Dat nummer van Kate Winslet is toch ook niet van een film, dacht ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee ok, maar het zijn allemaal actrices-zangeressen en allemaal hebben ze wel een bekend nummer dat van een film afkomstig is..behalve Scarlett. Dat bedoelde ik.
Christmas Carol dacht ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat nummer van Kate Winslet is toch ook niet van een film, dacht ik
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat nummer van Kate Winslet is toch ook niet van een film, dacht ik
quote:She has been included as a vocalist on some soundtracks of works she has performed in, and the single "What If" from the soundtrack for Christmas Carol: The Movie (2001), was a hit single in several European countries.
En het grootse gedeelte van de cast van Neighboursquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Katja Schuurman, Georgina Verbaan.
Die zou ik toch niet gelijk willen stellen aan de eerder genoemde dames.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Katja Schuurman, Georgina Verbaan.
heb beide cd's, maar toch geen ideequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Grobbel het volgende:
Dit heerschap zong ook mee op latere uitvoeringen van Placebo's Without you I'm nothing en The Arcade Fire's Wake Up (dus niet op de albumversies, maar in latere single/live-versies).
Opposites - Crazy zin inquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
Etenstijd:
"Zie me shinen, als een motherfocking topper...Gordon is er niks bij, ik vreet hem ...?
Wat van wie en wat hoort er thuis op de ...
dat dan weer welquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Bol_Wan +1
helemaal goed, incl de PS ook eigenlijk, alleen van het stukje "zin in Lowlands" krijg ik dan ook weer zin in LL
bijna goed, Turk nietquote:
A-Track wel, verbaaste mij ook alquote:
is Noah's Ark geen label?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:01 schreef Pink_Floyd het volgende:
Met hulp van Grobbel dan
Hef
Fresku
Die Antwoord
Jack Parrow
+ Noah's Ark?
Hier hetzelfde, en Duck Sauce uiteraardquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken hem eigenlijk alleen van z'n remixen, dus vandaar de twijfel.
Daar gaat m'n vervolgvraag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, en Duck Sauce uiteraard
Kut Sorryquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar gaat m'n vervolgvraag.
Ik ga eten en daarna meteen door naar een vergadering. Geen nieuwe vraag van mijn kant, excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |