Ah ik herkende ze ook maar ik heb ze al eens live gezienquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die reserves toevoegen, kan dat trouwens niet in een nieuwe post. zeker bij dit soort vragen.
Tja, jij hebt er toch ook gewoon 10 genoemd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die reserves toevoegen, kan dat trouwens niet in een nieuwe post. zeker bij dit soort vragen.
Protest, ik vind dit een andere "and" dan bij twee namen. Dit is een bandnaam.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef Beregd het volgende:
alles gegoogled waar ik aan twijfelde
chitlin' fooks kende wat meer leden (oa guy van nueten) en in "A Hawk And A Hacksaw" komt natuurlijk het woord "and". Dus
n00biedoobiedoo +1
edit: zoals Grobbel dus ook al zegt
ik neem aan dat n00bie bedoelt dat de post geëdit wordt met een reserve?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef Grobbel het volgende:
Tja, jij hebt er toch ook gewoon 10 genoemd?
is idd een bandnaam maar voldoet niet aan de voorwaarden van de vraag,quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Protest, ik vind dit een andere "and" dan bij twee namen. Dit is een bandnaam.
Ah, ik had niet door dat er sprake was van een edit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef ranja het volgende:
[..]
ik neem aan dat n00bie bedoelt dat de post geëdit wordt met een reserve?
Hij stond er iig nog niet toen ik postte, dus is pas 2 minuten later toegevoegd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, ik had niet door dat er sprake was van een edit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |