Nee ik was er niet bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Is er weer een Vlarp Steve Angel Tha_Erik orgie?
Daar hou ik juist meer van.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Ik hou wel van dat soort types. Leuker dan Lafayette, die is wat minder... verfijnd.
nee ik ben lui en was het op een klein detail na helemaal met je eens :pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:48 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV?
Probeer je nou vandaag echt kampioen quotes verneuken te worden?
Oh en we zijn pas op dag 2 van de feestweekquote:
euhm vandaag is toch pas de 8 van chaam ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 03:18 schreef creno het volgende:
sodeju, dat was feesten op straat, met reegenn maar dat was niet eens zo heel erg, wel grappig eigenlijk.
Dan hoop ik dat het geen Perzische kat is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
HOERIGE KUTKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik net een nieuwe hordeur.... beukt ie er onder gewoon doorheen... heel dat ding wat met 10.000 vloeken op is gehangen door pap weer uit z'n voegen!!!
Ik ga er stroom op zetten.
Heb je 'm wel gecorrigeerd!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik net een nieuwe hordeur.... beukt ie er onder gewoon doorheen... heel dat ding wat met 10.000 vloeken op is gehangen door pap weer uit z'n voegen!!!
Watquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel met die appels en wijn was tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was wel tof. Wat willen we eerst weten? Waarom Vlarp eerder weg wilde? Hoe Steve TV betast heeft? Wat er met de appels en de fles wijn gebeurd is? Of toch liever wat het verhaal is achter Steve die opeens in TV's bed te vinden was?
Ja dat is dus NIET de bedoeling. Want dit betekent dta ik in de warme zomerdagen straks de balkondeur 's nachts nieet open kan laten staan omdat dat kutmormel dan binnenkomt. En NU is dat niet erg, maar straks met de grof geweven strakke nieuwe designbank wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Watlief
Dat doet die van "ons" (mijn ouders) ook al. Eerst keek'ie je nog aan of de hor open mocht, maar hij tegenwoordig duwt hij gewoon dat spul met zijn hoofdje aan de kant.
Zet er een loden deur in... dat isoleert en houdt de kat buiten!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus NIET de bedoeling. Want dit betekent dta ik in de warme zomerdagen straks de balkondeur 's nachts nieet open kan laten staan omdat dat kutmormel dan binnenkomt. En NU is dat niet erg, maar straks met de grof geweven strakke nieuwe designbank wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg jij een grof geweven strakke nieuwe designbank??quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is dus NIET de bedoeling. Want dit betekent dta ik in de warme zomerdagen straks de balkondeur 's nachts nieet open kan laten staan omdat dat kutmormel dan binnenkomt. En NU is dat niet erg, maar straks met de grof geweven strakke nieuwe designbank wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loden deur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet er een loden deur in... dat isoleert en houdt de kat buiten!
Hoe roep jij nee nee als je in de andere kamr ligt te slapen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Krijg jij een grof geweven strakke nieuwe designbank??![]()
Cool!
Maar geen stroom erop doen hoor, er zijn ook wel andere middelen om een kat weg te houden. "NEE! NEE!" roepen als hij op het púnt staat door die hor te gaan. Maarrr ik snap het wel, het is wel kut dat je meubels opo die manier niet meer veilig zijn.
Gemaakt? Opgehangen. En man o man wat gaat dat toch soepeltjes altijd, klussen met vaders. "Ja dit gaat gewoon niet. Dit hoort zo niet. Hij is vast stuk. Het is fout." *zucht* Als je nou eens de volgorde stap 1 2 3 aanhoudt ipv eigenwijs "ik kan wel klussen en begin gewoon" te doen.quote:Maar wat leuk dat je pa een hor voor je gemaakt heeft.Helemaal klussen en alles... Maar dat met die kat komt heus goed, geen stress..... Ssssshhhh....
Ik heb twee linkerhanden dus op het gebied van klussen bemoei ik me er nooit meequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Gemaakt? Opgehangen. En man o man wat gaat dat toch soepeltjes altijd, klussen met vaders. "Ja dit gaat gewoon niet. Dit hoort zo niet. Hij is vast stuk. Het is fout." *zucht* Als je nou eens de volgorde stap 1 2 3 aanhoudt ipv eigenwijs "ik kan wel klussen en begin gewoon" te doen.
Maar dat mag je dan natuurlijk niet zeggen
Je voelde ineens een hand in je broek?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef HeulMacho het volgende:
Volgens mij heb ik ang3l gespot gister!
In de sneak!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef HeulMacho het volgende:
In de sneak!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je voelde ineens een hand in je broek?
Nee duh!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik gister ja! Allerachterste rij!Je durfde zeker geen hoi te zeggen
![]()
wat?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks eigenlijk. Ik wilde geen "goedemorgen" zeggen.
Dat zou dan ook een leugen zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks eigenlijk. Ik wilde geen "goedemorgen" zeggen.
Erik liegt heul nooit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zou dan ook een leugen zijn.
klopt, maar de avond ervoor is er een groot straatfeest, de zogenaamde N8 van Chaam. Het was druk en gezellig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euhm vandaag is toch pas de 8 van chaam ?
een deur van Stirling zilver isoleert ook en houdt ook al het slechte aan die kant van de deurquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet er een loden deur in... dat isoleert en houdt de kat buiten!
ja dat zal helpen , dat beest is het nu al gewendquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Krijg jij een grof geweven strakke nieuwe designbank??![]()
Cool!
Maar geen stroom erop doen hoor, er zijn ook wel andere middelen om een kat weg te houden. "NEE! NEE!" roepen als hij op het púnt staat door die hor te gaan. Maarrr ik snap het wel, het is wel kut dat je meubels opo die manier niet meer veilig zijn.
Maar wat leuk dat je pa een hor voor je gemaakt heeft.Helemaal klussen en alles... Maar dat met die kat komt heus goed, geen stress..... Ssssshhhh....
ga je elke week naar de sneak?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef HeulMacho het volgende:
In de sneak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |