Nee of je moet wat harentrekkende nichten houden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef creno het volgende:
[..]
wordt net zo'n knalfeest als de loveparade dan ?
quote:
ik maak geen carrière door door op die boot te gaan daar heb ik andere manieren voorquote:
Islamitische gebedsoproep?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh de Imam is weer aan het karaoken hier
de ramadan start toch binnenkort weer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh de Imam is weer aan het karaoken hier
Ik woon vlakbij de moskee, vandaar dat ie dat hoort.quote:
Op een gegeven moment hoor je dat ook niet meer uit gewenning.. ik heb dat met het spoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor het echt nooit als ik thuis ben.
Vroeger wel, toen zat ik naast diezelfde moskee op school
Dwars door de lessen heen: LAAAAAAAAAAAAAAALALALAAAAAAA!
en alle felicitaties en goede wensen bewaard in je hart ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef Xiance het volgende:
zow.. alle nutteloze reacties weer verwijdert van hyves en facebook
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle felicitaties en goede wensen bewaard in je hart ?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle felicitaties en goede wensen bewaard in je hart ?
Have funquote:
Ja Herbert ook nog deze week, en Gert jan zaterdag, dan ik dinsdagquote:
er was in mijn ogen nog een serieuze andere kanshebber, maar zij had voor de foto de verkeerde rose gebruiktquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
O ja, gefeliciteerd, TMM! Terecht gewonnen!
Maar je mist de andere boten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef Vlarp het volgende:
Op een boot staan met de Gay Pride is eigenlijk nog leuker dan aan de kant staan. Je ziet alle mensen aan de kant en 't is 1 groot feest.
veel het zelfde ieder jaar, dit is natuurlijk wel een unieke kans, en je kunt altijd terug kijken op AT5 bijv.quote:
Op AT5 zie je alleen de twee boten met leernichten en travo's. Schiet niet echt op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel het zelfde ieder jaar, dit is natuurlijk wel een unieke kans, en je kunt altijd terug kijken op AT5 bijv.
die is dus morgen jarigquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja Herbert ook nog deze week, en Gert jan zaterdag, dan ik dinsdag
Avro gaat dit jaar verslag doen, met passend commentaar van cornald maasquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op AT5 zie je alleen de twee boten met leernichten en travo's. Schiet niet echt op.
vorig jaar heeft AT5 de hele parade uitgezonden hoor, was zelfs te downloaden op torrents toenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op AT5 zie je alleen de twee boten met leernichten en travo's. Schiet niet echt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |