wij zijn hier niet zo van de zonnehoedenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:20 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee duh!Maar ik zit bijna iedere week wel in de sneak, dus nieuwe weken nieuwe kansen he!
*koopt nepsnor en zonnebril en hoed*
Bijna elke week jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je elke week naar de sneak?
want toevallig heb ik nu een aantal weken de dinsdagavonden vrij
Jawel joh... er zit alleen een hele rij met smachtende mannen achter jequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:51 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Bijna elke week ja
Al weet ik niet of ik nu nog door moet gaan
helpquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel joh... er zit alleen een hele rij met smachtende mannen achter je
vertel eens waarom kom je hier?quote:
Ik vind het wel lachen, de sneak.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga nooit naar de sneak, dus voor mij hoef je niet bang te zijn.
Het is geen drama, het is een proces waar je doorheen moetquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:13 schreef HeulMacho het volgende:
Ik moest wel lachen om dat hele drama laatst.
En af en toe is het wel gezellig. Ik struin wel meer slowchats af.
Zeker nu bekend is dat jij gaat zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, de sneak.
Wel superdruk altijd. Reserveren moet echt wel!
Snap ik! Supervet man!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles hangt nog prima. Ik werd wakker en keek er naar en was meteen vrolijk
.
je moet een keer gaan kijken bij Erik... live is het nog mooierquote:
Wat weet jij daar vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet een keer gaan kijken bij Erik... live is het nog mooier
Alsof je onze nacht samen nu al vergeten bentquote:
Volgende keer misschien dan geen GHB in mijn drankje doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof je onze nacht samen nu al vergeten bent
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
Ik ben the King of Gay pride
Ik heb gewonnen met die prijsvraag
en ik ben heel blij nu
Wat hebben Steve en jij gisteren bij mij in mijn drankje gestopt dan? What goes around comes around...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer misschien dan geen GHB in mijn drankje doen.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
en ik ben heel blij nu
Ik heb alleen in je bed gelegen, verder ben ik vrij netjes gebleven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben Steve en jij gisteren bij mij in mijn drankje gestopt dan? What goes around comes around...
Dan is het goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb alleen in je bed gelegen, verder ben ik vrij netjes gebleven.
Wanneer kom je weer langs dan?quote:
Neequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zo blij
eindelijk ook eens op vakantie, met Ang3l een lang weekend naar een 5 sterrenhotel/kasteel zijn jullie niet stikkend jaloers nu
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
en ik ben heel blij nu
Ooooh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb gewonnen!!!!
en ik ben heel blij nu
Je kunt er ook nog voor kiezen om hier je eigen wedstrijd te houden, voor wie er met jou mee mag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zo blij
eindelijk ook eens op vakantie, met Ang3l een lang weekend naar een 5 sterrenhotel/kasteel zijn jullie niet stikkend jaloers nu
Ik ben eigenlijk best aardig hoor. In het echt dan. En ik gun TMM in het echt van harte dat hij die wedstrijd heeft gewonnen, en die prijs wint.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben jij positief G_E. Zo (her)ken ik je niet?
wat je noemt publieksonvriendelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Weer een reden om niet naar de Pride te gaan... buiten het feit dat ik dan in de Portugese zon zit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gele-zwembroek.dhtml
JEUJ, nog meer fokkers op de boot ! (Ryan_r en ik varen ook mee)quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben zo blij
jullie staan net als Pieter en Dirk op de Mr B bootquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef creno het volgende:
[..]
JEUJ, nog meer fokkers op de boot ! (Ryan_r en ik varen ook mee)
JA, ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een bear !quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie staan net als Pieter en Dirk op de Mr B boot![]()
?
jij mag kiezen mijn koningquote:
quote:
Een uur in de grime van te voren doet wonderenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef creno het volgende:
[..]
JA, ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een bear !
Want? daar sta jij ook op?quote:
Ja, samen met robbert.quote:
wordt net zo'n knalfeest als de loveparade dan ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*voorbereiding treft voor gaypride*
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |