2 x gezaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
Al iets van C_A gehoord? Ik heb me gek geduimd in de bios
Idd, voor andere dingen gebruik ik wel mijn PCquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik had hiervoor ook een oude Samsung, geef geen zak om telefoons. Muziek heb ik in de auto en thuis, heb aardig goede camera's thuis, dus in principe allemaal nieteens nodig. Als het maar belt en smst
Ik de viewty, was al terug geweest naar de winkel, daar deed hij het uiteraard welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
LG Arena hier, ook touchscreen, maar erg fijn om mee te werken
Uiteraardquote:
Ja ik moet wel....quote:
Ah ok! Volgende beter danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klantintegriteit natuurlijke personen... is iets van het bedrijf waar ik werk
k heb nu ook een LG weer, alleen geen touch screenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik post net dat ik wel blij ben met mijn LG
Ja hij is leuk, ik heb het spel ook op PS3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus de beste animatiefilm
Finding Nemo voor mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wou dat het daar bij bleefquote:
De eerste keer dat ik die film wilde gaan kijken, kreeg ik George Clooney in de lucht. Had de verkeerde gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij komen The Lion King, Dalmatiers en Sneeuwwitje enzo toch wel heel hoog, hoger dan al die nieuwe, nostalgie.quote:
Nou ja, 2x in de bioscoop iigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou dat het daar bij bleef![]()
Ik moet een film altijd heel veel keer zien (nou ja dat soort films)
Faalhaasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die film wilde gaan kijken, kreeg ik George Clooney in de lucht. Had de verkeerde gekocht
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik de viewty, was al terug geweest naar de winkel, daar deed hij het uiteraard wel![]()
Maar ik heb nu een met een heel toetsenbord, formaat koelkast als je hem dichtklapt
Maar dat is niet echt animatie toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mij komen The Lion King, Dalmatiers en Sneeuwwitje enzo toch wel heel hoog, hoger dan al die nieuwe, nostalgie.
Alleen met tv's ben ik merkvast, LG. De rest maakt me weinig uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, voor andere dingen gebruik ik wel mijn PC
Ben wel merkvast trouwens, mobiel dus Sagem en mijn vaste tel. is een Siemens, TV van Sony etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |