En meer gehuil over katten die eens een keer een knokpartijtje meemaken.quote:Onze jean Pierre is aangevallen, z'n hele wang is kapot.
Zoveel zwerfhonden lopen er niet over de daken in Leiden, helaas.quote:
Nee, wie had dat gedachtquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
Een komkommernieuws-item in de Telegraaf vandaag
c) Als iedereen die harige stukjes terreur op poten eens gewoon binnenhieldquote:Buurtkatten worden "aangevallen" door een rode Terrorcat.
Behoorlijke knokpartijen zoals katten dat doen.
Echter! ]
Onze jean Pierre is aangevallen, z'n hele wang is kapot.
En meer gehuil over katten die eens een keer een knokpartijtje meemaken.
Nou hoop gedoe, kat moet weg, blabla.
a) Katten die Jean Pierre heten horen idd eens flink de oren gewassen worden door een buurtkat, het is een schande der katten zo'n naam!
b) Als we nou eens de kat kat laten zijn zouden ze allang gewend zijn aan een gezonde knokpartij zo nu en dan en hadden we nu geen non nieuws in de krant
Zo, dawast weer.
Nee, maar als we honden nu eens honden laten in bijv. het park? Een hond die andere honden verwond wordt volgens mij al snel afgemaakt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoveel zwerfhonden lopen er niet over de daken in Leiden, helaas.
Laat je die loslopen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef ukga het volgende:
mssn zijn het mijn american bulldogs die deze katten killen
Sinds wanneer zijn dat kattenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef ukga het volgende:
mssn zijn het mijn american bulldogs die deze katten killen
wel in mijn tuin. genoeg katten die geprobeerd hebben hun territorium over te nemen.quote:
Tsja, dan moeten ze hun dieren maar binnen of in eigen tuin laten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef ukga het volgende:
[..]
wel in mijn tuin. genoeg katten die geprobeerd hebben hun territorium over te nemen.
Uiteraard falen ze stuk voor stuk![]()
Daar gaat het topic niet overquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, het ging een discussie worden of katten wel of niet los op straat horen. Blijkbaar vindt ze loslopende katten wel volstrekt normaal. Dan is de vraag: waarom katten wel en honden niet?
Beide horen gewoon niet los buiten te lopen.
Ja precies, ze schilderen het wel erg raar af.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
I
Wat ik uit het artikel niet begreep... ze laten het een beetje lijken alsof de terrorkat de daken afstruint en dan katten aftuigt. Maar gaat ie dan huizen binnen door open ramen, of zijn die katten idd ook gewoon buiten?
Waar gaat het topic wel over dan? Het non-nieuws van een non-krant?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar gaat het topic niet over
Dus draai het ook die kant niet op, dank je.
't Is de telegraaf for god's sake. Had je een hoogstaand artikel verwacht waarin het vechten van katten uitgelegd werd door deskundigen op 't gebied van kattengedrag?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja precies, ze schilderen het wel erg raar af.
Ze zegt in haar OP toch al dat het komkommertijd nieuws is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar gaat het topic wel over dan? Het non-nieuws van een non-krant?
[..]
't Is de telegraaf for god's sake. Had je een hoogstaand artikel verwacht waarin het vechten van katten uitgelegd werd door deskundigen op 't gebied van kattengedrag?
Ja, dus dan vraag ik me af waar ze nou precies naar toe wil met dit topic. Ik denk dat iedereen 't er wel over eens is dat dit a) geen nieuws is en b) die mensen zich niet moeten aanstellen omdat je, als je je kat buiten vrij laat rondlopen, mag verwachten dat je kat wel eens met een andere kat kan vechten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zegt in haar OP toch al dat het komkommertijd nieuws is?
En waar het hier nou precies over gaat... nou, over Jean Pierre!
Dus: waarover dan wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |