via betrouwbare beelden ga ik zometeen even wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Fleauris het volgende:
Ibood Box komt om 16:30 heb ik net vernomen via betrouwbare bronnen!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Fleauris het volgende:
Ga je een oranje telefoon kopen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Samsonneke het volgende:
Hmm ik ga maar eens naar de winkel.
Wou ik eigenlijk al eerder doen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef DarkWimDuck het volgende:
Die oranje telefoon moeten ze in de duitse box stoppen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef DarkWimDuck het volgende:
Die oranje telefoon moeten ze in de duitse box stoppen
je zit al de hele dag in een soort winkel ??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Samsonneke het volgende:
Hmm ik ga maar eens naar de winkel.
Wou ik eigenlijk al eerder doen
Twitter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Fleauris het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Ibood het volgende:
dit zijn mijn voorgaande bestellingen
1 DuoPack Dicota Draadloze Muis Inclusief Muismat met Inductie Technologie Afgeleverd Aanvragen
2 58-Delige Care Plus Emergency First Aid Kit Duopack Afgeleverd Aanvragen
3 Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm Afgeleverd Aanvragen 2x?
4 Braun Bodycruzer B50 Elektrische Precisietrimmer en Gillette Scheermes Afgeleverd Aanvragen
5 Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm Afgeleverd Aanvragen 2x?
6 Medisana Ultradunne Personenweegschaal PSM met 5x Analyse functie Afgeleverd Aanvragen
7 Belkin N150 Geavanceerde Draadloze Router met levenslange garantie
ja iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Die muizen zijn echt ultieme faaldingen
Ja, wel een uur lang ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef DarkWimDuck het volgende:
[..]
Is die al langs geweest? Die zoek ik namenlijk nog!
45 minutenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef player2178 het volgende:
en wie heeft bijgeouden hoelang deze ''routers'' er nu al op staan?
Had je een paar uur eerder moeten kijken, toen was het soms nog geen minuut, niet tegen te klikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef guitarist het volgende:
Leuke hunt, alles staat er een uur op....
Niet bij te houden!quote:Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op!
Ja, ik weet het, ik was er bij. Toen een mooie backpack mis gelopen. Later alsnog. Nu wil m'n vriendin er ook nog een.... Dus even blijven hangen voor de backpack.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:11 schreef menime het volgende:
[..]
Had je een paar uur eerder moeten kijken, toen was het soms nog geen minuut, niet tegen te klikken.
Ik zou er gewoon 10 kopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef 1299 het volgende:
Wel een mooie prijs voor die Netgear Wireless meuk, maar ik vraag me af of ik het ook echt ga gebruiken. Ga het dus maar niet bestellen. Ik trek wel een kabeltje staat wat beter dan van die grote wireless gevaartes.
Die zijn al een aantal keer langs gekomen, hopen dat ze nog niet uitverkocht zijn dan komt er vast nog wel eentje langsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik was er bij. Toen een mooie backpack mis gelopen. Later alsnog. Nu wil m'n vriendin er ook nog een.... Dus even blijven hangen voor de backpack.
http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef -Datdus- het volgende:
Wat stom een netgear ding. Wat is er al voorbij gekomen?
doe het dan wel goed... Alsof je eerst een post op fok gaat maken en dan pas bestellenquote:
Kabel trekken is, indien mogelijk, ALTIJD te prefereren boven dit soort wireless oplossingen. Al is het alleen al omdat beide access-points een voeding nodig hebben welke 24 uur per dag electriciteit verbruikt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef 1299 het volgende:
Wel een mooie prijs voor die Netgear Wireless meuk, maar ik vraag me af of ik het ook echt ga gebruiken. Ga het dus maar niet bestellen. Ik trek wel een kabeltje staat wat beter dan van die grote wireless gevaartes.
handig als je graag in de tuin zit, kan je een access point vlak bij je keukenraam zettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:19 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Kabel trekken is, indien mogelijk, ALTIJD te prefereren boven dit soort wireless oplossingen. Al is het alleen al omdat beide access-points een voeding nodig hebben welke 24 uur per dag electriciteit verbruikt...
Koop ze dan!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef Kwork het volgende:
Toch verleidelijk die accesspoints, vorige hunt was ik te laat
Koop ze alsjeblieft, dan zijn wij er vanafquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef Kwork het volgende:
Toch verleidelijk die accesspoints, vorige hunt was ik te laat
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
GODVERREDOMMMEEEEEE
Er is een prullenbak en een router in mn scherm ingebrand
Eentje maar?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb mn bijdrage gedaan, ik heb een wireless kit
he he wat aardigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Crazy Harry het volgende:
Waarom is de balk dan nog vol?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Crazy Harry het volgende:
Nog grotere troepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hier verder shoppen dan maar?Mijn opruiming-HUNT!
morgen of vandaag?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat om 16:45 de doos komt.
dat dan weer niet!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Rockfire het volgende:
In Duitsland is de hunt voorbij, hier straks ook?
nee. maar daar werd ook beter verkochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Rockfire het volgende:
In Duitsland is de hunt voorbij, hier straks ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |