Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
het verschil is dat ik geen flauwe, en inmiddels al uitgekauwde grapjes maak...
tis je vergeven hoor. ik ben best makkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet(meer, en sowieso was ik het heul niet vaak
!).
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis je vergeven hoor. ik ben best makkelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje
En hier staat ook al weinig nuttigs..
Nog even en het voelt als thuiskomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Vlarp het volgende:
Even snel naar huis en dan (alweer) naar Brabant!
Als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Vlarp het volgende:
je bent er zo vaak, dat je er maar beter kan gaan wonenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Vlarp het volgende:
Het is niet meer zo'n stellige ontkenning als vroegerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Wonen in Brabant!?
1 ding tegelijk! Een Brabants vriendje is voor nu genoeg...
de volgende stap zeker daar gaan wonen in een vinexwijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Wonen in Brabant!?
1 ding tegelijk! Een Brabants vriendje is voor nu genoeg...
en dan lekker zwaaien met je slong op de bootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Stroekie het volgende:
alsof er tot op heden geen slimmerikken aanwezig waren bij canal pride
http://www.telegraaf.nl/b(...)Gay_Pride__.html?p=4,2
De Groote Wielen in Rosmalen is wel wat voor Steve en Vlarpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de volgende stap zeker daar gaan wonen in een vinexwijk
Dan zitten ze wel dicht in de buurt bij mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De Groote Wielen in Rosmalen is wel wat voor Steve en Vlarp
Lijkt wel of iedereen uit die hoek komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zitten ze wel dicht in de buurt bij mij
Den Bosch, Brabantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt wel of iedereen uit die hoek komt.![]()
jij met je slangquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan lekker zwaaien met je slong op de boot
ik moet wel in mijn rol blijven.quote:
Zal ik Deceit even je kant uitsturen ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen maar eens op huis aan... een heerlijk avondje rustig op de bank hangen zonder mensen om me heen
Jaaa !quote:
Hij hield z'n mond anders stijf dicht hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Vlarp het volgende:
De HeulMacho is veul te makkelijk. Volgens mij is't gewoon een kast-homo...
deap down youre a very weak characterquote:
Shut it Lorena!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
deap down youre a very weak character
Oh ja, ontbijten.quote:
nee deze quote was van het vriendje van de koning, ook een valse nichtquote:
Geil! Foto?quote:
Binnenkort even vastleggen. Verder heb ik momenteel alleen maar naaktfoto's.quote:
Ja he?quote:
Inception!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga naar Deception met m'n bro. Adieu.
whehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef GenusButeo het volgende:
Dat kwam door jouw username.Inception, ja.
Heerlijke over the top scream queen in een eeuwenoud vampire jasje!quote:
Ja, prachtig. Ik hou wel van dat soort types. Leuker dan Lafayette, die is wat minder... verfijnd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijke over the top scream queen in een eeuwenoud vampire jasje!
Dudesnudeprofiel? Linkje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Binnenkort even vastleggen. Verder heb ik momenteel alleen maar naaktfoto's.
G.Equote:
Dat zegt Dizer ook altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
TrueI'm secure enough about my own sexuality to not feel threatened about it
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
G.E
Niet zeuren dat je een naam krijgt zo, he?
Betekent dat niet gewoon "ik weet van mezelf dat ik bischierig ben maar ik durf niet uit de kast te komen dus nu doe ik gewoon alsof ik een ruimdenkende hetero ben zodat ik toch fijn aandacht krijg"?quote:
Jij hebt gewoon grote verwachtingen bij nieuwelingen, huh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]![]()
Ik heb dan vast al heel lang een bepaalde naam, bij sommigen dan.
Yeah sure, een hetero met een DN profiel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon "ik weet van mezelf dat ik bischierig ben maar ik durf niet uit de kast te komen dus nu doe ik gewoon alsof ik een ruimdenkende hetero ben zodat ik toch fijn aandacht krijg"?
Je weet nooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon grote verwachtingen bij nieuwelingen, huh?
mokkaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Xiance het volgende:
inception is een mooie film![]()
ik zit lekker aan de mokkataart
HEEEEEEEEEEEEEELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAL voor mezelf alleen want niemand lust mokka
^^quote:
je bewaart maar een stuk voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Xiance het volgende:
inception is een mooie film![]()
ik zit lekker aan de mokkataart
HEEEEEEEEEEEEEELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAL voor mezelf alleen want niemand lust mokka
ik straks welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen ENKELE druppel bloed meer onder mijn nagels....
Dat kende ik niet eens. Thanks.quote:
quote:
quote:
ja.. dat missen we zo enorm..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Goh, het is wel dood hier als de harde kern weg is heh?
ik had eventjes moeite met volgen in welk niveau van de droom ze nou zaten, maar toen dat eenmaal duidelijk was was t goed te volgenquote:
My welcome?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Goh, het is wel dood hier als de harde kern weg is heh?
It's okay.quote:
Eigenlijk doet dat er ook niet toe, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had eventjes moeite met volgen in welk niveau van de droom ze nou zaten, maar toen dat eenmaal duidelijk was was t goed te volgen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Is er weer een Vlarp Steve TV Tha_Erik orgie?
quote:
Nee ik was er niet bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Is er weer een Vlarp Steve Angel Tha_Erik orgie?
Daar hou ik juist meer van.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Ik hou wel van dat soort types. Leuker dan Lafayette, die is wat minder... verfijnd.
nee ik ben lui en was het op een klein detail na helemaal met je eens :pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:48 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV?
Probeer je nou vandaag echt kampioen quotes verneuken te worden?
Oh en we zijn pas op dag 2 van de feestweekquote:
euhm vandaag is toch pas de 8 van chaam ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 03:18 schreef creno het volgende:
sodeju, dat was feesten op straat, met reegenn maar dat was niet eens zo heel erg, wel grappig eigenlijk.
Dan hoop ik dat het geen Perzische kat is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
HOERIGE KUTKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik net een nieuwe hordeur.... beukt ie er onder gewoon doorheen... heel dat ding wat met 10.000 vloeken op is gehangen door pap weer uit z'n voegen!!!
Ik ga er stroom op zetten.
Heb je 'm wel gecorrigeerd!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik net een nieuwe hordeur.... beukt ie er onder gewoon doorheen... heel dat ding wat met 10.000 vloeken op is gehangen door pap weer uit z'n voegen!!!
Watquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel met die appels en wijn was tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was wel tof. Wat willen we eerst weten? Waarom Vlarp eerder weg wilde? Hoe Steve TV betast heeft? Wat er met de appels en de fles wijn gebeurd is? Of toch liever wat het verhaal is achter Steve die opeens in TV's bed te vinden was?
Ja dat is dus NIET de bedoeling. Want dit betekent dta ik in de warme zomerdagen straks de balkondeur 's nachts nieet open kan laten staan omdat dat kutmormel dan binnenkomt. En NU is dat niet erg, maar straks met de grof geweven strakke nieuwe designbank wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Watlief
Dat doet die van "ons" (mijn ouders) ook al. Eerst keek'ie je nog aan of de hor open mocht, maar hij tegenwoordig duwt hij gewoon dat spul met zijn hoofdje aan de kant.
Zet er een loden deur in... dat isoleert en houdt de kat buiten!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus NIET de bedoeling. Want dit betekent dta ik in de warme zomerdagen straks de balkondeur 's nachts nieet open kan laten staan omdat dat kutmormel dan binnenkomt. En NU is dat niet erg, maar straks met de grof geweven strakke nieuwe designbank wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg jij een grof geweven strakke nieuwe designbank??quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus NIET de bedoeling. Want dit betekent dta ik in de warme zomerdagen straks de balkondeur 's nachts nieet open kan laten staan omdat dat kutmormel dan binnenkomt. En NU is dat niet erg, maar straks met de grof geweven strakke nieuwe designbank wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loden deur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet er een loden deur in... dat isoleert en houdt de kat buiten!
Hoe roep jij nee nee als je in de andere kamr ligt te slapen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Krijg jij een grof geweven strakke nieuwe designbank??![]()
Cool!
Maar geen stroom erop doen hoor, er zijn ook wel andere middelen om een kat weg te houden. "NEE! NEE!" roepen als hij op het púnt staat door die hor te gaan. Maarrr ik snap het wel, het is wel kut dat je meubels opo die manier niet meer veilig zijn.
Gemaakt? Opgehangen. En man o man wat gaat dat toch soepeltjes altijd, klussen met vaders. "Ja dit gaat gewoon niet. Dit hoort zo niet. Hij is vast stuk. Het is fout." *zucht* Als je nou eens de volgorde stap 1 2 3 aanhoudt ipv eigenwijs "ik kan wel klussen en begin gewoon" te doen.quote:Maar wat leuk dat je pa een hor voor je gemaakt heeft.Helemaal klussen en alles... Maar dat met die kat komt heus goed, geen stress..... Ssssshhhh....
Ik heb twee linkerhanden dus op het gebied van klussen bemoei ik me er nooit meequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Gemaakt? Opgehangen. En man o man wat gaat dat toch soepeltjes altijd, klussen met vaders. "Ja dit gaat gewoon niet. Dit hoort zo niet. Hij is vast stuk. Het is fout." *zucht* Als je nou eens de volgorde stap 1 2 3 aanhoudt ipv eigenwijs "ik kan wel klussen en begin gewoon" te doen.
Maar dat mag je dan natuurlijk niet zeggen
Je voelde ineens een hand in je broek?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef HeulMacho het volgende:
Volgens mij heb ik ang3l gespot gister!
In de sneak!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef HeulMacho het volgende:
In de sneak!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je voelde ineens een hand in je broek?
Nee duh!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik gister ja! Allerachterste rij!Je durfde zeker geen hoi te zeggen
![]()
wat?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks eigenlijk. Ik wilde geen "goedemorgen" zeggen.
Dat zou dan ook een leugen zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks eigenlijk. Ik wilde geen "goedemorgen" zeggen.
Erik liegt heul nooit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zou dan ook een leugen zijn.
klopt, maar de avond ervoor is er een groot straatfeest, de zogenaamde N8 van Chaam. Het was druk en gezellig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euhm vandaag is toch pas de 8 van chaam ?
een deur van Stirling zilver isoleert ook en houdt ook al het slechte aan die kant van de deurquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet er een loden deur in... dat isoleert en houdt de kat buiten!
ja dat zal helpen , dat beest is het nu al gewendquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Krijg jij een grof geweven strakke nieuwe designbank??![]()
Cool!
Maar geen stroom erop doen hoor, er zijn ook wel andere middelen om een kat weg te houden. "NEE! NEE!" roepen als hij op het púnt staat door die hor te gaan. Maarrr ik snap het wel, het is wel kut dat je meubels opo die manier niet meer veilig zijn.
Maar wat leuk dat je pa een hor voor je gemaakt heeft.Helemaal klussen en alles... Maar dat met die kat komt heus goed, geen stress..... Ssssshhhh....
ga je elke week naar de sneak?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef HeulMacho het volgende:
In de sneak!
wij zijn hier niet zo van de zonnehoedenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:20 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee duh!Maar ik zit bijna iedere week wel in de sneak, dus nieuwe weken nieuwe kansen he!
*koopt nepsnor en zonnebril en hoed*
Bijna elke week jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je elke week naar de sneak?
want toevallig heb ik nu een aantal weken de dinsdagavonden vrij
Jawel joh... er zit alleen een hele rij met smachtende mannen achter jequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:51 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Bijna elke week ja
Al weet ik niet of ik nu nog door moet gaan
helpquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel joh... er zit alleen een hele rij met smachtende mannen achter je
vertel eens waarom kom je hier?quote:
Ik vind het wel lachen, de sneak.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga nooit naar de sneak, dus voor mij hoef je niet bang te zijn.
Het is geen drama, het is een proces waar je doorheen moetquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:13 schreef HeulMacho het volgende:
Ik moest wel lachen om dat hele drama laatst.
En af en toe is het wel gezellig. Ik struin wel meer slowchats af.
Zeker nu bekend is dat jij gaat zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, de sneak.
Wel superdruk altijd. Reserveren moet echt wel!
Snap ik! Supervet man!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles hangt nog prima. Ik werd wakker en keek er naar en was meteen vrolijk
.
je moet een keer gaan kijken bij Erik... live is het nog mooierquote:
Wat weet jij daar vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet een keer gaan kijken bij Erik... live is het nog mooier
Alsof je onze nacht samen nu al vergeten bentquote:
Volgende keer misschien dan geen GHB in mijn drankje doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof je onze nacht samen nu al vergeten bent
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
Ik ben the King of Gay pride
Ik heb gewonnen met die prijsvraag
en ik ben heel blij nu
Wat hebben Steve en jij gisteren bij mij in mijn drankje gestopt dan? What goes around comes around...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer misschien dan geen GHB in mijn drankje doen.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
en ik ben heel blij nu
Ik heb alleen in je bed gelegen, verder ben ik vrij netjes gebleven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben Steve en jij gisteren bij mij in mijn drankje gestopt dan? What goes around comes around...
Dan is het goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb alleen in je bed gelegen, verder ben ik vrij netjes gebleven.
Wanneer kom je weer langs dan?quote:
Neequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zo blij
eindelijk ook eens op vakantie, met Ang3l een lang weekend naar een 5 sterrenhotel/kasteel zijn jullie niet stikkend jaloers nu
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
en ik ben heel blij nu
Ooooh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
en ik ben heel blij nu
Je kunt er ook nog voor kiezen om hier je eigen wedstrijd te houden, voor wie er met jou mee mag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zo blij
eindelijk ook eens op vakantie, met Ang3l een lang weekend naar een 5 sterrenhotel/kasteel zijn jullie niet stikkend jaloers nu
Ik ben eigenlijk best aardig hoor. In het echt dan. En ik gun TMM in het echt van harte dat hij die wedstrijd heeft gewonnen, en die prijs wint.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben jij positief G_E. Zo (her)ken ik je niet?
wat je noemt publieksonvriendelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Weer een reden om niet naar de Pride te gaan... buiten het feit dat ik dan in de Portugese zon zit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gele-zwembroek.dhtml
JEUJ, nog meer fokkers op de boot ! (Ryan_r en ik varen ook mee)quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zo blij
jullie staan net als Pieter en Dirk op de Mr B bootquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef creno het volgende:
[..]
JEUJ, nog meer fokkers op de boot ! (Ryan_r en ik varen ook mee)
JA, ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een bear !quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie staan net als Pieter en Dirk op de Mr B boot![]()
?
jij mag kiezen mijn koningquote:
quote:
Een uur in de grime van te voren doet wonderenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef creno het volgende:
[..]
JA, ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een bear !
Want? daar sta jij ook op?quote:
Ja, samen met robbert.quote:
wordt net zo'n knalfeest als de loveparade dan ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*voorbereiding treft voor gaypride*
[ afbeelding ]
Nee of je moet wat harentrekkende nichten houden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef creno het volgende:
[..]
wordt net zo'n knalfeest als de loveparade dan ?
quote:
ik maak geen carrière door door op die boot te gaan daar heb ik andere manieren voorquote:
Islamitische gebedsoproep?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh de Imam is weer aan het karaoken hier
de ramadan start toch binnenkort weer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh de Imam is weer aan het karaoken hier
Ik woon vlakbij de moskee, vandaar dat ie dat hoort.quote:
Op een gegeven moment hoor je dat ook niet meer uit gewenning.. ik heb dat met het spoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor het echt nooit als ik thuis ben.
Vroeger wel, toen zat ik naast diezelfde moskee op school
Dwars door de lessen heen: LAAAAAAAAAAAAAAALALALAAAAAAA!
en alle felicitaties en goede wensen bewaard in je hart ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef Xiance het volgende:
zow.. alle nutteloze reacties weer verwijdert van hyves en facebook
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle felicitaties en goede wensen bewaard in je hart ?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle felicitaties en goede wensen bewaard in je hart ?
Have funquote:
Ja Herbert ook nog deze week, en Gert jan zaterdag, dan ik dinsdagquote:
er was in mijn ogen nog een serieuze andere kanshebber, maar zij had voor de foto de verkeerde rose gebruiktquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
O ja, gefeliciteerd, TMM! Terecht gewonnen!
Maar je mist de andere boten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef Vlarp het volgende:
Op een boot staan met de Gay Pride is eigenlijk nog leuker dan aan de kant staan. Je ziet alle mensen aan de kant en 't is 1 groot feest.
veel het zelfde ieder jaar, dit is natuurlijk wel een unieke kans, en je kunt altijd terug kijken op AT5 bijv.quote:
Op AT5 zie je alleen de twee boten met leernichten en travo's. Schiet niet echt op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel het zelfde ieder jaar, dit is natuurlijk wel een unieke kans, en je kunt altijd terug kijken op AT5 bijv.
die is dus morgen jarigquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja Herbert ook nog deze week, en Gert jan zaterdag, dan ik dinsdag
Avro gaat dit jaar verslag doen, met passend commentaar van cornald maasquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op AT5 zie je alleen de twee boten met leernichten en travo's. Schiet niet echt op.
vorig jaar heeft AT5 de hele parade uitgezonden hoor, was zelfs te downloaden op torrents toenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op AT5 zie je alleen de twee boten met leernichten en travo's. Schiet niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |