Dat is dus precies de reden waarom het in een aparte post moet, zodat de volgorde duidelijk blijft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef methodmich het volgende:
Toen ik postte stond ie er ook nog niet, maar toen ik klaar was met de post wel.![]()
Gelukkig had ik er 10quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Kills
The Raveonettes
Vive la Fete
Timbuk 3
Mates of State
Everything but the girl
Twarres
Sugarland
White Stripes
Moldy Peaches
Yeapquote:
[wijsneus]quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yeap![]()
Dit was natuurlijk wel DE Mirella, ten tijde van monsterhits als De Verzonken Stad, de Vissers van San Juan en Wat ik zou willen.
ranja + 1
Ik welquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef Grobbel het volgende:
Die nummers gelukkig nooit daadwerkelijk hoeven te horen.
Jammer dat het geen stealth edit was (i.e. binnen dezelfde 2 minuten of zoiets). Nu kan iedereen zien dat je je post hebt aangepast.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, zag t ook net en had geëdit (hier mag dat in dezelfde post)
of een roodharige of brunettequote:
Hits zijn tegenwoordig toch niet meer representatief.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Scarlett heeft dan weer geen 'hitje' met een filmgerelateerd nummer.
Dit was inderdaad waar ik naar zochtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Grobbel het volgende:
Björk. Want die was eerst zangeres en daarna actrice, terwijl de andere dames het in omgekeerde richting deden?
Dat nummer van Kate Winslet is toch ook niet van een film, dacht ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee ok, maar het zijn allemaal actrices-zangeressen en allemaal hebben ze wel een bekend nummer dat van een film afkomstig is..behalve Scarlett. Dat bedoelde ik.
Christmas Carol dacht ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat nummer van Kate Winslet is toch ook niet van een film, dacht ik
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat nummer van Kate Winslet is toch ook niet van een film, dacht ik
quote:She has been included as a vocalist on some soundtracks of works she has performed in, and the single "What If" from the soundtrack for Christmas Carol: The Movie (2001), was a hit single in several European countries.
En het grootse gedeelte van de cast van Neighboursquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Katja Schuurman, Georgina Verbaan.
Die zou ik toch niet gelijk willen stellen aan de eerder genoemde dames.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Katja Schuurman, Georgina Verbaan.
heb beide cd's, maar toch geen ideequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Grobbel het volgende:
Dit heerschap zong ook mee op latere uitvoeringen van Placebo's Without you I'm nothing en The Arcade Fire's Wake Up (dus niet op de albumversies, maar in latere single/live-versies).
Opposites - Crazy zin inquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
Etenstijd:
"Zie me shinen, als een motherfocking topper...Gordon is er niks bij, ik vreet hem ...?
Wat van wie en wat hoort er thuis op de ...
dat dan weer welquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Bol_Wan +1
helemaal goed, incl de PS ook eigenlijk, alleen van het stukje "zin in Lowlands" krijg ik dan ook weer zin in LL
bijna goed, Turk nietquote:
A-Track wel, verbaaste mij ook alquote:
is Noah's Ark geen label?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:01 schreef Pink_Floyd het volgende:
Met hulp van Grobbel dan
Hef
Fresku
Die Antwoord
Jack Parrow
+ Noah's Ark?
Hier hetzelfde, en Duck Sauce uiteraardquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken hem eigenlijk alleen van z'n remixen, dus vandaar de twijfel.
Daar gaat m'n vervolgvraag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, en Duck Sauce uiteraard
Kut Sorryquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar gaat m'n vervolgvraag.
Ik ga eten en daarna meteen door naar een vergadering. Geen nieuwe vraag van mijn kant, excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |