quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes met de uitslag, die waarschijnlijk geen correct beeld geeft
dat laatste waarschijnlijkquote:
Was je er dan.quote:
dag Kal welterustenquote:
Sweet dreams Tomboquote:
quote:
Nou dat viel best mee tochquote:
Ik heb net wat zout in mijn oog gedaan, moet morgen naar de oogarts... zou het het onderzoek beinvloeden?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inmiddels branden mijn vingers als een duivel in wijwater omdat ik lief deed
of beidequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, ben ik dom, of lukt het gewoon niet?
No problemquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inmiddels branden mijn vingers als een duivel in wijwater omdat ik lief deed
kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net wat zout in mijn oog gedaan, moet morgen naar de oogarts... zou het het onderzoek beinvloeden?
dat idee
quote:
Ten tweede:quote:
Ik PM ff.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, ben ik dom, of lukt het gewoon niet?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH, WIJWATER! DAT BRANDT OOK AL!
Yeahhquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ten eerste
[..]
![]()
[..]
Ten tweede:![]()
![]()
![]()
[..]
Ik PM ff.
Lekker slapen poesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-gaat slapen
slaap lekker lieffies![]()
Ik zou nog ff wat liters water drinkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef crv het volgende:
[..]
kut![]()
Maar ik kan er goed tegen, ben getraind en zo
slaap ze poesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-gaat slapen
slaap lekker lieffies![]()
Maar voor mijn operatie zeiden ze dat ik tot 12 uur gewoon kon doen wat ik altijd deedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wat liters water drinken
Dank jequote:
*glug* *glug* *glug*quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik gebruik geen wijwater. Ik gebruik alleen alcohol
dan heb je nog een half uur om wodka te gaan shottenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Maar voor mijn operatie zeiden ze dat ik tot 12 uur gewoon kon doen wat ik altijd deed
Dit is geen 12 uur toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Maar voor mijn operatie zeiden ze dat ik tot 12 uur gewoon kon doen wat ik altijd deed
Ik haat voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de FOK!Voetbalmanager ? Kunnen we weer een subleague starten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Geen idee wat de bedoeling is, maar ik doe wel mee hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de FOK!Voetbalmanager ? Kunnen we weer een subleague starten!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik haat voetbalinderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
nee nog een half uurtjequote:
Wodka is niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je nog een half uur om wodka te gaan shotten
je bent pas een uurtje lid of zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
*niet wist dat fok een sportgedeelte had*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |