Jij ook altijd met je hele privéleven hier in het topic!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrels
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je hele privéleven hier in het topic!
Nee je bent echt echt ECHT de enige!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:40 schreef HeulMacho het volgende:
Nou als ik niet de enige hetero voor Miss Ang ben dan bekijkt ie t maar hoor!
Niet vergeten naar de bios te gaan he!quote:Ik ben er vandoor! (Ik zie je vanavond vast wel weer)
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan lees je het parijsverslag toch lekker niet!
Als je de definitie van scharrel maar genoeg aanpast dan is straks niks een scharrel meerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrels
Vast kei vout!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!
Ik heb met ze gepraat. Gedronken. gedanst. En ze daagden me uit maar ik hapte niet. ---> Geen scharrel!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je de definitie van scharrel maar genoeg aanpast dan is straks niks een scharrel meer
Ongetwijfeld. Het had een goed einde.quote:
Ik heb ook een versie van Ang3l's Parijsverhaal in mijn hoofd gemaakt. Maar da's een kei zielig verhaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!
Was t ookquote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ook een versie van Ang3l's Parijsverhaal in mijn hoofd. Maar da's een kei zielig verhaal.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Steve ook elke keer! Over een thunderstealer gesproken zeg
! Altijd met z'n neus overal bovenop, de kansen wegsnaaien!
Bewijs!quote:
Nooitquote:
kijken mag. aanraken nietquote:
Prima. Dan ga ik die mooie lipjes van je eens rood vervenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Dosadi het volgende:
it is ON!
Ik ga de slappe schijt uit je slaan met m'n louis vuitton handtas!
Hij is van mij ons!quote:
Good en Evil natuurlijkquote:
Hij is nu een van onsquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Good en Evil natuurlijk
en een beetje van [Singles]
Nee hoorquote:
Dat zijn we allemaal natuurlijk.. Maar jullie mogen Tijn en ArtiC hebben als troostquote:
Ang3l bekeert hem welquote:
Niets is meer heilig!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Peter het volgende:
Zijn we dan nergens meer veilig voor vrouwelijke wezens?
Neh, die zijn niet half zo leuk...quote:Op maandag 26 juli 2010 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal natuurlijk.. Maar jullie mogen Tijn en ArtiC hebben als troost
Niet iedereen stopt er een sok in.quote:
Neen schat, Die twee of niks.. HM is van mijquote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Dosadi het volgende:
Die willen we niet! HeulMacho is van ons!
En voor de andere [homo]teefjes hier pretenties krijgen... HeulMacho is van mij! Ik claim hem als alfa-teefje!
Who died and made you queen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neen schat, Die twee of niks.. HM is van mij
ik wil er wel om vechtenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Dosadi het volgende:
Die willen we niet! HeulMacho is van ons!
En voor de andere [homo]teefjes hier pretenties krijgen... HeulMacho is van mij! Ik claim hem als alfa-teefje!
Sugar Lee Hooperquote:
Overschot aan hormonen. Kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:10 schreef GenusButeo het volgende:
Een overdaad aan competitief gedrag hier.
Ik ben slechts nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god heel [Singles] komt langs. We hadden ook al genoeg aan Ang3ls verslagjes en rapportjes over jullie hoor!
Ik dacht dat jij ook GvE te hulp kwam en HM ging redden van hier?quote:
Sja, wij zijn gewoon zo aardig dat wanneer [HOMO] ons komt vereren met een bezoekje, dat wij natuurlijk ook even komen buurtenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god heel [Singles] komt langs. We hadden ook al genoeg aan Ang3ls verslagjes en rapportjes over jullie hoor!
Ik heb geen idee wie HM is gozerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook GvE te hulp kwam en HM ging redden van hier?
er zijn single homo's, maar andersom?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wij zijn gewoon zo aardig dat wanneer [HOMO] ons komt vereren met een bezoekje, dat wij natuurlijk ook even komen buurten
Trek je broek maar uit.quote:
Bisgierig?quote:
Bezette hetero's? Zat!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn single homo's, maar andersom?
ik moet toegeven, hij is mooi gemaaktquote:
Die heb ik op dit moment niet aanquote:
Neen, slechts nieuwsgierigquote:
Oh dat vergemakkelijkt zaken.quote:
Dat hangt waarvoor, denk je niet?quote:
Hier zitten ook mensen met een relatie?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:25 schreef Steve het volgende:
Nu zie ik het verschil tussen Singles en [HOMO] niet.
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik op dit moment niet aan![]()
[..]
Neen, slechts nieuwsgierig
Je zou denken van niet, zoals mensen zich massaal hebben gestort op HM.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier zitten ook mensen met een relatie?
Nou...ik denk dat ik zo toch echt wel een broek aan ga trekken voordat ik de deur uit gaquote:
Naakt is het nieuwe zwart.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik zo toch echt wel een broek aan ga trekken voordat ik de deur uit ga
Nieuwsgierig naar het topic. Ik ben een schaap.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?
Maak me gekquote:Op maandag 26 juli 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je broek niet aanhebben en nieuwsgierig zijn naar homo's hier?
Da's allemaal maar spelquote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je zou denken van niet, zoals mensen zich massaal hebben gestort op HM.
Believe me, wij weten wel hoe heet het hier is jaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het topic. Ik ben een schaap.![]()
En weet je wel hoe heet het hier is?
It's gettin' hot in here (so hot)quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het maar afkleedtquote:
Nee. Maar er was een hek van de dam.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jaja.
Ik snap wel dat mensen het warm krijgen van dit topic. Schaapje. Ben je mak?
Flirten, da's inderdaad spel.quote:
Flirten is leukquote:
Zeg.....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar er was een hek van de dam.En het is hier 32 graden nu, dat vind ik best warm....
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.
Guilty.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
ik heb zuiver romantische intentie'squote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Face down, ass up zou Mike zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan moet ie gewoon z'n mond houden en bukken.
Ik kan moeilijk tegemoet komen aan verwachtingen die ik niet ken natuurlijk, dus probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen. Of ben jij een van de velen die denken dat een grote mond gelijk staat aan niet saai? Damn, wat saaiquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.
Die grens kan hier toch moeilijk overschreden worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Flirten is leuk
Maar de grens moet wel duidelijk zijn
Viespeukquote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Face down, ass up zou Mike zeggen![]()
Ik trek me weer even terug
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan moet ie gewoon z'n mond houden en bukken.
waarom geloof ik hier nu niks van?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow wacht, het is net als [Singles] dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Lotusss het volgende:
Ach, maakt me niet uit of jullie wel of niet seksbelust zijn. Jullie willen mij niet en ik wil überhaupt geen seks
Je moet me dan ook niet serieus nemen, pop.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegemoet komen aan verwachtingen die ik niet ken natuurlijk, dus probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen. Of ben jij een van de velen die denken dat een grote mond gelijk staat aan niet saai? Damn, wat saai
Óf juist wel!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet me dan ook niet serieus nemen, pop.
Letterlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wasn't planning to, honeybearquote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Honeybearquote:
Ik woon toch te ver weg om het uberhaupt serieus in overweging te nemenquote:
Nee, ik heb de kat mee naar binnen gesleurdquote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk nou wat de kat naar binnen gesleept heeft.
Well good, 'cause you never know, darlin'.quote:
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.quote:
Verklaar nader.quote:
Misschien ben ik wel een onzeker pubertje, hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
We hebben ons deel onzekere pubertjes ook wel hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
Ik heb een zwak voor koosnaampjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Pour votre plaisirquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Al die nieuwe mensen hierquote:
Aw, koetsjie koetsjie.quote:
Was dat maar waarquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Tu es très gentil.quote:
Hmmm... damn.quote:
Je moet alle hetero's gewoon negeren.quote:
quote:
Merci, monsieur, je fais de mon mieuxquote:
Die zijn morgen weer vertrokken.quote:
Ben, je suis impressionné.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci, monsieur, je fais de mon mieux
Heb je al een broek aanquote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
Maar het was me een eer hier gepost te mogen hebben en kennis gemaakt te hebben, maar ik ga er vandoor. Naar buiten en zo.
Heartbreaker.quote:
Ondertussen wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |