quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
maar, er wordt aan 1 punt voorbij gegaan.
Als er in het echt cd plaatsvindt waarbij men niet de onderliggende structuur verzwakt, dan is dat het experimentele bewijs dat het filmpje niet klopt :/
In plaats van die domme smileys te posten zou je beter uit kunnen leggen waarom ik het fout heb.quote:
Luister, dit soort vragen had ik zelf ook, dus wat deed ik? Lezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En met de grootte van het WTC moeten ze door de gehele core gaten boren om overal thermiet in te hangen.
Hoe komen ze ongezien bij die core om deze klus te doen?
Zelfde vraag ook aan Salvad0r.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zeg dan eens eerlijk. Wat is dan wel nodig om jou te overtuigen?
Omdat in gebouwen waarin structureel staal verwerkt is, thermiet praktisch bij elke Controlled Demolition er van wordt gebruikt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
In plaats van die domme smileys te posten zou je beter uit kunnen leggen waarom ik het fout heb.
Ik vraag me vaak af in welke wereld jij leeft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Luister, dit soort vragen had ik zelf ook, dus wat deed ik? Lezen.
Jezelf verlichten is kennelijk geen hobby van je. Jammer.
Je mag blij zijn dat ik het voor je heb uitgezocht. Het komt er op neer dat de liftschachten van de WTC torens in de maanden voor 11 september gesloten waren in verband met "onderhoud" door een of ander schimmig bedrijf.
In mijn wereld is 1 + 1 gelukkig gewoon 2.
Nee dat is een leugen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat in gebouwen waarin structureel staal verwerkt is, thermiet praktisch bij elke Controlled Demolition er van wordt gebruikt?
CNN ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af in welke wereld jij leeft.
Maar goed, liften hebben inderdaad wel eens onderhoud nodig. Dat ze dus af en toe een dag buiten gebruik zijn is niet vreemd. Echter voor wat jij verwacht moeten ze wel langere tijd dicht zijn.
Waar heb jij dat verhaal gelezen?
Dus ze hebben al die thermiet die ochtend geplaatst met maar 80 man?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
CNN ofzo.
Oh hier:
On Sept. 11, ACE Elevator of Palisades Park, N.J., had 80 elevator mechanics inside the World Trade Center.
-edit, opbokken met dat gescheld-quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee dat is een leugen.
Thermiet wordt niet gebruikt voor gecontroleerde sloop juist omdat thermiet niet te controleren is.
In plaats van alleen mijn snippet van het artikel, kan je beter het gehele stuk lezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus ze hebben al die thermiet die ochtend geplaatst met maar 80 man?
En waarom is die thermiet niet ontploft toen de vliegtuigen in de WTC torens boorden?
Heb ik gedaan. Ik zie nergens dat jouw bewering dat de liftschachten langdurig stillagen onderbouwd wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In plaats van alleen mijn snippet van het artikel, kan je beter het gehele stuk lezen.
Dat CD niet nodig is om de instorting te verklaren.quote:
Toch is het zo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ik zie nergens dat jouw bewering dat de liftschachten langdurig stillagen onderbouwd wordt.
http://www.debunking911.com/thermite.htmquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
-edit, opbokken met dat gescheld-
HIER
ik zie het er ook niet in staan om eerlijk te zijn. |Quote het anders even als het zo is?quote:
Daar wordt enkel genoemd dat er die dag 80 liftmonteurs in beide torens aanwezig waren:quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
In plaats van alleen mijn snippet van het artikel, kan je beter het gehele stuk lezen.
die blijkbaar onder meer bezig waren met het installeren van een veiligheidssysteem:quote:On Sept. 11, ACE Elevator of Palisades Park, N.J., had 80 elevator mechanics inside the World Trade Center.
Following the Port Authority's emergency plan, after the first jet hit the north tower, elevator mechanics from both towers reported to the fire safety desk in the south tower lobby for instructions from police or firefighters. About 60 mechanics had arrived in the south tower lobby and others were in radio contact when the second jet struck that building.
maar ik lees nergens (in dat artikel) dat er liftschachten complete maanden afgesloten waren.quote:* Newly installed safety devices condemned many people to death.
To comply with building codes, the World Trade Center since 1996 had been adding locks that made it impossible for passengers to force open the doors of stalled elevators. These locks, called "door restrictors," had been added to about half of the 198 elevators in the twin towers.
Je eerste bewering gaat al de mist in. Diegene die die waarschuwing kregen zaten in Israel. Niet in New York.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Verder
(6:45 a.m.) September 11, 2001: Israeli Company Given Two Hours’ Notice of Attack
“Approximately two hours prior to the first attack,” at least two workers at Odigo, an Israeli-owned instant messaging company, receive messages warning of the attack. Odigo’s US headquarters are located two blocks from the WTC. The source of the warning is unknown.
[Ha'aretz, 9/26/2001; Washington Post, 9/28/2001]
6:47 a.m. September 11, 2001: WTC Building 7 Alarm Not Operating
According to later reports, the alarm system in WTC 7 is placed on “TEST” status for a period due to last eight hours. This ordinarily happens during maintenance or other testing, and any alarms received from the building are generally ignored.
[National Institute of Standards and Technology, 6/2004, pp. 28 pdf file]
(8:45 a.m.-9:37 a.m.) September 11, 2001: Secret Service Does Not Use Its Stinger Missiles to Protect New York and Washington
In New York, the Secret Service has a Stinger missile secretly stored in the World Trade Center, to be used to protect the president if the city were attacked when he visits it. Presumably it keeps this is in WTC Building 7, where its field office is.
[Tech TV, 7/23/2002; Weiss, 2003, pp. 379]
The agency is also known to have air surveillance capabilities. These include a system called Tigerwall, which provides “early warning of airborne threats” and “a geographic display of aircraft activity” (see (September 2000 and after)).
[US Department of the Navy, 9/2000, pp. 28 pdf file]
(8:46 a.m.) September 11, 2001: Janitor Hears Explosion from WTC Basement
According to a WTC janitor, there is an explosion in the basement of the North Tower just before the plane hits up above. William Rodriguez has worked at the World Trade Center for 20 years, including the time of the 1993 bombing, and is responsible for cleaning three stairwells in the North Tower.
The National Institute of Standards and Technology (NIST) will suggest that the basement explosion Rodriguez heard might have been caused by a fireball traveling from the aircraft down the central lift shaft. However, some time after hearing it, Rodriguez rescues two people trapped in a lift. ()
8:47 a.m.-10:28 a.m. September 11, 2001: Hundreds Die in WTC Elevators, as Elevator Mechanics Flee
During the 9/11 catastrophe, around 200 people die in the WTC’s elevators without getting help from elevator mechanics, according to an in-depth study later performed by USA Today.
Etc.
Meer hier: http://www.historycommons(...)omplete_911_timeline
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
maar, er wordt aan 1 punt voorbij gegaan.
Als er in het echt cd plaatsvindt waarbij men niet de onderliggende structuur verzwakt, dan is dat het experimentele bewijs dat het filmpje niet klopt :/
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus ze hebben al die thermiet die ochtend geplaatst met maar 80 man?
En waarom is die thermiet niet ontploft toen de vliegtuigen in de WTC torens boorden?
Als we die vragen nou eens onder ede aan Giuliani, Cheney, Rumsfeld, Silverstein of een andere überjew konden stellen, dan krijgen we misschien antwoorden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
even een overzichtje van de openstaande problemen m.b.t. vrije val, en controlled demolition:
[..]
[..]
He?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als we die vragen nou eens onder ede aan Giuliani, Cheney, Rumsfeld, Silverstein of een andere überjew konden stellen, dan krijgen we misschien antwoorden.
Zonder daderkennis is het onmogelijk om voor een buitenstaander antwoord te geven op zulke gedetailleerde vragen.
Verder snap ik het punt van "de onderliggende structuur verzwakken" bij Controlled Demolition niet echt, hoe bedoel je dat? Bij elke CD wordt de onderliggende structuur verzwakt, lijkt me nogal bij de definitie van "controlled demolition" horen.
nee dat zijn claims of gevolgen van claims die hier in deze thread zijn gedaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als we die vragen nou eens onder ede aan Giuliani, Cheney, Rumsfeld, Silverstein of een andere überjew konden stellen, dan krijgen we misschien antwoorden.
Zonder daderkennis is het onmogelijk om voor een buitenstaander antwoord te geven op zulke gedetailleerde vragen.
Verder snap ik het punt van "de onderliggende structuur verzwakken" bij Controlled Demolition niet echt, hoe bedoel je dat? Bij elke CD wordt de onderliggende structuur verzwakt, lijkt me nogal bij de definitie van "controlled demolition" horen.
Want ik heb op één of andere wonderbaarlijke wijze wetenschap over het hele uitgevoerde plan betreffende de controlled demolition van WTC1, WTC2 & WTC7?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
He?
Als jij zo zeker weet dat er thermiet gebruikt is, kun jij toch ook wel verklaren waarom dat thermiet niet meteen na de vliegtuig impact is gaan ontbranden.
Als je maar de helft van je beweringen kunt verklaren moet je ook niet gaan janken als iemand jou niet gelooft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Want ik heb op één of andere wonderbaarlijke wijze wetenschap over het hele uitgevoerde plan betreffende de controlled demolition van WTC1, WTC2 & WTC7?
Dat er (nano) thermiet is gebruikt staat buiten kijf, het is immers in het stof van WTC1 & WTC2 teruggevonden door een team van de universiteit van Kopenhagen.
Nogmaals, ik beschik niet over daderkennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |