Bah viessssssssssssssssssquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
WIE NIET WEG IS, IS GEZIEN! IK KOM!
Hihhiihihi komen.![]()
Godver... het is de probeer versie van 1 uur, ja eerste keer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben zo trots op je.wordt dit je eerste keer?
jadawistikheulniequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier is het niet nieuw dat Pat iedereen Poes noemt
Heb je de volle niet gedownload.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Godver... het is de probeer versie van 1 uur, ja eerste keer!
Hoeft niet poes, een kusje kan geen kwaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
also, I'm a boy, and getting slightly scared
Patrick loves boysquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
also, I'm a boy, and getting slightly scared
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als je een uil zijn nek omdraait... gaatie dan ook deaut?Deaudt
Nee hij peopt dan op je schoenen en flirt met je broertje maar verder niks.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als je een uil zijn nek omdraait... gaatie dan ook deaut?
Ik ga. Jullie hebben morgen geen last van me, ik zit in en om Amsterdam, dus voordat ik thuis benquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
WIE NIET WEG IS, IS GEZIEN! IK KOM!
Hihhiihihi komen.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef Avey het volgende:
Bellaaaaaaaaaaa... ik ga nu Inglourious Basterds kijken
je moet alleen twee keer draaienquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als je een uil zijn nek omdraait... gaatie dan ook deaut?
Slaaplekker boefje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga. Jullie hebben morgen geen last van me, ik zit in en om Amsterdam, dus voordat ik thuis ben
Oepsquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het zelfs voor je verbeterd.
![]()
![]()
Have fun.
was Cee er danquote:
Ik zit ook in Amsterdam!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga. Jullie hebben morgen geen last van me, ik zit in en om Amsterdam, dus voordat ik thuis ben
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef crv het volgende:
Er lopen een stel dwergen heel blij door het bos te huppelen en ze zingen in koor: "We hebben toverkracht, we hebben toverkracht". Een jager kijkt het zo aan met een glimlach op zijn gezicht - altijd leuk, blije dwergen, tot hij de laatste dwerg ziet die met een gezicht van hier tot Heel Ver Hiervandaan achter de rest aansjokt.
"Waarom ben jij niet blij?" vraagt de jager bezorgd.
De dwerg kijkt hem treurig aan. "Ik ben To."
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En we hebben weer een meetquote:
Je belt me maar.quote:
linksom of rechtsom ?quote:
Sterkte? Ik hoop alleen maar dat ik zo'n ding niet molquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Ik doe als ik een park gehaald heb altijd alle mensen naar één punt,vervolgens doe ik daar het water omhoog, zodat alle 1500 in één keer verdrinken
wat voor ding ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterkte? Ik hoop alleen maar dat ik zo'n ding niet mol
PM bug icm met ipad of android... Heel irritant, ik kan niets versturen .quote:
j e moe adam nou mar es respecren anders ik en me mattoies nar jou huis tor koemn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
wat voor ding ?
Maar ik bedoelde meer met adam
post je het hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
PM bug icm met ipad of android... Heel irritant, ik kan niets versturen .
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
PM bug icm met ipad of android... Heel irritant, ik kan niets versturen .
kom maar opquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
j e moe adam nou mar es respecren anders ik en me mattoies nar jou huis tor koemn.![]()
Als dat zo is, dan weet je wel dat het een prutproduct isquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterkte? Ik hoop alleen maar dat ik zo'n ding niet mol
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Ik heb allemaal wc's, maar die kosten 10 euroquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen kunnen mijn donutshop verdomme niet in.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klikte ook nog
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ligt er aan, houd je ze bij de voetjes vast?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik loop sowieso de hele dag met een tweeling van 2 te slepen, daar word je vast niet blij van
Have fun!
Vetquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Ik doe als ik een park gehaald heb altijd alle mensen naar één punt,vervolgens doe ik daar het water omhoog, zodat alle 1500 in één keer verdrinken
ik doe helemaal niet uit de hoogtequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje toekijken vanaf hoogte, lekker makkelijk.
Wij hebben een nieuwe donutshop op de bahnhoff in Basel zag ik vanmorgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen kunnen mijn donutshop verdomme niet in.
wtf.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb allemaal wc's, maar die kosten 10 euro
Moet ik het dan een ebookreader met internetmogelijkheid noemen? Vier letters vind ik toch korter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Voor iemand die zegt geen applefanboy te zijn zeg je wel erg vaak dat je een ipad hebt.
Dat wordt kotsen dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb allemaal wc's, maar die kosten 10 euro
het is een tabletquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik het dan een ebookreader met internetmogelijkheid noemen? Vier letters vind ik toch korter.
ik geloof er geen reet van dat ie een iPad heeft, zal wel een iPet zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Voor iemand die zegt geen applefanboy te zijn zeg je wel erg vaak dat je een ipad hebt.
6 letters.quote:
Deze heb ik wel, ooit gekregen bij een bestelling. Handig als maatbekertje, omdat ik de maatbeker van de rijstkoker kwijt benquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van dat ie een iPad heeft, zal wel een iPet zijn
[ afbeelding ]
Geef het oscarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heb ik wel, ooit gekregen bij een bestelling. Handig als maatbekertje, omdat ik de maatbeker van de rijstkoker kwijt benEcht, die troep,wat moet je er allemaal mee
[ afbeelding ]
Geen idee meer joh, tis te lang geleden. Worden ze niet misselijker als ze hun behoefte niet kunnen doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kotsen doen ze niet op de wc meneer de gamesmedewerker
nee denk dat je de gok wel kunt nemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ben benieuwder naar die HTC update, dat schijnt alles een stuk sneller te maken, wat nooit weg is. Benny, moet ik dan wel eerst backuppen of zo?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ben benieuwder naar die HTC update, dat schijnt alles een stuk sneller te maken, wat nooit weg is. Benny, moet ik dan wel eerst backuppen of zo?
Ik weet niet hoe je je contacten hebt gesynct, maar dat kan heel makkelijk met ex- en importeren of met googlequote:De telefoon maakt een back-up van:
SMS- en MMS-berichten
Instellingen voor berichttoepassingen
Favorieten in de webbrowser (de internettoepassing)
Toetsenbordwoordenboek
Instellingen
• Draadloos en netwerken
• Geluiden en weergave
• Datum en Tijd
• Taal en toetsenbord - alleen landinstellingen
Jawel... marketing toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je in RCT2 geen reclame meer voor je park maken?
Alleen niet als je ongelimiteerd geld hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Onder welk knopje dan?quote:
Jawel. op je geld klikken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Alsof ze gaan kotsen in de prullenbakkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staan genoeg prullenbakken... en volgens mij heb ik meer schoonmakers dan mensen in het park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |