dat zag ik ook nadat ik die post plaatstequote:
Ze had toch gezegd dat we 't mochten plaatsen, alleen de naam wilde ze zelf vertellen...? Toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat zag ik ook nadat ik die post plaatste
maar mss had ze het wel zelf willen posten? ze beschermt haar tweets niet voor niks...
oeh, heb ik nu fipo in z&g?
Haha ja en die lippen ook!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef Kolonia het volgende:
Gefeliciteerd Orea en man!![]()
Ik ben benieuwd naar naam en billen.
Geen behoefte aan anderen is ook wel herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Saffier wat fijn van haar! Goed dat ze aan je denkt en goed dat ze belt, het is gewoon spannend hoe nuchter je er ook onder bent... Ook fijn te lezen dat eigenlijk niemand iets van die cyste verwacht, dat maakt de nuchterheid denk ik ook wat makkelijker
Buurvrouw, lief
Vacuum is wel een goed woord jaHeb alleen juist erg weinig behoefte aan andere mensen momenteel. Ben meer bezig met cocoonen en eigenlijk is dat ook nog wel even lekker. Morgen bij de gyn maar eens vragen of ik al te strippen ben.
Shirley, wordt zwaar he?Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe zwaartepunt?
Hier vandaag uitermate rustig, de hele dag nog geen voorwerk gehad. Ook typisch, want dat voorwerk had ik toch wel vrijwel iedere dag de laatste tijd... Wel weer een heerlijke middagdut gedaan net...Orea, heb je al een foto voor ons?
ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg een sms-je!![]()
Gefeliciteerd Orea en man!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Daar zouden de mensen ook echt blij van worden als ik Willem's naam nu nog zou veranderenvolgens mij vallen er dan ook wat kadootjes in het water..
@buurvrouw, internet is een zaligheid nu. En de DVD-speler, dat ook natuurlijk
@sonnetje, ik baal wel een beetje, maar ergens voelt het dan ook weer logisch dat ik links en rechts ingehaald word. Misschien wel omdat ik het gewend ben met m'n Suzuki AltoNu alleen ChillayD nog en dan is de volgende pas weer eind augustus besteld, vind dat ik dan toch écht wel de volgende ben hoor
succes morgen, ook voor je vriendinquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef marcek het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn ook aan het aftellen begonnen, nog een 12 uur en dan melden in het ziekenhuis.
Zenuwen beginnen nu toch wel een beetje op te spelen.
Tassen klaar zetten en morgen beseffen dat we voor de "laatste" keer het huis verlaten met zijn 2tjes.
Apart detail, precies een jaar geleden stonden we aan de vooravond voor onze rondreis door peru.
Ik besef het nog steeds amper dat ik vader wordt, ondanks dat het een geplande keizersnee is en ik nu al een week de datum weet.
Ik vond persoonlijk Guillaume wel een optie, blijf je in hetzelfde thema, maar toch net even wat 'spesjaaler'. Je zou het ook het ook kunnen spellen als Gi-Joom, maar als je het niets vindt (smaken verschillen) dan houd ik hem gewoon nog even boven aan mijn lijstje staan. Samen met Mo'-Ham-n-Egg/dquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Daar zouden de mensen ook echt blij van worden als ik Willem's naam nu nog zou veranderenvolgens mij vallen er dan ook wat kadootjes in het water..
t gebrek aan voorweeen vond k heel irritant juistquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond vooral de voorweeen vervelend, waar een belofte vanuit leek te gaan die telkens niet waargemaakt werd. Elke ochtend voelde als een deceptie. En ik was er best op gebrand om weeen te herkennen omdat ik op tijd moest stoppen met de bloedverdunners.
En nu dan voor het eggie!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Orea het volgende:
Hallo allemaal, niet bijgelezen nog.. Mocht naar huis maar best wat bloed verloren en staan wil nog niet dus we blijven een nachtje..
Leia Jolie is om 15.28 geboren met de vacuumpomp.. Heel snel ontsluiting maar bij de eerste perswee kreeg ze het te zwaar!
Leia is ongeveer 49 cm en weegt 3670 gram! Ze heeft blonde krullen
na-aperquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Orea het volgende:
Hallo allemaal, niet bijgelezen nog.. Mocht naar huis maar best wat bloed verloren en staan wil nog niet dus we blijven een nachtje..
Leia Jolie is om 15.28 geboren met de vacuumpomp.. Heel snel ontsluiting maar bij de eerste perswee kreeg ze het te zwaar!
Mooie namen! En nog een bescheiden gewicht ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Orea het volgende:
Het is idd het niet uitkomen van de belofte die 't de hardste dobber maakt. Vandaag gewoon helemaal geen voorwerk en ik merk dat het dan ook weer een stuk beter te handelen is...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond vooral de voorweeen vervelend, waar een belofte vanuit leek te gaan die telkens niet waargemaakt werd. Elke ochtend voelde als een deceptie. En ik was er best op gebrand om weeen te herkennen omdat ik op tijd moest stoppen met de bloedverdunners.
Rare gedachte, beetje onwerkelijk nog?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Spannend Marcekm ik hoop dat het allemaal goed gaat. Straks ben je gewoon papa!!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef Orea het volgende:
En ze lijkt op haar vader, ze snurkt nu al!
En net was ze even wakker en heeft me net weer 10 minuten lang heel doordringend aangekeken, pff dan hou je het niet droog hoor!
Ow wow....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef Orea het volgende:
En ze lijkt op haar vader, ze snurkt nu al!
En net was ze even wakker en heeft me net weer 10 minuten lang heel doordringend aangekeken, pff dan hou je het niet droog hoor!
wat dan wel??quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
De naam vind ik echt leuk, hij lijkt echt heel erg op wat we als eerste hadden, namelijk leila. Maar we hebben inmiddels ook de namen klaar, en leila is het niet geworden.
nog 3,5 week ok? Of 5,5.....quote:
oke....quote:
Dat issie zeker! Wat een mooi ventje! Wat kijkt hij je intens aan!quote:
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:53 schreef Basboussa het volgende:
Wat een mooi ventje, pessie, en wat ligt ie lekker rustig...Tevreden!
En 6 uur is heel netjes, denk ik... Viel het mee?
dit is toch de mooiste zin die er is!quote:
Fijn te horen dat het meeviel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.
Hij is een heel rustig en tevreden ventje!
herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.
Hij is een heel rustig en tevreden ventje!
moet je je twitter uit het stof halenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Daar is leia dan
Ik vind de namen (nog steeds) prachtig ! En foto
?
ah zie je dat ik Twitter moetquote:
zit je mobiel of op de pc?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ah zie je dat ik Twitter moet
(misschien dat k ooit overstag ga, als k wat.meer.tijd heb that is)
Whaaa,voor mij is het nu een maand geleden maar kan me niet voorstellen dat ik de pijn ooit nog vergeet,wel fijn dat het bij jou zosnel vergeten is zo zie je maar weer dat iedereen het anders ervaart (en ik zou het zo weer voor em over hebben trouwens!)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
ja kijken of ik nu nog meer opzwelquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh gets Huup! En je moet nog zo`n eind
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:59 schreef Tazz het volgende:
@Flugeltje, Willem nog steeds naar z'n zin binnen in je buik?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Orea het volgende:
oh...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
JAwel Huup! Zwelgen moet je! In zelfmedelijden en in je overtollige vocht
Helpen die als je vocht vasthoudt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh...
in dat geval...
er liggen hier nog 4 roze koeken...
goed zo! braaf!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha huup, muts, lijkt me persoonlijk echt niets dat vocht. maar zal niet meer voor je balen
enorm!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helpen die als je vocht vasthoudt?
Thnx voor de tip![]()
![]()
* Leandra vult boodschappenlijstje aan
Daar ligt het dus aan bij mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
enorm!
Net als diepvriestompoucen (bedankt groofs, ik kom er nooit meer vanaf)
en prinsessentaartjes van de Ikea, en blauwe m&m's
en coolbest strawberry hill erbij.
Je krijgt er alleen wel een kind met een boel haar van
ja!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ligt het dus aan bij mijZou het helpen als ik die m&m's nu nog eet?
Een boel haar is geen probleem, ik heb echter een voorkeur voor Tropicana Sanguinello, maar wellicht geeft dat hetzelfde resultaatquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
enorm!
*notitie maaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
enorm!
Knipijsquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef flugeltje het volgende:
Koude chocolmelk met slagroom en cheapass ijslollies helpen ook
misschien krijg je dan een boel oranje haarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een boel haar is geen probleem, ik heb echter een voorkeur voor Tropicana Sanguinello, maar wellicht geeft dat hetzelfde resultaat
Cool!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!!
gegarandeerd dat ie over 5 jaar haar heeft
Rood dan denk ik, Sanguinello is van bloedsinaasappels... en m'n schoonmoeder dan maar denken dat het van haar kant komt..... nou, mooi nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
misschien krijg je dan een boel oranje haar
No way, het mooie van rood haar is dat het meestal heeeeeeeeeeel erg lang duurt voor je ook maar één grijs haartje ontdekt...quote:
Je mag wel een dag met Lotje op stapquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind rood zo mooi![]()
maar het zou me erg verbazen als t bij ons zou gebeuren.
Met de indo-genen van B. en de donkerharige genen van mij (bij mij in de fam. zijn er helemaal geen blonde mensen eigk in de directe lijnen) lijkt het me heel gek al als we een blond kindje zouden krijgen.
Ik zou het wel weer grappig vinden als dit kindje ineens bruine ogen heeft en krullen ofzo.
Het zou heel goed kunnen natuurlijk maar ik ben nu al zo gewend aan Amélie dat ik me maar lastig voor kan stellen dat ze misschien bruine ogen had gehad ofzo.
Ik denk dat rossig hier wel zeker een optie is, mijn peper en zoutkleurige haar verkleurt al meer richting roodblond dan lichtblond in de zomer, en N. is sowieso al wat rossig blond....quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind rood zo mooi![]()
maar het zou me erg verbazen als t bij ons zou gebeuren.
Met de indo-genen van B. en de donkerharige genen van mij (bij mij in de fam. zijn er helemaal geen blonde mensen eigk in de directe lijnen) lijkt het me heel gek al als we een blond kindje zouden krijgen.
Ik zou het wel weer grappig vinden als dit kindje ineens bruine ogen heeft en krullen ofzo.
Het zou heel goed kunnen natuurlijk maar ik ben nu al zo gewend aan Amélie dat ik me maar lastig voor kan stellen dat ze misschien bruine ogen had gehad ofzo.
Hier is het inderdaad ook balen dat naarmate ik ouder word de kleur steeds veranderd. Momenteel is het van zichzelf een beetje flets zodat ik het steeds op moet laten frissen met een kleurspoelinkje... Maar tot m'n 20e ofzo bleef het prima op kleur hoor, al werd het gaandeweg wel wat blonder...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je mag wel een dag met Lotje op stapIk hoop ook dat ze dr rode haartjes houdt
Nah, bij N. kan ik er toch wel een paar ontdekken hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
No way, het mooie van rood haar is dat het meestal heeeeeeeeeeel erg lang duurt voor je ook maar één grijs haartje ontdekt...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad ook balen dat naarmate ik ouder word de kleur steeds veranderd. Momenteel is het van zichzelf een beetje flets zodat ik het steeds op moet laten frissen met een kleurspoelinkje... Maar tot m'n 20e ofzo bleef het prima op kleur hoor, al werd het gaandeweg wel wat blonder...
wauwquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef tessie het volgende:
Op verzoek van Orea hier twee super mooie en lieve foto's van Leia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moooooi is ze he??
Ik heb m'n rode haar eigenlijk nooit erg gevonden... Nu had ik natuurlijk wel een paar oudere broers en werd ik dus ook niet warm of koud van schelden met 'rooie'... Sterker nog, m'n jongste broer noemt me al m'n hele leven zo als koosnaampjequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is het nu, iets lichter. Ik hoop (shcreef ik huup) dat het blijft, maar vooral dat ze het zelf later mooi vindt.
jaaaaquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef tessie het volgende:
Zei er iemand rode krullen?
[ afbeelding ]
Graeme is naar de kapper geweest en heeft nu kort haar. En ik vind het nog steeds erg![]()
![]()
Oh, wat enormquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef tessie het volgende:
Zei er iemand rode krullen?
[ afbeelding ]
Graeme is naar de kapper geweest en heeft nu kort haar. En ik vind het nog steeds erg![]()
![]()
alleen spreek je Leia uit als Leaquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
De naam vind ik echt leuk, hij lijkt echt heel erg op wat we als eerste hadden, namelijk leila. Maar we hebben inmiddels ook de namen klaar, en leila is het niet geworden.
zielig he als ze zo misselijk zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:52 schreef Orea het volgende:
Mijn mupke was misselijk vannacht, zo sneu! Alleen om mijn borst heengeklemd was ze rustig dus zo hebben we geslapen
De borst pakt ze prima overigens, natuurtalentje wat een kracht in zo'n kleintje! Mijn kleine veelvraat!
Ik heb misschien 2 uur geslapen bij elkaar en kan niet wachten om straks lekker naar huis te gaan!
Mijn schatje is 30 en begint al met grijs hier en daar. Het kan dus verkeren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
No way, het mooie van rood haar is dat het meestal heeeeeeeeeeel erg lang duurt voor je ook maar één grijs haartje ontdekt...
Maar waarom de i?quote:
Had ik nou nog op je spuitverhaal gereageerd? Ik geloof het niet he?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een prachtige foto's van Nathan en Leia.
Normale schrijfwijze toch ook voor Leia? Op zn engels wordt de -ei- in dit geval uitgesproken als E. Leah had ook gekund maar in dit geval kan ik me voorstellen dat je valt voor de ene of de andere schrijfwijze. (en is t niet van oorsprong een Arabisch-achtige naam? weet niet hoor, maar iets in mn hoofd zegt dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom de i?
Heel mooi kindje trouwens.
Jouw man zat toch min of meer vergroeid aan zn telefoon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:21 schreef flugeltje het volgende:
Straks lekker naar huis en verder genieten Orea, je hebt een prachtexemplaar op de wereld gezet...Shit van de jeuk, maar die wordt hopelijk snel minder...
Nou, heel, heel, heel, heel misschien is er hier iets in gang aan het komen. Let wel; misschien! Vannacht een paar keer moeten plassen en iedere keer als ik daarna weer ging liggen had ik toch wel buikpijn, een naar gevoel in m'n liezen en in m'n heup/bekken. Ben er nu dus ook achter dat ik té goed lijk te slapenIedere keer gewoon weer in slaap gevallen en nergens meer last van. Slaap is gewoon een weeenremmer hier
Het zijn trouwens geen weeen (denk ik), maar het is oncomfortabel genoeg om het idee te hebben dat er daarbinnen iets aan het gebeuren is... Ik heb zometeen toch een afspraak bij de gyn staan en ik ga m'n koffer in de auto zetten voor het geval dát... Ik krijg als het goed is ook een standaard ctg vandaag, dus niet meteen denken dat ik echt begonnen ben als ik mezelf niet snel genoeg meldHet blijft een gevalletje; misschien!
Valt het op dat ik nergens meer op durf te hopen?![]()
Precies. Orea wilde Leah en partner ook maar hij wilde dan wel de schrijfwijze Leia (zo heeft ze me het verteld een tijd terug)quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:12 schreef huuphuup het volgende:
Normale schrijfwijze toch ook voor Leia? Op zn engels wordt de -ei- in dit geval uitgesproken als E. Leah had ook gekund maar in dit geval kan ik me voorstellen dat je valt voor de ene of de andere schrijfwijze.
Oh jee, beter nog even bijtanken dus. Hup aan de Ferro en de biefstukken!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:51 schreef Orea het volgende:
cool die moet ik hebben!
Hier nog even de vraag of we mogen, mijn hb is 4 en dat vinden ze wel erg laag....
Daar zou ik nog maar niet zo mee naar huis gaan............quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:51 schreef Orea het volgende:
Hier nog even de vraag of we mogen, mijn hb is 4 en dat vinden ze wel erg laag....
hè vervelend. Succes met prikken en hopelijk komt er verder niets verontrustends uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef Troeta het volgende:
Wat een mooie baby's !!! Gefeliciteerd nog Orea, succes met je hb!
Ik moet nuchter bloed laten prikken, want mijn suiker was niet goed...ik kom alleen al 2 dagen mijn bed niet uit zonder wat eten en drinken, dus morgen weer een nieuwe poging..
Yupz, maar ze gaan echt pas ná de 42 weken iets doen en hij wil het dan nog over dat weekend heentillen... Ter geruststelling zei hij nog wel dat ik waarschijnlijk echt wel voor die tijd bevallen benquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, jammer dat ze niet wilden strippen. En fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven maar dat is best lang overtijd dan toch?
Oh dat is niet wat je op dta moment wilt horen. En al helemaal niet dat hij het dan over het weekend zou willen tillen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz, maar ze gaan echt pas ná de 42 weken iets doen en hij wil het dan nog over dat weekend heentillen... Ter geruststelling zei hij nog wel dat ik waarschijnlijk echt wel voor die tijd bevallen ben
Het is niet leuk, maar ergens snap ik het wel. Zolang het kind het nog goed doet zien ze geen directe aanleiding om in te grijpen. Vooral ook omdat inleiden in hun beleving vaak tot complicaties leidt of op een KS uitloopt... Op dit moment geeft Willem geen enkele aanleiding om in te grijpen dus willen ze dat ook pas zo laat mogelijk doen... Nog max anderhalve week dus en dan word ik echt mamaquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh dat is niet wat je op dta moment wilt horen. En al helemaal niet dat hij het dan over het weekend zou willen tillen.
Ik weet dat ik ook enorm moest plassen in die periode, zelfs nog meer dan later in de zwangerschap... Was volgens mij geen blaasontsteking. Als je het niet vertrouwt kun je altijd een plasje inleveren bij de huisarts, kunnen ze meteen testen en heb je zekerheid...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Even iets anders tussendoor...
Ik ben vandaag 13 weken en volgens het boek dat ik thuis heb liggen moet de druk op mijn blaas nu wel weer afgenomen zijn maar ik moet juist deze week belachelijk vaak plassen.
Voor de zekerheid toch laten checken op blaasontsteking of niet? Ik heb verder geen klachten.
9 augustus is wel dik 2,5 week bijna 3! overtijd, ik zou daar écht niet mee akkoord gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar ergens snap ik het wel. Zolang het kind het nog goed doet zien ze geen directe aanleiding om in te grijpen. Vooral ook omdat inleiden in hun beleving vaak tot complicaties leidt of op een KS uitloopt... Op dit moment geeft Willem geen enkele aanleiding om in te grijpen dus willen ze dat ook pas zo laat mogelijk doen... Nog max anderhalve week dus en dan word ik echt mama
Het was ook meer een mededeling dan een overlegsituatie hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
9 augustus is wel dik 2,5 week bijna 3! overtijd, ik zou daar écht niet mee akkoord gaan.
Maarja, soms heb jeniks te willen.
Ik hoop gewoon heel hard voor je dat je eerder bevalt!
Dat wilde ik idd zeggen, dat het dus blijkbaar (iig voor jouw artsen) duidelijk is dat inleiden terwijl een moeder/kind daar nog niet helemaal klaar voor is een grotere kans heeft op complicaties dan nog even wachten op een evt. spontaan begin.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar ergens snap ik het wel. Zolang het kind het nog goed doet zien ze geen directe aanleiding om in te grijpen. Vooral ook omdat inleiden in hun beleving vaak tot complicaties leidt of op een KS uitloopt... Op dit moment geeft Willem geen enkele aanleiding om in te grijpen dus willen ze dat ook pas zo laat mogelijk doen... Nog max anderhalve week dus en dan word ik echt mama
En, hoe was het? Wel grappig, ik moet zo ook naar het zh voor een groei echo en ben ook wel erg benieuwd!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef tessie het volgende:
Ik moet zo naar het zh voor een groei echo. Ben benieuwd.
Ik ben ook niet de makkelijkste patient hoor, maar z'n verhaal was gewoon logisch genoeg om er vrede mee te hebben. We hebben nu ook zelf weer kunnen constateren dat Willem het echt prima doet. Hij heeft echt zeer ruim vruchtwater nog en z'n ctg was prima. Maandag weer controle en daarna waarschijnlijk om de dag. Misschien dat ik morgen wel weer even in de baalmodus schiet, maar voor vandaag weer genoeg geruststelling gehad.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Pvoesss het volgende:
wow ik zou me toch boos zijn als ze me na de 42weken lieten lopen..
Maar als jij er mee kan leven is het prima natuurlijk
Dat is echt zo standaard niet hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:19 schreef Guess. het volgende:
Flugel ik hoop dat je je gewoon heel snel spontaan gaat bevallen maar mocht dat niet zo zijn begrijp ik echt niet dat ze je zo lang willen laten doorlopen.Tegenwoordig word er gewoon bijna standaard in ziekenhuizen vanaf 41 ingegrepen en dat doen ze echt niet zonder reden.
En het feit dat het inleiden zo lang duurde was denk ik dan mss wel omdat je er blijkbaar nog niet klaar voor was.quote:Bij mij zijn ze dus ook met 41 weken gaan inleiden en heeft het nog maar 6 (!) dagen geduurd voordat Sylvester (alsnog met keizersnede) werd geboren.En ik heb ruim 3wkn voorwerk gehad,een keer waren we al zelfs naar het ziekenhuis omdat we dachten dat het serieus werd maar toen ze me wilde gaan inleiden had ik dus niks noppes nada ontsluiting of wat dan ook.Ik zou de volgende keer dan ook EISEN dat ze eerder gaan kijken of er ontsluiting ofzo komt want inleiden en dan vooral zo lang is echt geen pretje! Maar ik vind vooral dat je je eigen gevoel moet volgen hoor en vind het knap dat je zo "rustig"blijft ik was echt bang dat het slecht zo gaan met de kleine ondanks de goede ctg's enzo.
Ik denk aan je! Kom WIllem laat jezelf zien aan papa en mama!!
Eigenlijk werkt het bij Martijn net zoals bij mij, hoe langer het duurt hoe rustiger we eronder worden. Met 38/39/40 weken zaten we allebei vrijwel continu op de kast omdat we niet meer konden wachten en de nervositeit tot een toppunt gestegen was. Nu zitten we dus rustig in de afwachtende houding. Hij probeert zoveel mogelijk thuis te werken om in de buurt te zijn...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fluugs respect voor je rustige reactie. En klaag vooral als je er wel even doorheen zit.
Willem wordt gewoon extra mooi afgebakken.
Is Martijn er trouwens ook zo rustig onder?
Meisje, van harte gefeliciteerd met je prupke!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Orea het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef flugeltje het volgende:
Overigens maak ik dan weer wel ongegeneerd misbruik van de situatie en laat mezelf schandelijk verwennen door Martijn...
en terechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef flugeltje het volgende:
Overigens maak ik dan weer wel ongegeneerd misbruik van de situatie en laat mezelf schandelijk verwennen door Martijn...
De toestemming om te gaan bevallen ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Floria het volgende:
8<snap>8
Ben een beetje onrustig aan het worden. Vriendin is net bevallen met 35+2 en das over 1,5 week hier en nu moet opeens alles af. Maar heb ik alles?
Baby slaapt bij ons op de kamer en ik heb daar een commode, kleding (ziljoen rompers en kleding), aankleedkussen, kruiken, termometers, luiers, doekjes, kraampakket is binnen en ik heb twee tieten die het doen (want dochter krijgt nog steeds bv).
Dan heb ik toch alles behalve het kind? Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis...
Vluchttas? Ik neem aan dat je dan een paar dagen in he zkh zult verblijven, aangezien baby dan te vroeg is geboffren??quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Floria het volgende:
Fijn Tessie dat alles goed was! Lange benen en veel haar. Klinkt als een supermodel in de dop.
Ik denk trouwens dat ik jou een poosje geleden zag in de Prenatal in *piep*mere. Maar ik wist het niet zeker en om nou naar een 'wildvreemde' te stappen.
Ben ook heel benieuwd of baby 2.0 ook veel haar heeft. Dochter had een hele bos donkere krullen die nooit zijn weg gegaan maar dat wisten we al want op de 20 wk echo had ze al 2 cm haar. Nu was het geen 3d echo en hebben we er niet naar gekeken dus geen idee.
Ben een beetje onrustig aan het worden. Vriendin is net bevallen met 35+2 en das over 1,5 week hier en nu moet opeens alles af. Maar heb ik alles?
Baby slaapt bij ons op de kamer en ik heb daar een commode, kleding (ziljoen rompers en kleding), aankleedkussen, kruiken, termometers, luiers, doekjes, kraampakket is binnen en ik heb twee tieten die het doen (want dochter krijgt nog steeds bv).
Dan heb ik toch alles behalve het kind? Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis...
Helemaal prima!quote:Fannetje, hoe was jouw groeiecho vandaag?
oooooh!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig even lekker op de bank bij te komen en ik kan de baby nu zo goed voelen!Het zijn geen plopjes meer maar het is echt gedraai en gewoel. Ongelooflijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |