstappen moeten ze meteen weer in de volgende
Laat maar, ik had de attracties nog op test staan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan de gedachten bij een attractie zien he? Wat denken ze?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laat maar, ik had de attracties nog op test staan.
Bella!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoals het een echte Mussolini betaamt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens nieuwe paadjes bouwen, liet de gasten er naar toe lopen, deed vervolgens de ingang van het paadje weer dicht en maakte er een cirkel van, konden ze er niet meer uit, overbevolking.
Oh youquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo dat had je bij 1 niet.quote:
Hier is het niet nieuw dat Pat iedereen Poes noemtquote:
Pfffffffffffft!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben zo trots op je.quote:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:
Ja, maar nu wil ik het ook NU spelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen wil RCT spelen, tis dan ook het beste spel ooit gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |