quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef Orea het volgende:
En ze lijkt op haar vader, ze snurkt nu al!
En net was ze even wakker en heeft me net weer 10 minuten lang heel doordringend aangekeken, pff dan hou je het niet droog hoor!

Leia Jolie
 Leia Jolie  

Leia Jolie
 Leia Jolie  gefeliciteerd Orea en man, met jullie prachtige wondertje....
  gefeliciteerd Orea en man, met jullie prachtige wondertje.... 

gefeliciteerd
  gefeliciteerd   

voor Flugeltje. Gewoon daarom.
 voor Flugeltje. Gewoon daarom.

Ow wow....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef Orea het volgende:
En ze lijkt op haar vader, ze snurkt nu al!
En net was ze even wakker en heeft me net weer 10 minuten lang heel doordringend aangekeken, pff dan hou je het niet droog hoor!
 ik ook bijna niet!
  ik ook bijna niet! Geniet er van!
 Geniet er van!  

) Leia en Evie, klinkt lieffffff
) Leia en Evie, klinkt lieffffff  

wat dan wel??quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
De naam vind ik echt leuk, hij lijkt echt heel erg op wat we als eerste hadden, namelijk leila. Maar we hebben inmiddels ook de namen klaar, en leila is het niet geworden.

nog 3,5 week ok? Of 5,5.....quote:

oke....quote:

Prachtige namen
 Prachtige namen 

) en verwerken. Volgens het bevallingsverslag duurde het 5 uur en 33 minuten, maar volgens mij heeft ze een half uur te weinig neergezet. Blijft nog steeds snel. Ik zet het verhaal binnenkort wel in het betreffende topic. Waarschijnlijk aangevuld door manlief die alles heeft gezien en meegemaakt. Of freecell die ik uit dr bed heb gebeld en mn verslag binnen 2 uur heb gedaan.
 ) en verwerken. Volgens het bevallingsverslag duurde het 5 uur en 33 minuten, maar volgens mij heeft ze een half uur te weinig neergezet. Blijft nog steeds snel. Ik zet het verhaal binnenkort wel in het betreffende topic. Waarschijnlijk aangevuld door manlief die alles heeft gezien en meegemaakt. Of freecell die ik uit dr bed heb gebeld en mn verslag binnen 2 uur heb gedaan. 

Dat issie zeker! Wat een mooi ventje! Wat kijkt hij je intens aan!quote:

GENIET van je dame met haar prachtige namen. Het is je zo gegund!
 GENIET van je dame met haar prachtige namen. Het is je zo gegund!  

Tevreden!
 Tevreden! 

Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:53 schreef Basboussa het volgende:
Wat een mooi ventje, pessie, en wat ligt ie lekker rustig...Tevreden!
En 6 uur is heel netjes, denk ik... Viel het mee?

dit is toch de mooiste zin die er is!quote:
 )
 )

Fijn te horen dat het meeviel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.
Hij is een heel rustig en tevreden ventje!

herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.
Hij is een heel rustig en tevreden ventje!

Echt waar! En die lakentjes <3 Zo zorgvuldig en zo vol liefde (hoe herkenbaar....)
 Echt waar! En die lakentjes <3 Zo zorgvuldig en zo vol liefde (hoe herkenbaar....)

*
 *

moet je je twitter uit het stof halenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Daar is leia dan
Ik vind de namen (nog steeds) prachtig ! En foto
?

ah zie je dat ik Twitter moetquote:

zit je mobiel of op de pc?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ah zie je dat ik Twitter moet
(misschien dat k ooit overstag ga, als k wat.meer.tijd heb that is)

wat een popje Orea <3 daar ben je zuinig op geweest in je buik
 wat een popje Orea <3 daar ben je zuinig op geweest in je buik 

Whaaa,voor mij is het nu een maand geleden maar kan me niet voorstellen dat ik de pijn ooit nog vergeet,wel fijn dat het bij jou zosnel vergeten is zo zie je maar weer dat iedereen het anders ervaart (en ik zou het zo weer voor em over hebben trouwens!)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |