Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
het verschil is dat ik geen flauwe, en inmiddels al uitgekauwde grapjes maak...
tis je vergeven hoor. ik ben best makkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet(meer, en sowieso was ik het heul niet vaak
!).
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis je vergeven hoor. ik ben best makkelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje
En hier staat ook al weinig nuttigs..
Nog even en het voelt als thuiskomen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Vlarp het volgende:
Even snel naar huis en dan (alweer) naar Brabant!
Als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Vlarp het volgende:
je bent er zo vaak, dat je er maar beter kan gaan wonenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Vlarp het volgende:
Het is niet meer zo'n stellige ontkenning als vroegerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Wonen in Brabant!?
1 ding tegelijk! Een Brabants vriendje is voor nu genoeg...
de volgende stap zeker daar gaan wonen in een vinexwijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Wonen in Brabant!?
1 ding tegelijk! Een Brabants vriendje is voor nu genoeg...
en dan lekker zwaaien met je slong op de bootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Stroekie het volgende:
alsof er tot op heden geen slimmerikken aanwezig waren bij canal pride
http://www.telegraaf.nl/b(...)Gay_Pride__.html?p=4,2
De Groote Wielen in Rosmalen is wel wat voor Steve en Vlarpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de volgende stap zeker daar gaan wonen in een vinexwijk
Dan zitten ze wel dicht in de buurt bij mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De Groote Wielen in Rosmalen is wel wat voor Steve en Vlarp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |