Ll voelt zich aangevallenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is die Zwabber eigenlijk, dat komt hier zo maar binnen, beetje iedereen beledigen en de SC trashen
Eindelijk, een medestanderquote:
Niet de aandacht op iemand anders richtenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is die Zwabber eigenlijk, dat komt hier zo maar binnen, beetje iedereen beledigen en de SC trashen
alsof ik ooit iets anders gedaan hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Sosha het volgende:
Jullie lijken me erg lief, maar ik haak af, ik hou het niet bij
Ik zie het je in die ene SC niet doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof ik ooit iets anders gedaan heb
Okéquote:
Mijn gevoel voor humorquote:
Paling, net zoals Miauw.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haring? Of ruikt meer naar zure mossel?
welke van de drie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het je in die ene SC niet doen
Als je het doet, doe het dan op het toilet ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die reactie van dat mens.. ik vind 'm nog steeds geniaal
nee hoor, die kan dat prima hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die met die cougar die je dan meteen aan je haren het topique uitsleept als je zo doet daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die met die cougar die je dan meteen aan je haren het topique uitsleept als je zo doet daar
Dat dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan op het toilet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |