Die laatste zin was dan ook louter om te lachenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
de universele waarde niet nee maar het geeft wel aan dat het meer is dan alleen het materiaal waar het van gemaakt is anders zou de man er uberhaupt geen 1300 pond voor over hebben en dan zou het al helemaal niet uit eigen zak terugbrengen
[..]
volledig mee eens (behalve die laatste zin) maar het moet ook niet te moeilijk zijn om te accepteren dat er mensen zijn die de actie van het desbetreffende zusje diep en dieptriest vinden
mjah daar ben ik een beetje verdeeld overquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef Northside het volgende:
Die zus had in mijn ogen echter, uit respect voor het gekozen leven van haar broer, die medailles moeten houden. Voor hem waren ze belangrijk, en daarom zouden ze voor haar ook bijzonder moeten zijn.
ik weet, ik weetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Die laatste zin was dan ook louter om te lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik denk dat de beweegredenen daarachter ook wel goed te raden zijn, ik zou denk ik ook wel even een weekje of 2 voor mezelf nemen als mijn broer kwam te overlijden. In dit geval gaat zij op een cruise en ze heeft niet het hele bedrag over de balk gegooid wat ik ook wel weer bewonderenswaardig vind als je kijkt naar wat je tegenwoordig krijgt voor 1300euro. Daar ben je zo doorheen op beetje luxe cruise dus ik denk dat het haar niet om de luxe te doen was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah daar ben ik een beetje verdeeld over
als ze nu eenmaal niet belangrijk voor haar waren en dan is ze een alleenstaande moeder in de bijstand etc. ... moeilijk
dan vind ik een internet veiling geen goede plek omdat je niet weet waar ze terecht komen maar tot zover kan ik de beweegredenen nog wel begrijpen, dr broer denk ik ook wel
in haar geval had ik ze denk ik aan een stichting gerelateerd aan het regiment of een museum verkocht ipv aan de hoogste bieder
maar om dat geld dan direct over de balk te smijten voor een cruise
ik denk ook niet dat het haar om het rouwproces te doen wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de beweegredenen daarachter ook wel goed te raden zijn, ik zou denk ik ook wel even een weekje of 2 voor mezelf nemen als mijn broer kwam te overlijden. In dit geval gaat zij op een cruise en ze heeft niet het hele bedrag over de balk gegooid wat ik ook wel weer bewonderenswaardig vind als je kijkt naar wat je tegenwoordig krijgt voor 1300euro. Daar ben je zo doorheen op beetje luxe cruise dus ik denk dat het haar niet om de luxe te doen was.
Rave is dus getint!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:53 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb mijn middelbare schooldiploma geweigerd...
Ik hoef geen papiertje van de blanke man waarin staat dat ik geschikt ben bevonden voor zijn wereld...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de beweegredenen daarachter ook wel goed te raden zijn, ik zou denk ik ook wel even een weekje of 2 voor mezelf nemen als mijn broer kwam te overlijden. In dit geval gaat zij op een cruise en ze heeft niet het hele bedrag over de balk gegooid wat ik ook wel weer bewonderenswaardig vind als je kijkt naar wat je tegenwoordig krijgt voor 1300euro. Daar ben je in Nederland zo doorheen op beetje luxe cruise dus ik denk dat het haar niet om de luxe te doen was.
Kun je mijn quote wel geweldig mooi verbeteren en ik wil niet heel beroerd doen maar dit speelt zich af in Engeland en 1300 euro omgerekend naar pond is ongeveer 1085 (kan er iets naast zitten) en je bent hopelijk ook op de hoogte dat in Engeland alles een stukje duurder is dan hier in Nederland. En je kan eventueel als argument inbrengen dat ze een tripje naar de Middellandse zee heeft geboekt maar naar alle waarschijnlijkheid gewoon via een reisbureau in Engeland dus ja ook dat is gewoon duur.quote:
Ik denk dat je hier op de "Stolen Valor Act of 2005" duid. Deze act werd (door militaire paras en green berets op een bbq in Nashville) voorgeslagen om het onrechtelijk dragen door posers te voorkomen en te bestrijden. Over het verkopen van medailles is het laatste woord nog niet gesproken, en tot nu toe is er ook niemand vervlogd voor het verkopen van medailles. Wel zijn er diverse posers voor het gerecht gesleept die met de eer van niet verdiende medailles en/of brevetten liepen te strijken.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef SemperSenseo het volgende:
In Amerika is het zelfs crimineel als je de medailles verkoopt en kun je er voor naar de gevangenis.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet, ik weet
en ik moest stiekem ook lachen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je echt zo emotineel dat je zo achterbaks en stiekem reageert?
Lekkere mod ben jij zeg.
Het lijkt er eerder op dat jij issues hebt, anders zou je wel normaal gereageerd hebben of reageren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef sp3c het volgende:
lol als je daar al niet tegen kan moet je niet van die flauwe grappen maken
Joh, wat jij wilt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:12 schreef sp3c het volgende:
ik heb normaal gereageerd, daar pik jij 1 regel uit voor je onderbroekenlol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |