Nee ik zocht een andere, die laatst op Ibood was, met USB aansluiting waar iedereen dan op kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Router is al langs gekomen, heb je die gemist?
Dan moet jij wel Sinterklaas zijn!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:12 schreef Stinkerd het volgende:
damn mijn baard is gewoon 6 cm gegroeid sinds die speakers erop staan
Ja op een kussen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:12 schreef Maraca het volgende:
Voordeel is wel dat veel mensen hierdoor afhanken. Misschien hebben wij dan meer kans op de gave spullen
jaaaaquote:
bijna, Hertog Jan is de naamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:13 schreef christiaan92 het volgende:
[..]
Dan moet jij wel Sinterklaas zijn!
Hij staat hier nog op 2,2%quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:13 schreef christiaan92 het volgende:
Hij staat op 0 maar niks verandert wtf:p
Dat zijn echt hele goeie messenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:17 schreef christiaan92 het volgende:
Wie voelde ook alweer aan dat dit hem zou worden???
Ik wilde het ook opgevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:41 schreef JamFlava het volgende:
3%, en ik was van plan om 15min. te gaan slapen.
Was net de wekker aan het zetten.
Waarom doen ze dan niet alles?quote:
Dit is de laatste die ik afwacht.. dan ga ik slapenquote:
Ik hoop dat ze er maar 1 hebbenquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:48 schreef loezzie het volgende:
stomme vraag misschien, maar moet moet je voor elk besteld product de verzendkosten betalen??
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:02 schreef TommyGun het volgende:
Ah, zie de hunt nu pas. Toch even volgen voor zover mogelijk!
Niet langs zien komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:02 schreef flexoo het volgende:
is die ibood box al geweest? ik heb 3-4 uurtjes gemist
En als extratje twee blauwe zwaailampen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:06 schreef flexoo het volgende:
de ibood box zal wel vol met mp3 spelers auriorecorders en nettop speakers zitten
En oordoppen/koptelefoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En als extratje twee blauwe zwaailampen!
Die is een kwartier geleden geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:14 schreef Rave_NL het volgende:
Goeiemeurge!
Opgeladen en vol frisse moed gaan we wederom voor de Wakeuplight!
En nu wel in 1 keer graag!!![]()
![]()
jij bent nutteloosquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop iig dat ze niet wéér met bergen iPod/iPhone meuk komen, echt van die nutteloze gadgets die er dan zo lang blijven staan
Wutquote:
Mja bekend probleemquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:22 schreef Piles het volgende:
Ik hoop dat er niks voor mij komt, de laatste tijd al genoeg gadgets en elektronica gekocht
Niet op iBood zelf. De vorige keer was er een site met history, maar die ben ik kwijt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef Mixende_match het volgende:
Hoe kan je trouwens zien welke producten er allemaal geweest zijn?
Me too! Een gekleurdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:28 schreef TommyGun het volgende:
Ik had een soortelijke voor 10 euro bij de Makro
Aan dit topicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef Mixende_match het volgende:
Hoe kan je trouwens zien welke producten er allemaal geweest zijn?
Heel erg leuk hebbedingetje. Moet me beheersen om 'm niet te bestellen omdat ik weet dat het na 1 week toch ergens blijft slingeren.quote:
Meestal 't probleem met die gadgets ja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:32 schreef walk-man het volgende:
[..]
Heel erg leuk hebbedingetje. Moet me beheersen om 'm niet te bestellen omdat ik weet dat het na 1 week toch ergens blijft slingeren.
Haha ja oké, dr is al een router voorbij gekomen toch? Wasdie wireless? Zojaa dan wacht ik todat die weer voorbij komtquote:
wireless routerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha ja oké, dr is al een router voorbij gekomen toch? Wasdie wireless? Zojaa dan wacht ik todat die weer voorbij komt
Ik na drie keer F5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik probeerde serieus die tandenborstel te bestellen, maar ik kwam er niet doorheen.Jammer wel.
Heb hem maar besteld, had toch nog een speakertje nodig voor op kantoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:32 schreef walk-man het volgende:
[..]
Heel erg leuk hebbedingetje. Moet me beheersen om 'm niet te bestellen omdat ik weet dat het na 1 week toch ergens blijft slingeren.
Goed zo pauper.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef walk-man het volgende:
[..]
Ik na drie keer F5ik dacht nog zal ik er 2 bestellen? maar toch niet gedan deze ga ik weer doorverkopen op marktplaats
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef walk-man het volgende:
[..]
Ik na drie keer F5ik dacht nog zal ik er 2 bestellen? maar toch niet gedan deze ga ik weer doorverkopen op marktplaats
nog steeds geen wakeuplightquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:49 schreef Darkestrah het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het hunten hier verder vergaan?
Nope, net wakker, een paar minuten nadat hij weer langskwam..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar te langzaam.Hele nacht opgebleven?
junkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:53 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet zo werken, en ik durf niet eens een boterham te gaan eten, zometeen mis ik iets moois.
Er is wel iets van een strijkijzer voorbij gekomen, maar dat was iets aparts...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:06 schreef Jack. het volgende:
is dat strijkijzer van 2 weken terug al gepasseerd (niet die bosch) ?
Kostte toen 35 euro incl verzending, maar hun betalingsysteem was toen brak (kreeg betalingsbevestiging, maar was blijkbaar toch niet uitgevoerd/opgeslagen) dus gemist.
jeah me! vriendlief gaat ff controleren of dat een goede isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:05 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat die router die iemand van hier wilde
Dat is 't bij elke hunt al geweest hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Is dit nou het grote plaatjes-post-topic geworden ofzo?
had je er goedkoop vanaf geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:20 schreef TommyGun het volgende:
Wellicht leuk geweest als Moederdag dit weekend zou zijn
Ja dat was die bosch volgens mij (met zo'n station erbij enzo).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:07 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Er is wel iets van een strijkijzer voorbij gekomen, maar dat was iets aparts...
mooi toch, kan je teruglezen wat je hebt gemistquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Is dit nou het grote plaatjes-post-topic geworden ofzo?
Ja, dat lazen we net ook al hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:25 schreef johanmulder het volgende:
Klik HIERRRR voor het #iboodhunt IRC Chatkanaal
Jij misschien wel, maar niet iedereen spit de complete topic doorquote:
het complete topic?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar niet iedereen spit de complete topic door
Alleen die met station heb ik gezien idd...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Jack. het volgende:
[..]
Ja dat was die bosch volgens mij (met zo'n station erbij enzo).
Diegene die ik bedoel is een gewoon strijkijzer zonder stoomgenerator oid.
Heb ik ook last van ja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:27 schreef Jack. het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130
Doet het niet meer hier? Krijg redirect naar de homepage.
Mee eens, het is leuk geweest ik ga slapen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:34 schreef TommyGun het volgende:
Het balkje doet het niet, de percentages niet, de producten zijn kut...
http://www.computerland.n(...)?en=15498585&src=TWKquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:43 schreef Scorpie het volgende:
O ja hey, wil je zo`n netgear ding bestellen voor een mattie, krijg je eerst die glazen voor je neus, en vervolgens een foutmelding
Nope, niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Weet iemand of de Popcorn Hour al langs is gekomen?
Geen pc scherm.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik hoop op een pc scherm. Is er al iets langs gekomen?
Ja, al minstens 4 keer. Ik zou gewoon de hele dag F5-en, komt vanzelf langs!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik hoop op een pc scherm. Is er al iets langs gekomen?
Share die dan ook met onsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:46 schreef makkie88 het volgende:
ik ben weer erg beniewd, zo ff een pagina opzoeken met alles wa ik al gemist heb
Die Popcorn zit ik ook op te wachten ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:45 schreef Fendy het volgende:
Godver ik zit te wachten op een popcornhour, 37" tv en leuke gadgets, geen vage mesjes.
De Wake Up Light ging best vlot voorbij vanochtend, wellicht dat 'ie nog terug komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb op de bank achter de pc geslagen vanachthad gehoopt nog een wake up light of een harmony te kunnen krijgen, maar zie het somber in
Ik heb hem gehad en hij deed gewoon wat hij moest doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Ericr het volgende:
Dat ding koop je voor 29,95 bij Computerland en schijnt nogal brak te zijn.
Inderdaad, en na eeuwen wachten een enkele monitorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
vorig jaar was het ook rotzooi allemaal
Om de een of andere reden zijn mensen op fok in staat een doodnormale vraag op de meest demente manier mogelijk te beantwoorden. Proficiat!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, al minstens 4 keer. Ik zou gewoon de hele dag F5-en, komt vanzelf langs!
Het is een gave.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zijn mensen op fok in staat een doodnormale vraag op de meest demente manier mogelijk te beantwoorden. Proficiat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |