Okéquote:
Dan hebben we de schoonmakersquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof ze gaan kotsen in de prullenbakken.
Geen idee, ik heb nog helemaal niets gesynched denk ik, waar kan datquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe je je contacten hebt gesynct, maar dat kan heel makkelijk met ex- en importeren of met google
quote:
Nee je hoort er niet bij, ga maar bij de gothics staan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb alleen RCT 1 gespeeld, ben ik nu hard-core?
Poesminoes.quote:
Staan de gegevens die van je contacten hierzo: http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog helemaal niets gesynched denk ik, waar kan dat
Veel augurken eten, dat helpt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Ik moet morgen om 7:30 bloedprikken (nuchter)
Zou het een probleem zijn dat ik een biertje, een irish coffee en een Big Hertog Jan Grand Prestige (10%) op heb
Wanneer heb je de laatste slok genomen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Zou het een probleem zijn dat ik een biertje, een irish coffee en een Big (0.75l) Hertog Jan Grand Prestige (10%) op heb
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Zou het een probleem zijn dat ik een biertje, een irish coffee en een Big (0.75l) Hertog Jan Grand Prestige (10%) op heb
wanneer ben je begonnen met drinken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
Nee, ik denk dat degene bij wie je bloed moet prikken vooral nuchter moet zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef crv het volgende:
wat ging er mis dan ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh dat quoten ging niet helemaal goed![]()
Maar een paar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staan de gegevens die van je contacten hierzo: http://www.google.com/contacts
Oh gelukkigquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat degene bij wie je bloed moet prikken vooral nuchter moet zijn
maar ik zit niet in de half open of open gevangenisquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de half open en open gevangenis als je weekend verlof hebt gehad mag je een dag van te voren al niet meer drinken.
toen ik thuiskwamquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wanneer ben je begonnen met drinken?
Hoaxquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RCT he
Maar lieve schatties van me.... IK GA NAAR BED
c_aquote:
Dus jij dan ook niet als jij morgen nuchter wilt zijn, het was een voorbeeld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
maar ik zit niet in de half open of open gevangenis
netquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer heb je de laatste slok genomen?
owquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus jij dan ook niet als jij morgen nuchter wilt zijn, het was een voorbeeld.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RCT he
Maar lieve schatties van me.... IK GA NAAR BED
quote:
quote:
quote:
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes met de uitslag, die waarschijnlijk geen correct beeld geeft
gaat om cholesterol dus who knowsquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hee maar ik ben niet dronken hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |