Op dit moment wel, maar ik kan me voorstellen dat dit in de toekomst gaat veranderen als Arriva de Vechtdallijnen overneemt en in de Achterhoek gaat rijden.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee grappig wat ik hier tegenkom:
[..]
Dit gaat over Titus Brandsma. Zijn er meer mensen dan hij alleen die dit "dubbelspel" gemaakt hebben? Het gaat om Veolia 7354 en Arriva 10322 trouwens![]()
Edit: het ziet er naar uit dat Brandsma de enige is. Leuk![]()
Want dan krijgen we iemand die EN in Limburg EN in de Achterhoek bekend is? Bennie Jolink of zo?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Op dit moment wel, maar ik kan me voorstellen dat dit in de toekomst gaat veranderen als Arriva de Vechtdallijnen overneemt en in de Achterhoek gaat rijden.
Teveel risico op defecten?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel schraal. Ze moeten die museumpendel gewoon ALTIJD met museummat rijden. Zo raar is dat niet. Gebeurt in Bochum Dahlhausen ook.
overlap met Syntus misschienquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dan krijgen we iemand die EN in Limburg EN in de Achterhoek bekend is? Bennie Jolink of zo?
Mja nee, Syntus gaat dan dus weg. Toch?quote:
Het is een niet interessante investering.quote:
Puur kosten-baten bekeken is een vrouw dat ook niet. Maar goed. Je hebt toch ook nog een soort maatschappelijke verantwoordelijkheid en zo hequote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Het is een niet interessante investering.
Klopt, maar dan heb je dus overlap met het verledenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja nee, Syntus gaat dan dus weg. Toch?
Maar dat is sufquote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je dus overlap met het verleden
Ik vind de kosten baten bij een vrouw toch iets interessanterquote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puur kosten-baten bekeken is een vrouw dat ook niet. Maar goed. Je hebt toch ook nog een soort maatschappelijke verantwoordelijkheid en zo he
schijnt te maken hebben met Europese regelsquote:Op maandag 26 juli 2010 23:30 schreef Ascendancy het volgende:
Ze moeten NU eerst een aanbestedingsprocedure starten?_!
Waarom doet iemand dat zeg... kan nooit zoveel opleveren, dat beetje staal. Toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hadden in Flevoland idd geprobeerd een stuk spoorrails van 2 tot 2,5 meter te jatten
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=34&t=13674
Zijn daar dan geen uitzonderingen voor, wanneer het een spoedklus is?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
schijnt te maken hebben met Europese regels
zelfde als de vorige: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=296064#p296064quote:
Ik er maar een beetje lollig over doen gisteren, blijken ze het echt gedaan hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef V2 het volgende:
[..]
Waarom doet iemand dat zeg... kan nooit zoveel opleveren, dat beetje staal. Toch?
Ik meen 63 kg, maar heb zo even niet direct een bron bij de hand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:57 schreef Fixers het volgende:
'k Weet niet wat een spoorstaaf per strekkende meter weegt,
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meen 63 kg, maar heb zo even niet direct een bron bij de hand.
Hij heeft gisteren de hele dag heen en weer gependeld. Ik dacht dat ie dit altijd ging doen, dus heb geen foto's...quote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef bork het volgende:
Duvel zag vanmorgen een hondekop (386) als museumpendel, las net in het Utrechts Nieuwsblad dat dit de 1e rit van de nieuwe route betrof (via Blauwkapel) vandaar dit museumstel. Het goede nieuws is dat de pendel nu weer vaker kan rijden dan alleen in het weekend en schoolvakanties.
En uiteraard niet dat kopmaken meer in Zeist, maar dat zetten ze er niet bij.
Een V250 dus?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En en als klap op de vuurpijl komt er een gapende karper door Utrecht gereden zojuist.
Da's best zwaar voor een meter ijzer.... Buiten dat, ik hoop dat ze de dader pakken. Niet zozeer om 'm te kunnen straffen. Maar voor het achterhalen van het motief. Ik vind het een hoop moeite voor 50 euro. Dan zijn er nog makkelijker manieren om aan schroot te komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
Wat een spoorstaaf weegt is afhankelijk van het type. Type 54E1 weegt, jawel, 54kg/m en dit is momenteel de meest toegepaste. Op de Betuweroute ligt 60kg/m, op oude trajecten 46kg/m. HSL weet ik eigenlijk niet, wellicht ook 60. De Flevolijn zal wel 54kg/m zijn, dus 2,5m = 135kg, dus op zijn best ¤ 47,25.
Bron: Omroep Flevolandquote:VMMC: Sabotage had trein doen ontsporen
De spoorwegpolitie weigert in detail te treden over de vernieling van een stuk spoorrails op de Flevolijn tussen Lelystad en Almere. Maar steeds meer bronnen melden Omroep Flevoland dat er 2,5 meter spoorrails is gesloopt.
Als dat te laat was ontdekt had dat kunnen leiden tot een ontsporing van een trein, met alle gevolgen van dien. Dat zegt de vakbond voor rijdend personeel, VVMC, die verrast is door deze nieuwe vorm van vandalisme aan het spoor.
Tot nu toe beperkte vandalisme aan het spoor zich tot de koperen leidingen die de wissels en seinen aansturen.
Dat gevaar valt wel mee: een onderbroken spoorstaaf veroorzaakt een bezetspoormelding. Procedure is dan het spoor laten schouwen, wat met rijden op zicht gebeurt.quote:
Dat kan dan toch helemaal niet, als ik Ziggy en Duvel zo hoor? Dat die trein over een gebroken spoorstaaf heenrijdt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:38 schreef Jeroen_L het volgende:
De politie is het nu aan het ontkennen, dat er rails is gejat.
Politie ontkent diefstal 2,5 meter spoor
Jezus Christus, is die link er ook in het Nederlands?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
De Italiaanse machinist van de slijptrein is nu een officiële verdachte in zaak van het ongeval in Stavoren. Hij is met zijn drie Italiaanse collega's overgebracht naar Zwolle voor verder verhoor. Volgens Omrop Fryslân zou hij mogelijk niet over de baanvakkennis beschikken.
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_71570.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |