Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:53 schreef Basboussa het volgende:
Wat een mooi ventje, pessie, en wat ligt ie lekker rustig...Tevreden!
En 6 uur is heel netjes, denk ik... Viel het mee?
dit is toch de mooiste zin die er is!quote:
Fijn te horen dat het meeviel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.
Hij is een heel rustig en tevreden ventje!
herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk wel. De echte pijn is eigenlijk vergeten. Weet wel dat ik weeën als torenflats had, geen golven. En geen pauze.
Hij is een heel rustig en tevreden ventje!
moet je je twitter uit het stof halenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Daar is leia dan
Ik vind de namen (nog steeds) prachtig ! En foto
?
ah zie je dat ik Twitter moetquote:
zit je mobiel of op de pc?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ah zie je dat ik Twitter moet
(misschien dat k ooit overstag ga, als k wat.meer.tijd heb that is)
Whaaa,voor mij is het nu een maand geleden maar kan me niet voorstellen dat ik de pijn ooit nog vergeet,wel fijn dat het bij jou zosnel vergeten is zo zie je maar weer dat iedereen het anders ervaart (en ik zou het zo weer voor em over hebben trouwens!)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef pessie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |