Wij hebben het hierover:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie het daar over hadden.
quote:
Dat is nog eens dedication (weet het Nederlandse woord even nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
(Tenminste de SC dan he, niet heel FOK!)
Toewijdingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is nog eens dedication (weet het Nederlandse woord even niet)
Nee animatie voor Toy Storyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie het daar over hadden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is nog eens dedication (weet het Nederlandse woord even niet)
Ik ben wel wat gewend na BB, DGK, etc. alle stream topics (ookwel COS=Commentaren Op Streams) was veel leeswerkquote:
Zie 1 post boven jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
Al iets van C_A gehoord? Ik heb me gek geduimd in de bios
Ik heb ook nog ergens een touch screen, heel fijn ding maar als ik gebeld werd sloeg mijn scherm op zwart en kon ik er niks meer meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Torrio het volgende:
Ik heb uit nood een nieuwe telefoon, niks bijzonder, maar alles is met touch screen dat is echt wennen
Ah fijn haha, hoop dat het met dit ding wel meevalt. Het is gelukkig tijdelijk, dat scheeltquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een touch screen, heel fijn ding maar als ik gebeld werd sloeg mijn scherm op zwart en kon ik er niks meer mee
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een touch screen, heel fijn ding maar als ik gebeld werd sloeg mijn scherm op zwart en kon ik er niks meer mee
Hier gewoon een oud Sagem modelletje, doet het primaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarvoor examen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
heb gewoon 2 hele stomme fouten gemaakr
Volgende week nog een keer examen doen
Ook LGquote:
Ga je nu extra studeren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
heb gewoon 2 hele stomme fouten gemaakr
Volgende week nog een keer examen doen
LG Arena hier, ook touchscreen, maar erg fijn om mee te werkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier gewoon een oud Sagem modelletje, doet het prima
Dankequote:
Ik had hiervoor ook een oude Samsung, geef geen zak om telefoons. Muziek heb ik in de auto en thuis, heb aardig goede camera's thuis, dus in principe allemaal nieteens nodig. Als het maar belt en smstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier gewoon een oud Sagem modelletje, doet het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |