Je mag wel wat meer gaan betalen dan!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar heb ik personeel voor tegenwoordig.
Ik moest wel lachenquote:
Door in zijn nek te bijten?quote:
Waxiepaxiequote:
quote:
Ja, maar je zei "Love me" en niet "Hyperballad me"quote:Op maandag 26 juli 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Dank je!
En ja, Bjork!
Maar ik vind Hyperballad het mooiste nummer
Heyquote:
Hoiquote:
Waarom denk je anders dat ik nu opeens terug ben?quote:
+1 je snapt me. en het regent.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omdat je vrij bent en niks te doen hebt?
Ja... net als pimpampettenquote:
Zeg, mogen wij een foto zien van je vriend?quote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, mogen wij een foto zien van je vriend?
Sorry, mag IK een foto zien van je vriend?quote:
Je mag wel een foto van de mijne?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef MisterO het volgende:
Zeg, mogen wij een foto zien van je vriend?
Ik heb geen foto's van hemquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, mag IK een foto zien van je vriend?
Je ziet er de laatste tijd wel heel witjes uit!quote:
Dat krijg je als je niet kakkerig genoeg geacht wordt door schattige krullebollerige jongetjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je ziet er de laatste tijd wel heel witjes uit!
Laat je haar groeien en koop een overhemdquote:Op maandag 26 juli 2010 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet kakkerig genoeg geacht wordt door schattige krullebollerige jongetjes.
Straks ga ik op Dennis lijken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat je haar groeien en koop een overhemd![]()
Gelukt! Dank jequote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Via Profiel -> Naar Usericon Manager
quote:
Daarom moet je ook binnen blijvenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is best fris buiten
pauzeren... ik mag een half uur per dag losquote:Op maandag 26 juli 2010 13:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom moet je ook binnen blijvenwat moest je daar in de grote boze buitenwereld doen?
boven of beneden?quote:
Mijn haar is nu ook weer te lang... maar ik ga zaterdag pas naar de kapper.... ik ben meer geschikt voor een kort kapselquote:Op maandag 26 juli 2010 14:16 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had ooit krullen, vrij lang zelfs. En nee, ik heb het niet over daar beneden.
Ik heb 's ochtends gewoon nooit zin om bezig te zijn met m'n haar, dus dan is een kort kapsel wel geschikter. Ik ga het laten millimeteren ergens deze week.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn haar is nu ook weer te lang... maar ik ga zaterdag pas naar de kapper.... ik ben meer geschikt voor een kort kapsel
Ik heb al een paar keer overwogen om me te laten millimeteren maar durf nietquote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends gewoon nooit zin om bezig te zijn met m'n haar, dus dan is een kort kapsel wel geschikter. Ik ga het laten millimeteren ergens deze week.
Het groeit vanzelf terug, dat weet je hè.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer overwogen om me te laten millimeteren maar durf nietHeb er laatst wel heel kort bijgezeten maar toen kreeg ik commentaar van iedereen dat stekels me beter staan
Ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer overwogen om me te laten millimeteren maar durf niet![]()
Ja, al is dat bij mij onderhand een steeds moeizamer verhaalquote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het groeit vanzelf terug, dat weet je hè.
komen de 2 buufjes van vorig jaar ook weer ?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het weer nu wel fijn voor mijn tuintje, maar ik wil wel dat het zaterdag beter weer is, zodat ik met mijn verjaardag buiten kan zitten
Ontluikende inhammen?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, al is dat bij mij onderhand een steeds moeizamer verhaal
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komen de 2 buufjes van vorig jaar ook weer ?
de term tokkiejargon was op die 2 niet van toepassingquote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik zie hier buufjes staan en in singles ging het net over dat dat woord zo tokkiejargon was
ik vind dat juist ballenjargon, maar goed, dat ben ik, ehm de buufjes zijn niet compleet, alleen mijn directe buuf Marij komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik zie hier buufjes staan en in singles ging het net over dat dat woord zo tokkiejargon was
En ik ken dat programma niet eens.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Als collage aan de muur, zonder lijstjes.quote:
Nou het kruipt wel steeds iets verder naar boven jaquote:
[Singles]. Da's net iets als [HOMO]quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En ik ken dat programma niet eens.
welk programma?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En ik ken dat programma niet eens.
des te gemotiveerder ben ik om nu 24 aug wel een middag vrij te nemen em daar 500 roze bloemen te gaan aanbieden tijdens Dolle Dinsdagquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Cor Mennen is weer op oorlogspad
http://www.gk.nl/index.ph(...)d&utm_medium=twitter
*aai*quote:Op maandag 26 juli 2010 15:11 schreef GenusButeo het volgende:
O, ik dacht dat het over een programma ging.Faal.
Hij slaat wel een beetje door nu in mijn ogen... dit is gewoon een vrouwengezichtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooie man op Lowlands 2010
Veel mensen zullen dat te vrouwelijk vinden, maar ik houd van androgyne mannen, bijna kunst
[ afbeelding ]
iK VIND MAAR EEN PAAR NUMMERS LEUK EIGENLIJKquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooie man op Lowlands 2010
Veel mensen zullen dat te vrouwelijk vinden, maar ik houd van androgyne mannen, bijna kunst
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze allemaal nog steeds te lui om uit hun doppen te kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Hoe zou het eigenlijk zijn met de familie Tokkie?![]()
Och verrek, hebben jullie hier een eigen hokje?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iK VIND MAAR EEN PAAR NUMMERS LEUK EIGENLIJK
oeps caps lock
Welkom in het geilste Fok-Hok van het forumquote:Op maandag 26 juli 2010 16:57 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Och verrek, hebben jullie hier een eigen hokje?
Heb je z'n fobo gezienquote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in het geilste Fok-Hok van het forum![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in het geilste Fok-Hok van het forum![]()
![]()
Nu wel ja... damnquote:
Stiekem ben je gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Nou ik zal me hier maar niet al te vaak vertonen dan! Moet in singles al af en toe de billen toeknijpen vanwege Ang3l
Hardnekkig ding
Maar die is ook wel wanhopigquote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Nou ik zal me hier maar niet al te vaak vertonen dan! Moet in singles al af en toe de billen toeknijpen vanwege Ang3l
Hardnekkig ding
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar die is ook wel wanhopig. De jaren tikken weg, en het verval is al ingezet.
Hij ziet er wel bischierig uitquote:
gewoon zwoel uit je ogen kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef HeulMacho het volgende:
[..]is daar een bepaalde look voor dan?
Hoezo niet... er zijn genoeg vrijgezellen hierquote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Daar heb ik hier alleen niet zoveel aan
De een nog wanhopiger dan de ander. Behalve Yuri, die is niet wanhopig.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo niet... er zijn genoeg vrijgezellen hier
*kijkt angstig rond, slikt vork in*quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef TheVulture het volgende:
HeulMacho zit eigenlijk op een steenworp afstand van me vandaan met zijn opleiding...
Ik ben heel lief hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
*kijkt angstig rond, slikt vork in*
Ik zou maar snel wegwezen. Eindhoven zit vol met dit soort gespuis. Gelukkig ben ik een Utrechtenaarquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
*kijkt angstig rond, slikt vork in*
ik hartje jouw avatar... ADVENTURE TIME!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef HeulMacho het volgende:
Hardnekkig ding
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik hartje jouw avatar... ADVENTURE TIME!
MATHEMATICAL!
Ik woon niet in E, maar ik ben er geregeld te vinden. Vind 't wel leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou maar snel wegwezen. Eindhoven zit vol met dit soort gespuis. Gelukkig ben ik een Utrechtenaar.
Zoiets. Of onderweg van werk naar huis.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik woon niet in E, maar ik ben er geregeld te vinden. Vind 't wel leuk!Stratums Eind
Maar waar is die krullenkut als je'm op komt zoeken? is ie z'n middagdutje aan het doen?
Ang3l spaart zijn energie voor hete nachten.... dus je weet wat je te wachten staatquote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik woon niet in E, maar ik ben er geregeld te vinden. Vind 't wel leuk!Stratums Eind
Maar waar is die krullenkut als je'm op komt zoeken? is ie z'n middagdutje aan het doen?
waarom is de serie zo slecht te vinden! mijn lokale torrentboer heeft ze maar sporaisch en heul soms is het bij m'n niet zo lokale torrentboer het geval dat de files niet kloppen...quote:
Ik had 'm 1 date beloofdquote:Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ang3l spaart zijn energie voor hete nachten.... dus je weet wat je te wachten staat
Ik werd net wakker geschud!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Yo baby! Miste je me of zo?quote:Dick [5:23 PM]:
je wordt gezocht op Fok, door een Veldhoven's lekker ding
Heb ik al 2x gedaan, dus dat durf ik best.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik had 'm 1 date beloofdIk denk dat we gaan paintballen of zo
ik heb hem al opgeroepen voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
LIES!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Goh, er liep net hele knappe jongen langs me op het station
Jij gaat bezwijken... ik voel hetquote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik had 'm 1 date beloofdIk denk dat we gaan paintballen of zo
Ah, Freudian slip.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Je weetz!
To know your enemy you have top see where he sleeps
Precies, die denkt nu al na over de rol in bedquote:
Ik sleeps daarzo in Eindhoven, maar dat zie je na het paintballen welquote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Je weetz!
To know your enemy you have top see where he sleeps
Die 2 van zaterdag waren ook niet zat hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:35 schreef Vlarp het volgende:
Is Ang3l alweer een hetero aan het versieren? Dat lukt hem alleen in het echt toch met een boel alcohol?
Pimp hier met je scharrels?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 van zaterdag waren ook niet zat hoor
Ik zal de krant bellen!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 van zaterdag waren ook niet zat hoor
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrelsquote:
Jij ook altijd met je hele privéleven hier in het topic!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrels
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je hele privéleven hier in het topic!
Nee je bent echt echt ECHT de enige!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:40 schreef HeulMacho het volgende:
Nou als ik niet de enige hetero voor Miss Ang ben dan bekijkt ie t maar hoor!
Niet vergeten naar de bios te gaan he!quote:Ik ben er vandoor! (Ik zie je vanavond vast wel weer)
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan lees je het parijsverslag toch lekker niet!
Als je de definitie van scharrel maar genoeg aanpast dan is straks niks een scharrel meerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrels
Vast kei vout!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!
Ik heb met ze gepraat. Gedronken. gedanst. En ze daagden me uit maar ik hapte niet. ---> Geen scharrel!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je de definitie van scharrel maar genoeg aanpast dan is straks niks een scharrel meer
Ongetwijfeld. Het had een goed einde.quote:
Ik heb ook een versie van Ang3l's Parijsverhaal in mijn hoofd gemaakt. Maar da's een kei zielig verhaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!
Was t ookquote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ook een versie van Ang3l's Parijsverhaal in mijn hoofd. Maar da's een kei zielig verhaal.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Steve ook elke keer! Over een thunderstealer gesproken zeg
! Altijd met z'n neus overal bovenop, de kansen wegsnaaien!
Bewijs!quote:
Nooitquote:
kijken mag. aanraken nietquote:
Prima. Dan ga ik die mooie lipjes van je eens rood vervenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Dosadi het volgende:
it is ON!
Ik ga de slappe schijt uit je slaan met m'n louis vuitton handtas!
Hij is van mij ons!quote:
Good en Evil natuurlijkquote:
Hij is nu een van onsquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Good en Evil natuurlijk
en een beetje van [Singles]
Nee hoorquote:
Dat zijn we allemaal natuurlijk.. Maar jullie mogen Tijn en ArtiC hebben als troostquote:
Ang3l bekeert hem welquote:
Niets is meer heilig!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Peter het volgende:
Zijn we dan nergens meer veilig voor vrouwelijke wezens?
Neh, die zijn niet half zo leuk...quote:Op maandag 26 juli 2010 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal natuurlijk.. Maar jullie mogen Tijn en ArtiC hebben als troost
Niet iedereen stopt er een sok in.quote:
Neen schat, Die twee of niks.. HM is van mijquote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Dosadi het volgende:
Die willen we niet! HeulMacho is van ons!
En voor de andere [homo]teefjes hier pretenties krijgen... HeulMacho is van mij! Ik claim hem als alfa-teefje!
Who died and made you queen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neen schat, Die twee of niks.. HM is van mij
ik wil er wel om vechtenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Dosadi het volgende:
Die willen we niet! HeulMacho is van ons!
En voor de andere [homo]teefjes hier pretenties krijgen... HeulMacho is van mij! Ik claim hem als alfa-teefje!
Sugar Lee Hooperquote:
Overschot aan hormonen. Kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:10 schreef GenusButeo het volgende:
Een overdaad aan competitief gedrag hier.
Ik ben slechts nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god heel [Singles] komt langs. We hadden ook al genoeg aan Ang3ls verslagjes en rapportjes over jullie hoor!
Ik dacht dat jij ook GvE te hulp kwam en HM ging redden van hier?quote:
Sja, wij zijn gewoon zo aardig dat wanneer [HOMO] ons komt vereren met een bezoekje, dat wij natuurlijk ook even komen buurtenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god heel [Singles] komt langs. We hadden ook al genoeg aan Ang3ls verslagjes en rapportjes over jullie hoor!
Ik heb geen idee wie HM is gozerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook GvE te hulp kwam en HM ging redden van hier?
er zijn single homo's, maar andersom?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wij zijn gewoon zo aardig dat wanneer [HOMO] ons komt vereren met een bezoekje, dat wij natuurlijk ook even komen buurten
Trek je broek maar uit.quote:
Bisgierig?quote:
Bezette hetero's? Zat!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn single homo's, maar andersom?
ik moet toegeven, hij is mooi gemaaktquote:
Die heb ik op dit moment niet aanquote:
Neen, slechts nieuwsgierigquote:
Oh dat vergemakkelijkt zaken.quote:
Dat hangt waarvoor, denk je niet?quote:
Hier zitten ook mensen met een relatie?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
Nu zie ik het verschil tussen Singles en [HOMO] niet.
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik op dit moment niet aan![]()
[..]
Neen, slechts nieuwsgierig
Je zou denken van niet, zoals mensen zich massaal hebben gestort op HM.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier zitten ook mensen met een relatie?
Nou...ik denk dat ik zo toch echt wel een broek aan ga trekken voordat ik de deur uit gaquote:
Naakt is het nieuwe zwart.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik zo toch echt wel een broek aan ga trekken voordat ik de deur uit ga
Nieuwsgierig naar het topic. Ik ben een schaap.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?
Maak me gekquote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?
Da's allemaal maar spelquote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je zou denken van niet, zoals mensen zich massaal hebben gestort op HM.
Believe me, wij weten wel hoe heet het hier is jaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het topic. Ik ben een schaap.![]()
En weet je wel hoe heet het hier is?
It's gettin' hot in here (so hot)quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het maar afkleedtquote:
Nee. Maar er was een hek van de dam.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jaja.
Ik snap wel dat mensen het warm krijgen van dit topic. Schaapje. Ben je mak?
Flirten, da's inderdaad spel.quote:
Flirten is leukquote:
Zeg.....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar er was een hek van de dam.En het is hier 32 graden nu, dat vind ik best warm....
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.
Guilty.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
ik heb zuiver romantische intentie'squote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Face down, ass up zou Mike zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan moet ie gewoon z'n mond houden en bukken.
Ik kan moeilijk tegemoet komen aan verwachtingen die ik niet ken natuurlijk, dus probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen. Of ben jij een van de velen die denken dat een grote mond gelijk staat aan niet saai? Damn, wat saaiquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.
Die grens kan hier toch moeilijk overschreden worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Flirten is leuk
Maar de grens moet wel duidelijk zijn
Viespeukquote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Face down, ass up zou Mike zeggen![]()
Ik trek me weer even terug
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan moet ie gewoon z'n mond houden en bukken.
waarom geloof ik hier nu niks van?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow wacht, het is net als [Singles] dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Lotusss het volgende:
Ach, maakt me niet uit of jullie wel of niet seksbelust zijn. Jullie willen mij niet en ik wil überhaupt geen seks
Je moet me dan ook niet serieus nemen, pop.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegemoet komen aan verwachtingen die ik niet ken natuurlijk, dus probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen. Of ben jij een van de velen die denken dat een grote mond gelijk staat aan niet saai? Damn, wat saai
Óf juist wel!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet me dan ook niet serieus nemen, pop.
Letterlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wasn't planning to, honeybearquote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Honeybearquote:
Ik woon toch te ver weg om het uberhaupt serieus in overweging te nemenquote:
Nee, ik heb de kat mee naar binnen gesleurdquote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk nou wat de kat naar binnen gesleept heeft.
Well good, 'cause you never know, darlin'.quote:
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.quote:
Verklaar nader.quote:
Misschien ben ik wel een onzeker pubertje, hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
We hebben ons deel onzekere pubertjes ook wel hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
Ik heb een zwak voor koosnaampjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Pour votre plaisirquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Al die nieuwe mensen hierquote:
Aw, koetsjie koetsjie.quote:
Was dat maar waarquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Tu es très gentil.quote:
Hmmm... damn.quote:
Je moet alle hetero's gewoon negeren.quote:
quote:
Merci, monsieur, je fais de mon mieuxquote:
Die zijn morgen weer vertrokken.quote:
Ben, je suis impressionné.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci, monsieur, je fais de mon mieux
Heb je al een broek aanquote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
Maar het was me een eer hier gepost te mogen hebben en kennis gemaakt te hebben, maar ik ga er vandoor. Naar buiten en zo.
Heartbreaker.quote:
Ondertussen wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |