Ja, Up en Up in the air waren tegelijk iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die film wilde gaan kijken, kreeg ik George Clooney in de lucht. Had de verkeerde gekocht
Jawelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt animatie toch?
Ik had het over animatiefilms niet over tekenfilmsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mij komen The Lion King, Dalmatiers en Sneeuwwitje enzo toch wel heel hoog, hoger dan al die nieuwe, nostalgie.
Oh, ah... Maar het zijn dan dus niet echt animatiefilms?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel
Animatie is de illusie van beweging door het na elkaar afspelen van verschillende stilstaande beelden, zogenaamde frames. Dit komt in het dagelijkse leven het meeste voor op het internet, in tekenfilms en tekenfilmseries en animatiefilms.
Ja godver, ik zag Up staan en ik dacht jeej. Dat erachter nog In The Air stond zag ik dus niet in alle opwinding.quote:
Zie quote hierboven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het over animatiefilms niet over tekenfilms
Maar zelfs daarvan winnen die 3 het niet
Pff, animatie is dus gewoon ''tekenfilms.'' Lion King is net zo animatie als UP. UP is gewoon met nieuwere technieken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ah... Maar het zijn dan dus niet echt animatiefilms?
Opwinding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja godver, ik zag Up staan en ik dacht jeej. Dat erachter nog In The Air stond zag ik dus niet in alle opwinding.
Maar in je quote geef je als voorbeelden onder andere tekenfilms en animatiefilms. Wat dus zou betekenen dat het 2 verschillende zaken zijn, hoewel het beiden onder animatie valtquote:
Ja maar ja maar... Nouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff, animatie is dus gewoon ''tekenfilms.'' Lion King is net zo animatie als UP. UP is gewoon met nieuwere technieken.
Nee, laat maar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar in je quote geef je als voorbeelden onder andere tekenfilms en animatiefilms. Wat dus zou betekenen dat het 2 verschillende zaken zijn, hoewel het beiden onder animatie valt
Ja ken je dat niet, dat je zo opgewonden bent dat je recht op je doel afgaat en de rest wat er normaal bijkomt maar laat zittenquote:
Ja dat heb ik wel soms, ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet, dat je zo opgewonden bent dat je recht op je doel afgaat en de rest wat er normaal bijkomt maar laat zitten![]()
Nee dezequote:
Nee serieus, ik dacht echt dat het 2 verschillende dingen waren...quote:
Als ik quote komt hij 4 xquote:
Monsters Inc. vond ik ook erg leuk!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee serieus, ik dacht echt dat het 2 verschillende dingen waren...
Maar kennelijk is zowel sneeuwwitje als up een animatiefilm, maar up is dan weer geen tekenfilm? Zoiets?
hey heyquote:
Ah, okquote:
hey poesjequote:
Het werd tekenfilm genoemd omdat het vroeger getekend werd, frame voor frame. Nu is alles animatie. (Al worden alle Pixar films nog steeds eerst scene voor scene geschetst) De technologie is nu zo ver dat alles op de computer kan worden gedaan. Maar dat maakt Sneeuwwitje niet ineens geen animatiefilm.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee serieus, ik dacht echt dat het 2 verschillende dingen waren...
Maar kennelijk is zowel sneeuwwitje als up een animatiefilm, maar up is dan weer geen tekenfilm? Zoiets?
Is dat die in met die moeder met die knopen als ogen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Monsters Inc. vond ik ook erg leuk!
Iemand Coraline gezien? Misschien niet zo'n kinderfilm maar wel erg leuk
Huh, hoezo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Elke keer als ik je zie posten moet ik denken aan je WK poule.
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?quote:
Ok coolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het werd tekenfilm genoemd omdat het vroeger getekend werd, frame voor frame. Nu is alles animatie. (Al worden alle Pixar films nog steeds eerst scene voor scene geschetst) De technologie is nu zo ver dat alles op de computer kan worden gedaan. Maar dat maakt Sneeuwwitje niet ineens geen animatiefilm.
Ja die ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat die in met die moeder met die knopen als ogen?
Ik zag al een MI van jou daar achter de pc, spastisch klikkend op de quote.quote:
Ja dat lukt aardigquote:
Dus als bv Patch in FMT vraagt naar 10 animatiefilms dan win ik ook als ik tekenfilms noem?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het werd tekenfilm genoemd omdat het vroeger getekend werd, frame voor frame. Nu is alles animatie. (Al worden alle Pixar films nog steeds eerst scene voor scene geschetst) De technologie is nu zo ver dat alles op de computer kan worden gedaan. Maar dat maakt Sneeuwwitje niet ineens geen animatiefilm.
Dat schijnt hip te zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag al een MI van jou daar achter de pc, spastisch klikkend op de quote.
Ja, volgens de standaard wel. Al zal Patch dat wel weer niet vinden, want zij weten alles over films.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als bv Patch in FMT vraagt naar 10 animatiefilms dan win ik ook als ik tekenfilms noem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |