Nou ja het is nou niet zo dat het nooit voorkomt, alleen trek ik dit specifieke verhaal ook wel in twijfel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Is dit een troll ofzo? Dit is al een keer langsgekomen
Ik geloof niets van het verhaal van TS. Familielid heeft maar liefst twee verzorgers gehad die zich en passant wel even wilden prostitueren, voor niks!?
Ik nomineer OP voor de meest absurde OP van 2010. Het niet alleen normaal vinden dat verzorgens de hoer spelen, maar ook menen dat er zoiets bestaat als een récht hebben op afgesjord te worden![]()
Geen idee. B. is voor zover ik weet nog maagd en ik denk dat hij nooit dichterbij seks is gekomen dan de seksuele handelingen van zijn verpleegster, ik ga ervan uit dat wel of geen condoom voor hem geen issue is waar hij over nadenkt, ik weet niet eens of hij weet wat een condoom is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef Mylene het volgende:
Hij wil natuurlijk ook gepijpt worden zonder condoom? Toch TS?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar in dit topic staat dat de verpleegster dat moet doen ?
Ja ik heb het mijn moeder wel eens voor de grap voorgesteld, dat ze hem ook zelf af en toe eens bij het op bezoek gaan een handje kon helpen; heb er nog nooit zo'n smerig gezicht zien trekken...:Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef Maanvis het volgende:
als dat recht er wel is, wat weerhoudt de familie er dan van om dat te doen? want het behoort natuurljk niet tot de werkzaamheden die een verzorger uit moet voeren
en als blijkt dat hij er wel recht op heeft? gaan jullie dan strootjes trekken om aan zijn recht te voldoen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja ik heb het mijn moeder wel eens voor de grap voorgesteld, dat ze hem ook zelf af en toe eens bij het op bezoek gaan een handje kon helpen; heb er nog nooit zo'n smerig gezicht zien trekken...:P
Ben blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja het is nou niet zo dat het nooit voorkomt, alleen trek ik dit specifieke verhaal ook wel in twijfel.
Zoals het op mij overkomt zal TS het toch niet echt zelf gaan doen en verwacht min of meer dat de hulpverlening het doet. Ik geef toe het staat er niet direct maar waar staat dan dat TS dat NIET verwacht van de verpleging?quote:
Ja komop je denkt toch niet dat ik hem zelf ga aftrekken? Zou jij dat doen dan? Bovendien is het een familielid van me. Mijn andere familieleden denken er net zo over.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zoals het op mij overkomt zal TS het toch niet echt zelf gaan doen en verwacht min of meer dat de hulpverlening het doet. Ik geef toe het staat er niet direct maar waar staat dan dat TS dat NIET verwacht van de verpleging?
Als hij dat recht toch heeft!!!! Moet een verpleger het dan maar doen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja komop je denkt toch niet dat ik hem zelf ga aftrekken? Zou jij dat doen dan? Bovendien is het een familielid van me. Mijn andere familieleden denken er net zo over.
Staatssexbeheer? :-)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Anyway over dat 'recht op seks': juridisch gezien bestaat zoiets niet, en kan dat ook nooit bestaan. Het wordt niet gegarandeerd door een (Europees) grondrecht. Dit zou namelijk een verplichting betekenen voor de overheid om seks te garanderen. Hoe pak je dat dan aan?
Zoals nu al tig keer gezegd: 1) nee, en 2) ja - doe het zelf of huur een hoer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef JohnDDD het volgende:
wij willen alleen weten of we zoiets van de verpleging kunnen eisen en zo nee, of we dan toch een manier kunnen vinden om hem te helpen.
de verpleging kan het eerder van jullie eisen lijkt mij.. jullie zijn toch de 1e verantwoordelijke voor hem? niet de verpleging?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef JohnDDD het volgende:
kijk wij vinden natuurlijk dat hij in principe recht heeft om "aan zijn trekken te komen". elk mens heeft dat recht of zou dat moeten hebben. dat is een normale behoefte.
wij willen alleen weten of we zoiets van de verpleging kunnen eisen en zo nee, of we dan toch een manier kunnen vinden om hem te helpen.
Zou je vriendin het mogen doen? Of zou je vriendin de buurman af mogen trekken, zodat de vriendin van de buurman jouw familielid aftrekt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ja komop je denkt toch niet dat ik hem zelf ga aftrekken? Zou jij dat doen dan? Bovendien is het een familielid van me. Mijn andere familieleden denken er net zo over.
maar hij heeft er recht op en jullie zijn verantwoordelijk voor zijn rechtenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ga het zelf toch niet doen! Gatverdamme!
En andere 'zielige' mensen dan? Oude, lelijke, contactgestoorde mensen die ook niemand kunnen krijgen die seks met ze wil hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef JohnDDD het volgende:
kijk wij vinden natuurlijk dat hij in principe recht heeft om "aan zijn trekken te komen". elk mens heeft dat recht of zou dat moeten hebben. dat is een normale behoefte.
Nee, je kunt het niet eisen van de verpleging; het staat niet in het zorgplan, heeft er nooit ingestaan en is vaak zelfs verboden. Hij heeft gewoon jarenlang geluk gehad. En een andere manier om hem te helpen is al een aantal keren naar voren gekomen: een hoer inhuren. En ja, dat is duur, maar dan leg je toch zelf bij? Jullie willen graag dat hij aan zijn trekken, maar zelf willen jullie er niet aan meewerken want het is een "familielid".quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef JohnDDD het volgende:
Mwah, aanranding niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Maanvis het volgende:
Iig vind ik het aanranding als jij gaat eisen van een verpleger/ster dat die dat doet!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |