quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan ook nog niet eens een TT.
/carequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
* jna heeft beeld voor zich dat jullie naast elkaar op de bank zitten
Bingo.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
* jna heeft beeld voor zich dat jullie naast elkaar op de bank zitten
Nee, ik snap er niets van. Weet alleen dat mijn oor nu pijn doet.quote:
Lekker slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk is het morgen weer over.
Dus als een Antilliaan op je schiet met een pistool, wil hij of zij eigenlijk gewoon een broodje van je?quote:
Heb je toch nog iets geleerd vandaag.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dus als een Antilliaan op je schiet met een pistool, wil hij of zij eigenlijk gewoon een broodje van je?
Dat maakt geen verschil uit dat hij vroeg wakker is hoor.quote:
Exactementquote:
Ik ben om rond zessen ook wakker, maar dan zet ik de pc niet eens aan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil uit dat hij vroeg wakker is hoor.
Zelf ga ik ook niet de hele tijd achter de computer.
Wat is je punt nu? Je bent er nu toch wel; en het is nog steeds vroeg. Het feit blijft toch dat jij zelf ook vroeg wakker bent?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben om rond zessen ook wakker, maar dan zet ik de pc niet eens aan.
Ah oke. Ik zie de relevantie niet echt, maargoed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:20 schreef PieterBas het volgende:
Dat mensen meteen uit bed stappen en meteen de pc aanzetten. Ik ben er ook nu, omdat ik geen reet te doen heb op kantoor en er niemand is
Shit, ik heb ook geen briefje van m'n oudersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat over een opmerking die ik maakte over een aantal mensen die vroeg posten hierzo... en Lien wil van mij een legitieme reden hebben om hier te zijn.
ik ga wel weer werken
Ja, doe maar alsof ik de hele sfeer verpest.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat over een opmerking die ik maakte over een aantal mensen die vroeg posten hierzo... en Lien wil van mij een legitieme reden hebben om hier te zijn.
ik ga wel weer werken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef PieterBas het volgende:
ik ga wel weer werken
Ik wilde alleen iets simpels vragen. Als je geen antwoord wilt geven of het gewoon niet weet, dan kan je dat ook zeggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:28 schreef jna het volgende:
[..]
Shit, ik heb ook geen briefje van m'n ouders
Dat is vragen naar de bekende weg..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:45 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Er is toch niks aan de hand of ben ik nou malle eppo?
Ik heb een TomTom, ik hoef nooit te vragenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is vragen naar de bekende weg..
Bij mij is de PC aanzetten de 1e actie die ik doe na het opstaan..
Nou blijkbaar is Lien dus wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe is het verder eigenlijk hier met iedereen.? Beetje een update.. Ben ff weggeweest..
het was ook nog specifiek mijn studiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef PieterBas het volgende:
Dat doen ze dan na een diploma uitreiking..
ROFL!quote:
Is die bij Dean ingetrokken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef jna het volgende:
[..]
Nou blijkbaar is Lien dus wegHoewel we 2 mensen uit friesland in dit topic waarschijnlijk nooit hadden kunnen handelen
![]()
Ik ben afgestudeerd en heb nu een diploma wat niks waard is door inholland Haarlem![]()
En de rest doet z´n ding, jeweet![]()
Met jou?
Could.... not ..... resist ....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef PieterBas het volgende:
Dat doen ze dan na een diploma-uitreiking..
Ja, ingetrokkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ROFL!![]()
[..]
Is die bij Dean ingetrokken dan?
Hier inmiddels ook afgestudeerd met een 6. Niet je-van-het, maar boeie..
Ben nu al 3 wk fulltime aan het werk bij een schoonmaakbedrijf op kantoor. Bevalt me erg goed. Had je het dumpert-filmpje al gezien over inholland JNA?
LOL!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL!![]()
Voor de zomervakantie of 4 Evah?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1034511/11d4526a/inholland.html
Deanquote:
Mooi zo.quote:Met L.no gaat het goed hoor
En hoe gaat het met jou?quote:
Toppie joppiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou?
Ik ga gewoon het hele rijtje af.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
Toppie joppie
Portemonnee gevonden van iemand die niet te vinden is op the interwebz
quote:
Ik dacht dat jullie mij gingen opgeven.quote:
BAMquote:
Ja, het loopt er niet vanzelf uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
biologische melk is geen natuurlijk product?
Ook goed, heb deze gegevens van je nodigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie mij gingen opgeven.![]()
De vijfde en de laatste weet je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ook goed, heb deze gegevens van je nodig
Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Geboortedatum*
Geslacht*
Straat* / Huisnr*
Postcode* / Plaats*
Telefoonnummer mobiel*
Burgerlijke staat*
"Ja, ik ben getrouwd, maar zoek een leuke date."quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef jna het volgende:
Vooral deze is nogal belangrijk:
Burgerlijke staat*
Nee, heeft ie niet meer. PM ze nog eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vijfde en de laatste weet je.
Dean heeft de rest wel geloof ik.
Ze doen allebei vrijetijdsmanagement, dus dat zegt wel genoeg.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vijfde en de laatste weet je.
Dean heeft de rest wel geloof ik.
quote:
Linksquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Links is van de lidl en rechts is van de c1000. welke is beter?
Haha, die vergelijking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:00 schreef jna het volgende:
[..]
Links
Ps. wel flauw dat dit wel mag, maar dat ik geen foto van mn drol mocht posten
Doen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef jna het volgende:
Ik prik er voortaan gewoon 3 stokjes in en zeg dat het van de aldi is
een bord photoshoppen op ipv de wc pot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef jna het volgende:
Ik denk dat de wc pot het verpest. En om het nou op een bord te leggen is ook weer iets te veel van het goede
Die linkse. De rechtse is slap en zat veel minder vlees in.quote:
Heb je je brommer inmiddels al verkocht.?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
Loopt dean hier nog rond, ik heb 'm nodig.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef jna het volgende:
wisten jullie dat als je een banaan in de vriezer legt, dat ie dan bruin wordt.
Dat wist ik niet (meer omdat ik m sowieso goor vind).quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef jna het volgende:
wisten jullie dat als je een banaan in de vriezer legt, dat ie dan bruin wordt.
Omdat ik me verveelde gisteravond/nachtquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat wist ik niet (meer omdat ik m sowieso goor vind).
Maar waarom zat hij in de vriezer?
Siroop eroverheen sproeien en dan heb je een ijsje met een verrassing in. Net als die lolly's met kauwgom erin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:36 schreef jna het volgende:
Maar nu zit ik wel met een bevroren banaan. Iemand nog ideeën wat ik er mee kan?
haha oke ^^quote:
Nee, moet 'm nog eerst rijdend zien te krijgen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je je brommer inmiddels al verkocht.?
Ja, kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Wat een kut-vragen jna.![]()
Net alsof ik weer op sollicicatiegesprek kom/ben.quote:
Ja alleen heb je hier een stuk meer plezier van als je het krijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net alsof ik weer op sollicicatiegesprek kom/ben.
Dat is maar afwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alleen heb je hier een stuk meer plezier van als je het krijgt
eerste vraag: een perfecte partner bestaat heul niet.quote:
Jij komt met dat soort vragen aanzetten.quote:
Bij mij gaat het irriteren als het te lang wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deed ik vanochtend ook alleen ik vind 't altijd zo stom staan, zo baardhaarloos.
Haha, ja bij mij ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat het irriteren als het te lang wordt.Dus dan is het weer tijd dat het er af gaat, zodat mijn baby-face weer te zien is.
Dat had ik dus een paar weken geleden ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
En de kapper heeft vanmiddag mijn haar verneukt.. weer veel te kort. Het mocht wel wat korter dan normaal want vakantie binnenkort (dus geen zin in gekut met haar), maar zo kort hoeft 't ook niet.
Middellang haar staat mij gewoon veel beter.
Mja, dan gaat 'ie alsnog een luctor doen denk ik. Dilemma... Weet je? Ik zou 't gewoon proberen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef jna het volgende:
OFFFFFFFF ik vul dusdanig interessante antwoorden in dat ze ´m 100% zeker uitkiezen
Niet jouw probleem, toch?quote:
Dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef jna het volgende:
OFFFFFFFF ik vul dusdanig interessante antwoorden in dat ze ´m 100% zeker uitkiezen
Die muziek ook.quote:
Dan zou je eerst mee moeten doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die muziek ook.
Op mijn muziek zouden ze ook wegdrukken.
Ja, anders zou jij hem niet plaatsen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt daar iets aan te snappen dan?
Wat had je anders verwacht van een Fransoos?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
En de scheids vergat een penalty te geven.
Mja, idd. Dacht dat mijn haat jegens Frankrijk niet nog groter kon maar deze scheids heeft 't onmogelijke gepresteerd. Echt, hoe blind moet je zijn om die handsbal te missenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van een Fransoos?
Dus misleiden? Dan doe je het wel om een reden.quote:
Maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus misleiden? Dan doe je het wel om een reden.
Sinds het WK heb ik alle vertrouwen verloren in de FIFA, UEFA en hun scheidsrechters.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, idd. Dacht dat mijn haat jegens Frankrijk niet nog groter kon maar deze scheids heeft 't onmogelijke gepresteerd. Echt, hoe blind moet je zijn om die handsbal te missen.
Toen pasquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds het WK heb ik alle vertrouwen verloren in de FIFA, UEFA en hun scheidsrechters.
Die leveren toch ook scheidsrechters.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
Wat heeft de uefa trouwens met 't wk te maken?
Had je maar de reden moeten vertellen. Nu issie weg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja bedankt kut, nu ligt 'ie over 't hek. Ga maar halen.
U riep?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
Loopt dean hier nog rond, ik heb 'm nodig.
Ik kan ook op gaan tellen tot de 53quote:
Ken ik volgens mij niet maar is al beterquote:
Half 6? Nohhquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:36 schreef L.no het volgende:
Hij moet om half 6 vertrekken om te gaan werken, vandaar dat hij naar bed gaat
No it isn'tquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken ik volgens mij niet maar is al beter.
Je had het kunnen PM'en, dan had je allang antwoord gehadquote:
White men can sprintquote:
Hai. Lekker geslapen?quote:
Beetje kort. Moest naar de kapper en toen ik om half 11 wilde slapen zat eerst mijn deur te klapperen en daarna de lamellen..quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beetje kort. Moest naar de kapper en toen ik om half 11 wilde slapen zat eerst mijn deur te klapperen en daarna de lamellen..
Uiteindelijk rond een uur of 12 in slaap gevallen om er om 6 uur weer uit te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Sterkte.Ik heb een Pimp-abo genomen om een grotere UI te kunnen gebruiken. Nu doet hij het nog steeds niet. Hoe kan dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Chill.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:43 schreef jna het volgende:
Lig met m'n zonnebril op in bed, ik heb een feestje in m'n eentjeeee
Heb je gekeken naar de grootte?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een Pimp-abo genomen om een grotere UI te kunnen gebruiken. Nu doet hij het nog steeds niet. Hoe kan dat dan?
Jup..quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Chill.![]()
[..]
Heb je gekeken naar de grootte?
staat er geen opmerking van de Usericon Manager als je m upload? Wat staat er dan?quote:
Ik dacht dat ik jou wel een plezier kon doen met deze kattentopicsquote:Op donderdag 29 juli 2010 05:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je had het kunnen PM'en, dan had je allang antwoord gehad
Nee, dat is het vreemde. Ik zal vanavond nog wel een keer ff kijken..quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
staat er geen opmerking van de Usericon Manager als je m upload? Wat staat er dan?
succesquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat is het vreemde. Ik zal vanavond nog wel een keer ff kijken..
Je liegt....quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef L.no het volgende:
Gister stelde Dean nog voor om een kitten te gaan kopen.
Hij wilt ze juist niet binnen hebben, daarom gaat hij ze geen eten geven enzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef jna het volgende:
Vast om ´m naar binnen te lokken en daar levend te villen.
Er zijn ook voorwaarden. Ik moet hem zelf verzorgen en de rotzooi opruimen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef jna het volgende:
Ik vertrouw het niet als Dean zegt dat ie een kitten wil
Wie niet..quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:45 schreef L.no het volgende:
Whehe, Isdatzo moet helemaal bijkomen van de shock.
Ach, ik heb het afgewezen. Hij hoeft voor mij die haat op katten niet voor mij op te offeren.quote:
Nu krijg ik meer het gevoel alsof ik in het buitenland woon.quote:
Heb je al een visum en een werkvergunning?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu krijg ik meer het gevoel alsof ik in het buitenland woon.
Jup.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je al een visum en een werkvergunning?
Ja man, allangquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:59 schreef Bootje84 het volgende:
Mogge..
Dean, heb je nou alweer werk inmiddels..?
Fijn om te horen. Eindelijk weer vastigheid..quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, allang
Half april begonnen bij een hovenier, toen na twee maanden na een andere hovenier, en nu sinds twee/drie weken weer bij mijn oude baas in Leeuwarden
quote:
welterusten schatje van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |