Geil! Foto?quote:
Binnenkort even vastleggen. Verder heb ik momenteel alleen maar naaktfoto's.quote:
Ja he?quote:
Inception!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga naar Deception met m'n bro. Adieu.
whehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef GenusButeo het volgende:
Dat kwam door jouw username.Inception, ja.
Heerlijke over the top scream queen in een eeuwenoud vampire jasje!quote:
Ja, prachtig. Ik hou wel van dat soort types. Leuker dan Lafayette, die is wat minder... verfijnd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijke over the top scream queen in een eeuwenoud vampire jasje!
Dudesnudeprofiel? Linkje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Binnenkort even vastleggen. Verder heb ik momenteel alleen maar naaktfoto's.
G.Equote:
Dat zegt Dizer ook altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
TrueI'm secure enough about my own sexuality to not feel threatened about it
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
G.E
Niet zeuren dat je een naam krijgt zo, he?
Betekent dat niet gewoon "ik weet van mezelf dat ik bischierig ben maar ik durf niet uit de kast te komen dus nu doe ik gewoon alsof ik een ruimdenkende hetero ben zodat ik toch fijn aandacht krijg"?quote:
Jij hebt gewoon grote verwachtingen bij nieuwelingen, huh?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]![]()
Ik heb dan vast al heel lang een bepaalde naam, bij sommigen dan.
Yeah sure, een hetero met een DN profiel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon "ik weet van mezelf dat ik bischierig ben maar ik durf niet uit de kast te komen dus nu doe ik gewoon alsof ik een ruimdenkende hetero ben zodat ik toch fijn aandacht krijg"?
Je weet nooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon grote verwachtingen bij nieuwelingen, huh?
mokkaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Xiance het volgende:
inception is een mooie film![]()
ik zit lekker aan de mokkataart
HEEEEEEEEEEEEEELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAL voor mezelf alleen want niemand lust mokka
^^quote:
je bewaart maar een stuk voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Xiance het volgende:
inception is een mooie film![]()
ik zit lekker aan de mokkataart
HEEEEEEEEEEEEEELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAL voor mezelf alleen want niemand lust mokka
ik straks welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen ENKELE druppel bloed meer onder mijn nagels....
Dat kende ik niet eens. Thanks.quote:
quote:
quote:
ja.. dat missen we zo enorm..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Goh, het is wel dood hier als de harde kern weg is heh?
ik had eventjes moeite met volgen in welk niveau van de droom ze nou zaten, maar toen dat eenmaal duidelijk was was t goed te volgenquote:
My welcome?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Goh, het is wel dood hier als de harde kern weg is heh?
It's okay.quote:
Eigenlijk doet dat er ook niet toe, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had eventjes moeite met volgen in welk niveau van de droom ze nou zaten, maar toen dat eenmaal duidelijk was was t goed te volgen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Is er weer een Vlarp Steve TV Tha_Erik orgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |