Op dit moment wel, maar ik kan me voorstellen dat dit in de toekomst gaat veranderen als Arriva de Vechtdallijnen overneemt en in de Achterhoek gaat rijden.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee grappig wat ik hier tegenkom:
[..]
Dit gaat over Titus Brandsma. Zijn er meer mensen dan hij alleen die dit "dubbelspel" gemaakt hebben? Het gaat om Veolia 7354 en Arriva 10322 trouwens![]()
Edit: het ziet er naar uit dat Brandsma de enige is. Leuk![]()
Want dan krijgen we iemand die EN in Limburg EN in de Achterhoek bekend is? Bennie Jolink of zo?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Op dit moment wel, maar ik kan me voorstellen dat dit in de toekomst gaat veranderen als Arriva de Vechtdallijnen overneemt en in de Achterhoek gaat rijden.
Teveel risico op defecten?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel schraal. Ze moeten die museumpendel gewoon ALTIJD met museummat rijden. Zo raar is dat niet. Gebeurt in Bochum Dahlhausen ook.
overlap met Syntus misschienquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dan krijgen we iemand die EN in Limburg EN in de Achterhoek bekend is? Bennie Jolink of zo?
Mja nee, Syntus gaat dan dus weg. Toch?quote:
Het is een niet interessante investering.quote:
Puur kosten-baten bekeken is een vrouw dat ook niet. Maar goed. Je hebt toch ook nog een soort maatschappelijke verantwoordelijkheid en zo hequote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Het is een niet interessante investering.
Klopt, maar dan heb je dus overlap met het verledenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja nee, Syntus gaat dan dus weg. Toch?
Maar dat is sufquote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je dus overlap met het verleden
Ik vind de kosten baten bij een vrouw toch iets interessanterquote:Op maandag 26 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puur kosten-baten bekeken is een vrouw dat ook niet. Maar goed. Je hebt toch ook nog een soort maatschappelijke verantwoordelijkheid en zo he
schijnt te maken hebben met Europese regelsquote:Op maandag 26 juli 2010 23:30 schreef Ascendancy het volgende:
Ze moeten NU eerst een aanbestedingsprocedure starten?_!
Waarom doet iemand dat zeg... kan nooit zoveel opleveren, dat beetje staal. Toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hadden in Flevoland idd geprobeerd een stuk spoorrails van 2 tot 2,5 meter te jatten
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=34&t=13674
Zijn daar dan geen uitzonderingen voor, wanneer het een spoedklus is?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
schijnt te maken hebben met Europese regels
zelfde als de vorige: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=296064#p296064quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |