Die spelletjes kwamen een paar uur geleden weer langs... Je was weg, dus ik wilde het voor je bestellen maar was te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha ok... die heb ik niet nodig nee
Misschien verander je nog, misschien ook niet. Het maakt ook niet zoveel uit. Als je maar niet haat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Misschien hebben jullie gelijk. Maar ik blijf het raar vinden.
En ik heb niets tegen homo's en zo, maar travestieten snap ik gewoon echt niet.
Of andersom, proberen het dan zoveel mogelijk te verstoppenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na de middelbare, dus in en na de pubertijd. Dat is juist heel normaal. Veel mensen komen dan ook uit de kast.
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil tussen een travestiet en een transsexueelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Ja dat kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Of andersom, proberen het dan zoveel mogelijk te verstoppen
Travestietenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil tussen een travestiet en een transsexueel
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Travestietenik wou dat ik een man was, dan viel mijn oogschaduw nog meer op
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien verander je nog, misschien ook niet. Het maakt ook niet zoveel uit. Als je maar niet haat.
Ik krijg hier het Tokio Hotel idee bij... ik hoop niet dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
BILLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg hier het Tokio Hotel idee bij... ik hoop niet dat je dat bedoeld?
Nee, dat vind ik maar een smakeloze bedoening. Ik hou ook niet van haarlakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg hier het Tokio Hotel idee bij... ik hoop niet dat je dat bedoeld?
Welke film?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Back from bios
En ik heb gewoon aan Pheno gedacht tijdens de film
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Back from bios
quote:
Toy Storyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Back from bios
Wbquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Back from bios
Welke day and night?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toy Story
Ik vond die short movie ook geniaal
Ja idd!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toy Story
Ik vond die short movie ook geniaal
Die was echtquote:
Hoe was het? Was het wat je had gehoopt? Ik hoop het wel. Ik hou van je. Zie je in Parijs. Vergeet de cognac en de diamanten tiara niet.quote:
Toy Story 3quote:
Ja, die vond ik ook mooi!quote:
quote:
Ja, ik vond hem leuker dan de film zelfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die dat heeft verzonnen is een genie
Het viel wat tegen. Teveel leeswerk. Ben een beetje moe dus ik kom niet naar Parijs, sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe was het? Was het wat je had gehoopt? Ik hoop het wel. Ik hou van je. Zie je in Parijs. Vergeet de cognac en de diamanten tiara niet.
Liefs,
Bella
Dat is ie zekerquote:
Actie/Comedy dacht ik?quote:
Aktie dacht ik, met die dwerg en eeuwige smile muts toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef Avey het volgende:
[..]bedoel je dat je alles wat er gepost wordt leest?
De pingwing met zijn piepjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd!
En ik liep bijna te huilen op een gegeven moment
(ik ben dan ook een sentimentele muts)
En moest jij ook aan Pheno denken?
O ik dacht dat jullie het daar over hadden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Aktie dacht ik, met die dwerg en eeuwige smile muts toch?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
Over de top![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pinguin????quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
De pingwing met zijn piepje
Dat was gewoon een film met alle dingen erin... thriller, actie, humor, romantiek, enz.
Pixar is geniaal
Wij hebben het hierover:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie het daar over hadden.
quote:
Dat is nog eens dedication (weet het Nederlandse woord even nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
(Tenminste de SC dan he, niet heel FOK!)
Toewijdingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is nog eens dedication (weet het Nederlandse woord even niet)
Nee animatie voor Toy Storyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie het daar over hadden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is nog eens dedication (weet het Nederlandse woord even niet)
Ik ben wel wat gewend na BB, DGK, etc. alle stream topics (ookwel COS=Commentaren Op Streams) was veel leeswerkquote:
Zie 1 post boven jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
Al iets van C_A gehoord? Ik heb me gek geduimd in de bios
Ik heb ook nog ergens een touch screen, heel fijn ding maar als ik gebeld werd sloeg mijn scherm op zwart en kon ik er niks meer meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Torrio het volgende:
Ik heb uit nood een nieuwe telefoon, niks bijzonder, maar alles is met touch screen dat is echt wennen
Ah fijn haha, hoop dat het met dit ding wel meevalt. Het is gelukkig tijdelijk, dat scheeltquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een touch screen, heel fijn ding maar als ik gebeld werd sloeg mijn scherm op zwart en kon ik er niks meer mee
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een touch screen, heel fijn ding maar als ik gebeld werd sloeg mijn scherm op zwart en kon ik er niks meer mee
Hier gewoon een oud Sagem modelletje, doet het primaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarvoor examen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
heb gewoon 2 hele stomme fouten gemaakr
Volgende week nog een keer examen doen
Ook LGquote:
Ga je nu extra studeren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
heb gewoon 2 hele stomme fouten gemaakr
Volgende week nog een keer examen doen
LG Arena hier, ook touchscreen, maar erg fijn om mee te werkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier gewoon een oud Sagem modelletje, doet het prima
Dankequote:
Ik had hiervoor ook een oude Samsung, geef geen zak om telefoons. Muziek heb ik in de auto en thuis, heb aardig goede camera's thuis, dus in principe allemaal nieteens nodig. Als het maar belt en smstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier gewoon een oud Sagem modelletje, doet het prima
Ik post net dat ik wel blij ben met mijn LGquote:
2 x gezaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
Al iets van C_A gehoord? Ik heb me gek geduimd in de bios
Idd, voor andere dingen gebruik ik wel mijn PCquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik had hiervoor ook een oude Samsung, geef geen zak om telefoons. Muziek heb ik in de auto en thuis, heb aardig goede camera's thuis, dus in principe allemaal nieteens nodig. Als het maar belt en smst
Ik de viewty, was al terug geweest naar de winkel, daar deed hij het uiteraard welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
LG Arena hier, ook touchscreen, maar erg fijn om mee te werken
Uiteraardquote:
Ja ik moet wel....quote:
Ah ok! Volgende beter danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klantintegriteit natuurlijke personen... is iets van het bedrijf waar ik werk
k heb nu ook een LG weer, alleen geen touch screenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik post net dat ik wel blij ben met mijn LG
Ja hij is leuk, ik heb het spel ook op PS3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus de beste animatiefilm
Finding Nemo voor mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wou dat het daar bij bleefquote:
De eerste keer dat ik die film wilde gaan kijken, kreeg ik George Clooney in de lucht. Had de verkeerde gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij komen The Lion King, Dalmatiers en Sneeuwwitje enzo toch wel heel hoog, hoger dan al die nieuwe, nostalgie.quote:
Nou ja, 2x in de bioscoop iigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou dat het daar bij bleef![]()
Ik moet een film altijd heel veel keer zien (nou ja dat soort films)
Faalhaasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die film wilde gaan kijken, kreeg ik George Clooney in de lucht. Had de verkeerde gekocht
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik de viewty, was al terug geweest naar de winkel, daar deed hij het uiteraard wel![]()
Maar ik heb nu een met een heel toetsenbord, formaat koelkast als je hem dichtklapt
Maar dat is niet echt animatie toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mij komen The Lion King, Dalmatiers en Sneeuwwitje enzo toch wel heel hoog, hoger dan al die nieuwe, nostalgie.
Alleen met tv's ben ik merkvast, LG. De rest maakt me weinig uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, voor andere dingen gebruik ik wel mijn PC
Ben wel merkvast trouwens, mobiel dus Sagem en mijn vaste tel. is een Siemens, TV van Sony etc.
Ja, Up en Up in the air waren tegelijk iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die film wilde gaan kijken, kreeg ik George Clooney in de lucht. Had de verkeerde gekocht
Jawelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt animatie toch?
Ik had het over animatiefilms niet over tekenfilmsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mij komen The Lion King, Dalmatiers en Sneeuwwitje enzo toch wel heel hoog, hoger dan al die nieuwe, nostalgie.
Oh, ah... Maar het zijn dan dus niet echt animatiefilms?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel
Animatie is de illusie van beweging door het na elkaar afspelen van verschillende stilstaande beelden, zogenaamde frames. Dit komt in het dagelijkse leven het meeste voor op het internet, in tekenfilms en tekenfilmseries en animatiefilms.
Ja godver, ik zag Up staan en ik dacht jeej. Dat erachter nog In The Air stond zag ik dus niet in alle opwinding.quote:
Zie quote hierboven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het over animatiefilms niet over tekenfilms
Maar zelfs daarvan winnen die 3 het niet
Pff, animatie is dus gewoon ''tekenfilms.'' Lion King is net zo animatie als UP. UP is gewoon met nieuwere technieken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ah... Maar het zijn dan dus niet echt animatiefilms?
Opwinding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja godver, ik zag Up staan en ik dacht jeej. Dat erachter nog In The Air stond zag ik dus niet in alle opwinding.
Maar in je quote geef je als voorbeelden onder andere tekenfilms en animatiefilms. Wat dus zou betekenen dat het 2 verschillende zaken zijn, hoewel het beiden onder animatie valtquote:
Ja maar ja maar... Nouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff, animatie is dus gewoon ''tekenfilms.'' Lion King is net zo animatie als UP. UP is gewoon met nieuwere technieken.
Nee, laat maar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar in je quote geef je als voorbeelden onder andere tekenfilms en animatiefilms. Wat dus zou betekenen dat het 2 verschillende zaken zijn, hoewel het beiden onder animatie valt
Ja ken je dat niet, dat je zo opgewonden bent dat je recht op je doel afgaat en de rest wat er normaal bijkomt maar laat zittenquote:
Ja dat heb ik wel soms, ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet, dat je zo opgewonden bent dat je recht op je doel afgaat en de rest wat er normaal bijkomt maar laat zitten![]()
Nee dezequote:
Nee serieus, ik dacht echt dat het 2 verschillende dingen waren...quote:
Als ik quote komt hij 4 xquote:
Monsters Inc. vond ik ook erg leuk!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee serieus, ik dacht echt dat het 2 verschillende dingen waren...
Maar kennelijk is zowel sneeuwwitje als up een animatiefilm, maar up is dan weer geen tekenfilm? Zoiets?
hey heyquote:
Ah, okquote:
hey poesjequote:
Het werd tekenfilm genoemd omdat het vroeger getekend werd, frame voor frame. Nu is alles animatie. (Al worden alle Pixar films nog steeds eerst scene voor scene geschetst) De technologie is nu zo ver dat alles op de computer kan worden gedaan. Maar dat maakt Sneeuwwitje niet ineens geen animatiefilm.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee serieus, ik dacht echt dat het 2 verschillende dingen waren...
Maar kennelijk is zowel sneeuwwitje als up een animatiefilm, maar up is dan weer geen tekenfilm? Zoiets?
Is dat die in met die moeder met die knopen als ogen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Monsters Inc. vond ik ook erg leuk!
Iemand Coraline gezien? Misschien niet zo'n kinderfilm maar wel erg leuk
Huh, hoezo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Elke keer als ik je zie posten moet ik denken aan je WK poule.
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?quote:
Ok coolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het werd tekenfilm genoemd omdat het vroeger getekend werd, frame voor frame. Nu is alles animatie. (Al worden alle Pixar films nog steeds eerst scene voor scene geschetst) De technologie is nu zo ver dat alles op de computer kan worden gedaan. Maar dat maakt Sneeuwwitje niet ineens geen animatiefilm.
Ja die ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat die in met die moeder met die knopen als ogen?
Ik zag al een MI van jou daar achter de pc, spastisch klikkend op de quote.quote:
Ja dat lukt aardigquote:
Dus als bv Patch in FMT vraagt naar 10 animatiefilms dan win ik ook als ik tekenfilms noem?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het werd tekenfilm genoemd omdat het vroeger getekend werd, frame voor frame. Nu is alles animatie. (Al worden alle Pixar films nog steeds eerst scene voor scene geschetst) De technologie is nu zo ver dat alles op de computer kan worden gedaan. Maar dat maakt Sneeuwwitje niet ineens geen animatiefilm.
Dat schijnt hip te zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag al een MI van jou daar achter de pc, spastisch klikkend op de quote.
Ja, volgens de standaard wel. Al zal Patch dat wel weer niet vinden, want zij weten alles over films.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als bv Patch in FMT vraagt naar 10 animatiefilms dan win ik ook als ik tekenfilms noem?
Ik zie me jou wel zo voor me trouwens, met dat boze gezichtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en nog stond ik toen boven mensen die alles wel hadden ingevuld!
quote:
Meelopersquote:
Haha ja! Ik ga die tactiek ook volgen voortaan, ik stond nog een stuk onder jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en nog stond ik toen boven mensen die alles wel hadden ingevuld!
Haha, hoezoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie me jou wel zo voor me trouwens, met dat boze gezicht
RLS UserIcon Service 1.5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?
Ja, dat dacht ik dus ook al, dat ie het daar ongetwijfeld niet mee eens zal zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, volgens de standaard wel. Al zal Patch dat wel weer niet vinden, want zij weten alles over films.
Nou omdat je soms zo lekker tegen de draad in bentquote:
Ik vind ze niet leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef Desunoto het volgende:
Sommige van die boosgezichtpoppetjes zijn heel leuk maar andere zijn lelijk.
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworstquote:
Zei ze wapperend met haar lange rode lokkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworst
Hoor ik daar worst?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworst
Je wilt er gewoon een, je hebt speciaal een kloon gemaakt om dat poppetje als icon in te kunnen stellen.quote:
Ouchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer is onze bloedeigen Albert Verlinde.
Compliment.quote:
Oh dat zou ik nog veel meer kunnen doen maar omwille van de gezelligheid doe ik dat maar nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou omdat je soms zo lekker tegen de draad in bent
Jaquote:
ik ook niet neequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je wilt er gewoon een, je hebt speciaal een kloon gemaakt om dat poppetje als icon in te kunnen stellen.
Mwah, het is ook niet mijn ding maar zie de humor er wel van in, en ook zijn de meeste creatie's erg origineel moet ik zeggenquote:
Grapjequote:
O nou ja dat is wel slim van hem, kan die mooi naar Nederland komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nog veel meer kunnen doen maar omwille van de gezelligheid doe ik dat maar niet![]()
[..]
Ja.
Maar het is echt zoquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook zo'n poppetje aangevraagd maar ben vergeten te kijken of ie hem zelfs gemaakt heeft.![]()
Ben jij KutVocht?quote:
nee niks...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
nog leuke dingen voorbij gekomen op Ibood ?
O maar dat is wel precies Bellaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zei ze wapperend met haar lange rode lokken
quote:
Tot straks t-fanquote:
quote:
Nee want Blossomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens een andere...
Tot vanavondquote:
Righteous is een kutuser, toen ie hier voor de eerste keer was heb ik hem een keer uitgescholden en deed ie huillie, nu is ie zelf een kut geworden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Ben nu even Ian Vs. Righteous aan het lezen
Toch een pittig topic hoor
[..]
Tot straks t-fan
Ik kende die user (nog) niet, maar een positieve indruk maakt hij niet iigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Righteous is een kutuser, toen ie hier voor de eerste keer was heb ik hem een keer uitgescholden en deed ie huillie, nu is ie zelf een kut geworden.
Ja eigenlijk wel, maar is best moeilijk volgens mij, zo klein.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:52 schreef Rauzer het volgende:
Je ava was nog mooier geweest als ie ook die handen zo had gedaan Bella!
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik herkende mezelf niet, ik dacht is zij nieuw?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik herkende mezelf niet, ik dacht is zij nieuw?
Wie is dit? Lijkt een beetje op Rachel McAdamsquote:
Leuke muziek maakt zij. Toen ik haar voor het eerst zag schatte ik haar zo rond de 27. Ze is jonger dan mij.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Benny
@derest: Ik ga nu wél offline, dus tot straks
Dit is dan weer Kristen Bellquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is dit? Lijkt een beetje op Rachel McAdams
Rachel heeft geen scheve blik en acteert beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is dit? Lijkt een beetje op Rachel McAdams
Vond die andere leuker![]()
Ik zie maar één oogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rachel heeft geen scheve blik en acteert beter.
Vraag een Benny aan bij Ian.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is dan weer Kristen Bell
ik wil een leuke goeie toffe UI, maar ik weet niet wat
Ze is heul niet scheel/heeft geen scheve blikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rachel heeft geen scheve blik en acteert beter.
Ehmm....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is dan weer Kristen Bell
ik wil een leuke goeie toffe UI, maar ik weet niet wat
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Ian Ui's... ik zie ze ook te vaak langskomen
Dan schakel je ze toch gewoon uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
grapjurkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan schakel je ze toch gewoon uit! Zie je gewoon weer de normale usericons.
Nu nog steeds Blossomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee want Blossomen er zitten glittertjes op lijkt het wel
Ja had ik wel verwacht jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had gedacht dat ik erin zou trappen?
Blossomquote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was echt slechtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja had ik wel verwacht ja. Net als met die postvertraging toen
!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blossommaar ik vond ze allemaal erg leuk trouwens! Bubbles en Buttercup
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blossommaar ik vond ze allemaal erg leuk trouwens! Bubbles en Buttercup
Ik heb nog een van Bubblesquote:
neee, jouw oog is veel te mooiquote:
Wat voor ziekte heb je nou weer als UI?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:06 schreef iBenny het volgende:
Powerpuff girls
Ik heb nu echt een slechte UI
Uhhh jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:06 schreef iBenny het volgende:
Powerpuff girls
Uhuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:06 schreef iBenny het volgende:
Powerpuff girls
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef Avey het volgende:
[..]
JaDie afleveringen waren ook altijd hilarisch
Zucht, goede oude Cartoon Network
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ben er even van tussen, hapje eten en de veestapel verzorgen, tot vanavond
Eetsequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef MissBitchy het volgende:
eetsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef MissBitchy het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef MissBitchy het volgende:
quote:
Je moet er ook geen "gras" in meekokenquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaaaa? Ooooeeehhh * -Miauw-knippert met wimpers
Maar maar... dan zouden we Powerpuff zusjes kunnen zijn...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bubbles
![]()
Maar dan raken mensen in de war geloof ik
alleen die mag als vervanging van je oogquote:
Zwitserlandquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:18 schreef crv het volgende:
Tering wat was het druk in de super in duitsland. Leek wel een invasie van vakantieKampers![]()
Zelfs op primetime zaterdag is het niet zo druk daar![]()
Kon bijna geen kant op eruit want in Zwitserland waren ze aan de weg bezig. En die toeristen nemen natuurlijk de "aangegeven" weg het industrieterrein af dus naar Frankrijk kon ik ook niet. Dus Weil maar dieper ingereden en via een andere grensovergang Via Zwitserland weer naar Frankrijk gereden, mijl op zeven maar was wel de snelste weg
Oh shitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar maar... dan zouden we Powerpuff zusjes kunnen zijn...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik doe het met
www.online-image-editor.com
Ik vind het een beetje stom, met die andere avatars mocht je tot 100KB gaan geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een bewegende. Maar de 50 kb limiet is wel klein voor een bewegende.
Kan ook nog de paddo's zijn natuurlijkquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje stom, met die andere avatars mocht je tot 100KB gaan geloof ik
...ohw, daaromquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik doe het met
www.online-image-editor.com
Leuke stadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
ZwitserlandBeste vriendin woont in Luzern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |