Dat is dus precies de reden waarom het in een aparte post moet, zodat de volgorde duidelijk blijft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef methodmich het volgende:
Toen ik postte stond ie er ook nog niet, maar toen ik klaar was met de post wel.![]()
Gelukkig had ik er 10quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Kills
The Raveonettes
Vive la Fete
Timbuk 3
Mates of State
Everything but the girl
Twarres
Sugarland
White Stripes
Moldy Peaches
Yeapquote:
[wijsneus]quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yeap![]()
Dit was natuurlijk wel DE Mirella, ten tijde van monsterhits als De Verzonken Stad, de Vissers van San Juan en Wat ik zou willen.
ranja + 1
Ik welquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef Grobbel het volgende:
Die nummers gelukkig nooit daadwerkelijk hoeven te horen.
Jammer dat het geen stealth edit was (i.e. binnen dezelfde 2 minuten of zoiets). Nu kan iedereen zien dat je je post hebt aangepast.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, zag t ook net en had geëdit (hier mag dat in dezelfde post)
of een roodharige of brunettequote:
Hits zijn tegenwoordig toch niet meer representatief.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Scarlett heeft dan weer geen 'hitje' met een filmgerelateerd nummer.
Dit was inderdaad waar ik naar zochtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Grobbel het volgende:
Björk. Want die was eerst zangeres en daarna actrice, terwijl de andere dames het in omgekeerde richting deden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |