Welkom bij mijn V&A opruimtopic!Je treft hier allemaal leuke spulletjes aan voor een lage prijs! Een rondrit over zolder deed mij inzien dat ik mijn leven best kan vervolgen zonder deze spulletjes, mogelijk dat jij er nog een leuke bestemming voor hebt.
De kleine lettertjes:
- Vraagprijs is vraagprijs, maar doe gerust een bod.
- Meer dan 1 ding tegelijk kopen = korting! Hoe meer in 1 pakje kan, hoe minder werk voor mij, dus meer korting voor.. jou! 
- Voor minder dan 15,- ga ik niet naar het postkantoor. Koop je dus iets voor 5,- wordt dit automatisch 15 + verzendkosten. Zoek gewoon nog wat leuks uit!
- Verzendkosten TNT zijn 6,75.
- Verzendkosten Kiala zijn 4,- (zelf ophalen bij Kiala punt, zoals Primera)
- Alles werkt, zo niet, krijg je je geld terug na retourneren defecte dingest OF anders aangegeven.
- What u see is what u get, dus geen doos/manual op plaatje, dan krijg je hem ook niet.
- Afhalen kan ook in regio Hoorn (NH) Dus, veel plezier!!
FI-IT 8 poorts 100MBit Full duplex switch met uplink![]()
Prima ding, altijd veel plezier van gehad. Geen fannetje, dus vrijwel geruisloos.
10 euro
Dlink wireless Range extender![]()
Maak je wifi wolk in huis groter met dit wireless extender ding

Type is DWL-G710
40 euro
XFX Pci-e GF7800 GT 256mb DDR3 dual DVI vivo![]()
Videokaart, ideaal voor in de pc van je broertje. Kwam deze ook uit

30 euro
Winfast A400 LE TDH 128Mb AGP![]()
Stel dat de pc van je broertje wat ouder is, neem deze = AGP!!
20 euro
Ati X300 Se 128Mb Pci-e Low Profile![]()
Beetje gedateerd, maar wel 128mb en low profile. Je zal hem maar net nodig hebben!
20 euro
Wifi voetje van DLINK![]()
Ideaal in combinatie met de extender, sluit op elkaar aan en je range wordt keiharder ge-extend naar de buren toe!
Toevallig passen die twee prima op elkaar.
Los 15,- samen met de extender 45,-
Apple Mini DVI naar VGA![]()
Origineel Apple mini dvi naar VGA. Voor je witte of zwarte macbook zodat ie op je monitor of tv kan.
10 euro
Sony Ericsson W910i ![]()
Was T-mobile, is nu simlock vrij. Doosje vond ik nog, adapter ook, de rest niet.
25 euro
Linksys WET54G wireless Bridge![]()
Maak van elk apparaat met UTP een wireless device. Koppel de bridge aan je wireless netwerk en vervolgens aan elk willekeurig bedraad netwerkding en je hebt je draadloze connectie. Sluit hem op zolder aan op je switch en begin je eigen netwerkje, zonder door 4 muren en 3 plafonds te hoeven boren. 2,4Ghz G-standaard.
25 euro
Logitech wireless desktop![]()
Er is iets mafs met het rubber van de muis, dat is gaan plakken toen ie op zolder lag. Niet vies, maar het materiaal doet maf. Ik maak 'm nog een paar keer schoon, kijken of het over gaat. Ook zelf even Ni-Mh batterijen in de muis doen, verder istie prima staat.
Edit: Schoongemaakt en het ziet er weer goed uit zonder plakken.
25 euro
ATX.. kast![]()
Tjah, kast.. geen voeding.
15 euro
Klassieker: Abit VP6 met dual pentium 3 1Ghz en 2 gb SDRAM![]()
Shot at 2010-07-27
Blijft leuk deze, wie weet kan je broertje er nog wat mee, samen met die AGP kaart die hierboven nog staat.
Zit alvast een videokaart en netwerkkaart in. Als je deze koopt krijg je er van mij een hele voorraad insteekkaarten bij, CPU's, netwerkkaarten, raidkaart, etc. Owjah, de deurtjes missen, dus misschien wil je de kast hierboven er wel bij. Hele pc + kast + AGP vid kaart + reserve onderdelen voor 45?
25 euro
6 x Finisar GBIC's 1310nm full duplex![]()
2 x FTRJ1319P1BTL-B1
4 x FTLF8519P2BNL-(n1)
25 euro per stuk (en das rete goedkoop) of 125,- voor alle 6 (w00t!)
Zooi glaskabels![]()
UTP is voor mietjes. Glas FTW
Stuk of 15 kabeltjes van 3 tot 15 meter, deel nieuw in zak, deel uitgepakt in goede staat.
125 euro voor de hele bups of 15 euro per stuk
icm met de GBIC's voor weinig - doe PM
2 x 512MB SDRAM Infineon 64mx64 SODIMM voor je notebook!![]()
PC2700s-2533-0-z
30,- per stuk
Dit is 'm voor nu. Interesse of vragen? Just let me know!
Alles in 1 keer kopen voor de helft? Stuur me 'n PM!
Foto's geupload met Imageshack,
zie album hier.[ Bericht 1% gewijzigd door admiraal_anaal op 04-08-2010 14:19:58 ]