Ik zie me jou wel zo voor me trouwens, met dat boze gezichtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en nog stond ik toen boven mensen die alles wel hadden ingevuld!
quote:
Meelopersquote:
Haha ja! Ik ga die tactiek ook volgen voortaan, ik stond nog een stuk onder jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en nog stond ik toen boven mensen die alles wel hadden ingevuld!
Haha, hoezoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie me jou wel zo voor me trouwens, met dat boze gezicht
RLS UserIcon Service 1.5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?
Ja, dat dacht ik dus ook al, dat ie het daar ongetwijfeld niet mee eens zal zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, volgens de standaard wel. Al zal Patch dat wel weer niet vinden, want zij weten alles over films.
Nou omdat je soms zo lekker tegen de draad in bentquote:
Ik vind ze niet leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef Desunoto het volgende:
Sommige van die boosgezichtpoppetjes zijn heel leuk maar andere zijn lelijk.
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworstquote:
Zei ze wapperend met haar lange rode lokkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworst
Hoor ik daar worst?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworst
Je wilt er gewoon een, je hebt speciaal een kloon gemaakt om dat poppetje als icon in te kunnen stellen.quote:
Ouchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer is onze bloedeigen Albert Verlinde.
Compliment.quote:
Oh dat zou ik nog veel meer kunnen doen maar omwille van de gezelligheid doe ik dat maar nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou omdat je soms zo lekker tegen de draad in bent
Jaquote:
ik ook niet neequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je wilt er gewoon een, je hebt speciaal een kloon gemaakt om dat poppetje als icon in te kunnen stellen.
Mwah, het is ook niet mijn ding maar zie de humor er wel van in, en ook zijn de meeste creatie's erg origineel moet ik zeggenquote:
Grapjequote:
O nou ja dat is wel slim van hem, kan die mooi naar Nederland komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nog veel meer kunnen doen maar omwille van de gezelligheid doe ik dat maar niet![]()
[..]
Ja.
Maar het is echt zoquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook zo'n poppetje aangevraagd maar ben vergeten te kijken of ie hem zelfs gemaakt heeft.![]()
Ben jij KutVocht?quote:
nee niks...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
nog leuke dingen voorbij gekomen op Ibood ?
O maar dat is wel precies Bellaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zei ze wapperend met haar lange rode lokken
quote:
Tot straks t-fanquote:
quote:
Nee want Blossomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens een andere...
Tot vanavondquote:
Righteous is een kutuser, toen ie hier voor de eerste keer was heb ik hem een keer uitgescholden en deed ie huillie, nu is ie zelf een kut geworden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Ben nu even Ian Vs. Righteous aan het lezen
Toch een pittig topic hoor
[..]
Tot straks t-fan
Ik kende die user (nog) niet, maar een positieve indruk maakt hij niet iigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Righteous is een kutuser, toen ie hier voor de eerste keer was heb ik hem een keer uitgescholden en deed ie huillie, nu is ie zelf een kut geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |