Dat is iets totaal anders... Dat heeft niets met mierenneuken te maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pyroclastische_stroom
Hypocriet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:19 schreef Salvad0R het volgende:
Oh wacht, nu gaat ie natuurlijk mierenneuken over definities.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Que?
Definieer "complot gelovers" eens voor me, als je kan/wil .
Zelfde als jij. Alles van de andere kant uitlachen en wegwuiven als kinderlijke onzin. Moet er nog mee beginnen trouwens, want ik dacht dat men serieus was.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je geen discussie wil, wat doe je dan hier?
Letterlijk gezien is dat dus hetzelfde, zeker volgens de theorie die jij blijkt aan te hangen... waarin vuur (pyro) er voor zorgde dat de torens verpulverden (clastische) en in stof wegstroomden (stroming)quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders... Dat heeft niets met mierenneuken te maken.
We hadden het over foto's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een linkje naar Google zoek resultaten zegt mij niks. Behalve dat jij heel erg snel tevreden bent en kritiekloos informatie die jou goed uitkomt gelooft.
Nee dat is niet letterlijk gezien hetzelfdequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Letterlijk gezien is dat dus hetzelfde, zeker volgens de theorie die jij blijkt aan te hangen... waarin vuur (pyro) er voor zorgde dat de torens verpulverden (clastische) en in stof wegstroomden (stroming)
Relevantie? None .quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat is niet letterlijk gezien hetzelfdeZelfs niet figuurlijk. Je gaat een skelter toch ook geen formule 1 wagen (of porche sports car voor degene die zondag Top Gear hebben gezien) noemen omdat ze toevallig wat op elkaar lijken?
Relevantie is: you failed.quote:
Foto's die jij liet zien aan de hand van Google zoek resultaten.... Luister jij wel naar jezelf?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
We hadden het over foto's.
Hiermee bewijs je dus enkel naar jezelf te luisteren. Bedankt knul
Als je beweert dat de stroming van hete stof wat van WTC1 & WTC2 af kwam geen pyroclastische stroom was, dan ben jij degene die aan het falen is. In feite.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Relevantie is: you failed.
En idd, moving on.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
maar, er wordt aan 1 punt voorbij gegaan.
Als er in het echt cd plaatsvindt waarbij men niet de onderliggende structuur verzwakt, dan is dat het experimentele bewijs dat het filmpje niet klopt :/
zijn er nog toevoegingen? Misschien nieuwe onbeantwoorde vragen die genegeerd worden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus ze hebben al die thermiet die ochtend geplaatst met maar 80 man?
En waarom is die thermiet niet ontploft toen de vliegtuigen in de WTC torens boorden?
Ook wel grappig dat iig de onderste 3 (militaire) foto's pas jaren naar dato (ik meen 2008 of zelfs 2009) zijn vrijgegeven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo hee. Heb jij dat nog niet gezien.
BOOOOOOMMMMMMMMMMMMM
[ afbeelding ]
BOOOOOOMMMMMMMMMMMMMBOOOOOOMMMMMMMMMMMMMBOOOOOOMMMMMMMMMMMMMBOOOOOOMMMMMMMMMMMMM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BOOM .
Uit je eigen link:quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je beweert dat de stroming van hete stof wat van WTC1 & WTC2 af kwam geen pyroclastische stroom was, dan ben jij degene die aan het falen is. In feite.
Wat een onzin. Alsjeblieft, grow up.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef VancouverFan het volgende:
En dat constante gemekker dat ik geen discussie wil voeren is wel erg hypocriet als jij simpele vragen niet wil beantwoorden....
Dit zijn vragen die het beste door de daders beantwoord kunnen worden. Niet door onafhankelijke mensen die geen daderkennis hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef oompaloompa het volgende:
nu ik mijn boodschappen gedaan heb en er 4 paginas bijgekomen zijn, zijn deze dringende vragen al beantwoord?
[..]
[..]
zijn er nog toevoegingen? Misschien nieuwe onbeantwoorde vragen die genegeerd worden?
Dat jij geen Latijn kan betekent niet dat ik faalquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uit je eigen link:
"Een pyroclastische stroom of gloedwolk is een van de verwoestendste effecten van een vulkaanuitbarsting."
Dus wie faalt hier nou?
En waar is het mij om te doen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsjeblieft, grow up.
Je vraagt me iets uit te leggen wat al uitgelegd wordt. Niet omdat je lui bent of youtubefilmpjes hekelt, die onzin mag je blijven herhalen. Ik weet wel waar het je om te doen is.
Vader Overheid Beschermen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waar is het mij om te doen dan?
Dat jij definities verkeerd gebruikt wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat jij geen Latijn kan betekent niet dat ik faal
Wat is zo moeilijk aan:quote:
quote:Ik ben het met je eens dat overheden wel eens vuile spelletjes spelen. Maar in het geval van 9/11 zie ik geen reden om te denken dat de overheid er achter zit.
Simpel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waar is het mij om te doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |