Ik zie me jou wel zo voor me trouwens, met dat boze gezichtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en nog stond ik toen boven mensen die alles wel hadden ingevuld!
quote:
Meelopersquote:
Haha ja! Ik ga die tactiek ook volgen voortaan, ik stond nog een stuk onder jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja en nog stond ik toen boven mensen die alles wel hadden ingevuld!
Haha, hoezoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie me jou wel zo voor me trouwens, met dat boze gezicht
RLS UserIcon Service 1.5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen zo'n stom poppetje?
Ja, dat dacht ik dus ook al, dat ie het daar ongetwijfeld niet mee eens zal zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, volgens de standaard wel. Al zal Patch dat wel weer niet vinden, want zij weten alles over films.
Nou omdat je soms zo lekker tegen de draad in bentquote:
Ik vind ze niet leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:38 schreef Desunoto het volgende:
Sommige van die boosgezichtpoppetjes zijn heel leuk maar andere zijn lelijk.
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworstquote:
Zei ze wapperend met haar lange rode lokkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworst
Hoor ik daar worst?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Allemaal boos kijkende poppetjes, wat een eenheidsworst
Je wilt er gewoon een, je hebt speciaal een kloon gemaakt om dat poppetje als icon in te kunnen stellen.quote:
Ouchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer is onze bloedeigen Albert Verlinde.
Compliment.quote:
Oh dat zou ik nog veel meer kunnen doen maar omwille van de gezelligheid doe ik dat maar nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou omdat je soms zo lekker tegen de draad in bent
Jaquote:
ik ook niet neequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je wilt er gewoon een, je hebt speciaal een kloon gemaakt om dat poppetje als icon in te kunnen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |